ELLE opent viersterrenboetiekhotel in Amsterdam

Mediamerk ELLE opent in december Maison ELLE, een eigen hotel aan het Amsterdamse Vondelpark. Een Nederlandse primeur voor het magazine, dat daarmee lezers en liefhebbers verwelkomt in de sfeer en belevingswereld van het internationale merk.

Maison ELLE

Het hotel heeft 31 luxe kamers en een stadstuin. Maison ELLE heeft bijna-buren als het Rijksmuseum, het Stedelijk Museum en het Van Gogh. Het viersterrenboetiekhotel is de opvolger van het Parijse Maison ELLE, dat in 2022 de deuren opende.

Anke de Jong, hoofdredacteur ELLE: "Een permanente offline beleving van ons merk ELLE is natuurlijk een droom die uitkomt. Met een miljoenenbereik online, nog altijd een sterk printproduct en straks ook dé hotspot van Amsterdam qua horeca, is ELLE het sterkste vrouwenmediamerk van ons land. Ik kan niet wachten om er zelf te slapen en koffie te drinken. Of ehm... kan ik er misschien gewoon wonen?"

Eefke Hendrix, Chief Brand Officer International Brands van Hearst: "Ik ben trots dat ELLE als eerste mediamerk in Nederland haar eigen hotel krijgt, geen pop-up maar een high-end hotel waar het merk ELLE tot leven komt in een tijdloze en elegante Franse stijl!

De Lagardère Groep, eigenaar van het merk ELLE, bouwt met deze nieuwe locatie in Amsterdam verder aan een uitbreiding van het merk. Ze werken samen met Black Label Hospitality, een hotelgroep gevestigd in Zuid-Limburg.

Opening

Maison ELLE Amsterdam opent naar verwachting in december de deuren.

www.elle.com

www.hearst.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Cosmopolitan wint goud bij Mercurs 2025

20-11-2025 | 22:30:00
Cosmopolitan (Hearst Netherlands) won goud, gevolgd door See All This (See All This Publishing) met zilver en Libelle (DPG Media) met brons.

Cameranu sponsor van National Geographic Fotowedstrijd 2025

10-11-2025 | 15:57:00
Cameranu en National Geographic kondigen een samenwerking aan met als doel natuurliefhebbers te inspireren

[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Eindredacteur (crossmediaal) bij Quest

10-11-2025 | 08:28:00
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar Eindredacteur (crossmediaal) bij Quest

[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Vormgever bij Quest

10-11-2025 | 08:06:00
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar Vormgever bij Quest

Kelly Staa: Cosmopolitan is een merk voor en door Gen Z

04-11-2025 | 10:50:00
In gesprek met Bas Vlugt vertelt ze hoe het merk zich heeft ontwikkeld van een traditioneel tijdschrift naar een dynamisch, multimediaal platform


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Vacatures] De Nieuwe Zaak (DNZ) zoekt een SEA Specialist

21-11-2025 | 12:02:00
De Nieuwe Zaak (DNZ) is per direct op zoek naar SEA Specialist - Hybride, Zwolle

Being There wint pitch en lanceert Europese Melitta-campagne

21-11-2025 | 11:33:23
Always up for good coffee gaat deze maand live in NL, Zweden, Duitsland en Frankrijk en wordt via online kanalen, social en op de winkelvloer uitgerold.

Roorda en CoMensha roepen op om mensenhandel uit te sluiten

21-11-2025 | 11:16:00
Het initiatief vraagt aandacht voor signalen van uitbuiting, omdat slachtoffers vaak onzichtbaar blijven. Veel Nederlanders herkennen deze signalen niet

Glenn da Silva & Bente van Deventer: UNLIKE bouwt merken via social

21-11-2025 | 10:51:25
Glenn da Silva en Bente van Deventer van UNLIKE spreken met Bas Vlugt over de manier waarop social het vertrekpunt vormt voor merkontwikkeling

KPN opent de lijn om te appen met Sint

21-11-2025 | 08:55:21
Via een online ouderportaal kunnen ouders gegevens over hun kinderen invoeren, zoals naam, leeftijd en interesses.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.