ELLE opent viersterrenboetiekhotel in Amsterdam

Mediamerk ELLE opent in december Maison ELLE, een eigen hotel aan het Amsterdamse Vondelpark. Een Nederlandse primeur voor het magazine, dat daarmee lezers en liefhebbers verwelkomt in de sfeer en belevingswereld van het internationale merk.

Maison ELLE

Het hotel heeft 31 luxe kamers en een stadstuin. Maison ELLE heeft bijna-buren als het Rijksmuseum, het Stedelijk Museum en het Van Gogh. Het viersterrenboetiekhotel is de opvolger van het Parijse Maison ELLE, dat in 2022 de deuren opende.

Anke de Jong, hoofdredacteur ELLE: "Een permanente offline beleving van ons merk ELLE is natuurlijk een droom die uitkomt. Met een miljoenenbereik online, nog altijd een sterk printproduct en straks ook dé hotspot van Amsterdam qua horeca, is ELLE het sterkste vrouwenmediamerk van ons land. Ik kan niet wachten om er zelf te slapen en koffie te drinken. Of ehm... kan ik er misschien gewoon wonen?"

Eefke Hendrix, Chief Brand Officer International Brands van Hearst: "Ik ben trots dat ELLE als eerste mediamerk in Nederland haar eigen hotel krijgt, geen pop-up maar een high-end hotel waar het merk ELLE tot leven komt in een tijdloze en elegante Franse stijl!

De Lagardère Groep, eigenaar van het merk ELLE, bouwt met deze nieuwe locatie in Amsterdam verder aan een uitbreiding van het merk. Ze werken samen met Black Label Hospitality, een hotelgroep gevestigd in Zuid-Limburg.

Opening

Maison ELLE Amsterdam opent naar verwachting in december de deuren.

www.elle.com

www.hearst.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Managing Editor HISTORIA bij National Geographic

18-09-2025 | 08:35:00
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar Managing Editor HISTORIA bij National Geographic

[Forum] Wat is goede content?

17-09-2025 | 23:59:00
In de rubriek [Forum] stellen wij bepalende spelers in de markt een actuele vraag. Deze keer stellen we juryleden van de Influencer & Content Marketing Awards 2025 de vraag

Kiki Kaersenhout: Het wordt tijd om kritisch te kijken naar onze creaties

15-09-2025 | 14:35:00
In aanloop naar de Influencer & Content Marketing Awards 2025 spreken we met de juryleden. Vandaag spreken we met Kiki Kaersenhout

Marscha Krouwel verlaat Hearst Netherlands

04-09-2025 | 23:00:00
Tijdens haar periode bij Hearst maakte Krouwel ingrijpende veranderingen mee in het medialandschap

[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Journalist bij Quote

29-08-2025 | 09:08:00
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar Journalist bij Quote


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: Creators leiden marketinginvesteringen

19-09-2025 | 09:26:39
CMO's wedden erop dat de geloofwaardigheid en het bereik van creators merkwaarde, handel en loyaliteit effectiever zullen opleveren dan traditionele media.

Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in

18-09-2025 | 15:46:00
Innocent en bureau DCVF hebben de superscanner ontwikkeld: een activatie die voorbijgangers koppelt aan een passende super smoothie

Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld

18-09-2025 | 13:11:02
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) start samen met bureau Monks de campagne Blijf in beeld

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.