GoSpooky ontwikkelt social kerstserie de Etos Cadeaubus

Etos start deze feestdagen met de Etos Cadeaubus, een vierdelige social kerstserie die te zien is op Instagram en TikTok. In de serie reist het vertrouwde Etos-gezicht Jeanet samen met creators Koen Pieter, Charlotte Kranendonk, Inge Groot en Jessie Maya door Nederland om mensen te verrassen met een persoonlijk cadeau en verhaal.

De serie maakt deel uit van de feestdagencampagne Mooi voor de cadeau-shoppers en draait om samenzijn, aandacht en het geven van betekenisvolle cadeaus. De eerste aflevering, waarin Koen Pieter zijn oma Riet verrast, is inmiddels online te bekijken.

Hartverwarmende verhalen onderweg

In elke aflevering ontmoet Jeanet samen met een creator iemand die een cadeautje verdient. Tijdens de rit delen zij persoonlijke verhalen over relaties, herinneringen en bijzondere momenten. Onderweg worden cadeaus met een persoonlijke boodschap en glimlach bezorgd, van een weerzien na lange tijd tot een laatste kerst met een dierbare.

Feestdagen-livestream met cadeaus voor de community

11 december tussen 19.00 en 20.00 uur organiseert Etos een Feestdagen-livestream op Instagram en TikTok. Jeanet gaat live vanuit de bus en deelt cadeaus uit aan kijkers die hun eigen bijzondere verhaal delen. Zij maken kans om namens Etos een cadeau te geven aan iemand die ze waarderen – of aan zichzelf.

Petra Bremer, directeur marketing bij Etos: "Met deze hartverwarmende social campagne verbinden we mensen met elkaar en laten we zien dat je met een klein, doordacht cadeau een groot verschil kunt maken. Elk verhaal laat zien dat een cadeau pas echt waarde krijgt door de persoon achter het gebaar."

De campagne is ontwikkeld in samenwerking met contentbureau GoSpooky. Eva Verweij, Client Lead bij GoSpooky: "De kracht van de community staat centraal in deze social-first campagne. Door echte verhalen en spontane momenten te delen, brengen we het kerstgevoel dichtbij en versterken we de band tussen Etos en haar volgers."


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

GoSpooky wint ZILVER bij Influencer & Content Marketing Awards 2025

21-11-2025 | 08:27:00
De campagne trapte af op de pagina’s van onze ambassadeurs. In hun dagelijkse vlogs verschenen mysterieuze, glowing lichten

Influencer & Content Marketing Awards 2025 | De Winnaars

20-11-2025 | 14:43:00
De prijzen bekronen onderscheidend werk in contentmarketing en influencermarketing, in zowel campagnerubrieken als bureaucategorieën.

GoSpooky wint GOUD bij Influencer & Content Marketing Awards 2025

20-11-2025 | 14:33:00
Tijdens Ramadan lanceerde Andrélon samen met GoSpooky “Andrélon Iftar”, waarbij haarverzorging opnieuw werd gepositioneerd als self-care en identiteit

AXE Fine Fragrance

07-10-2025 | 11:39:00
Voor de lancering van AXE Fine Fragrance in Nederland kozen we voor een radicale aanpak: 100% paid, 0% organic.

HEMA x Bela Becht

17-09-2025 | 15:53:00
HEMA x Bela Becht - A character you’d find in a HEMA aisle
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.