
Eelco de Winter (Kaaps Film): Wij gaan voor echte verhalen
[Marketing Report TV] Storytelling en authenticiteit maken het verschil in een AI-gedreven wereld
Eelco de Winter, Regisseur & creatief directeur bij Kaaps Film, is te gast bij Marketing Report TV. In gesprek met Bas Vlugt vertelt hij over hoe Kaaps Film inzet op echte, menselijke verhalen als antwoord op de opkomst van AI en de veranderende wereld van contentproductie.
Eelco de Winter: "Bij Kaaps Film draait alles om echte verhalen. Juist nu AI steeds dominanter wordt, groeit de behoefte aan echtheid en menselijkheid. Dat is waar wij als makers het verschil maken – in de films die we creëren, met de mensen die erin voorkomen. AI biedt ons mooie tools en kansen, maar de kern blijft authenticiteit. Wij verbinden mens en merk, van binnenuit."
Bekijk de video hier:
Marketing Report TV is powered by Kaaps Film en Abovo Maxlead


Wij zijn Abovo Maxlead; 230 specialisten in marketing en media, gevestigd in Hoorn en Oegstgeest. We zijn het grootste onafhankelijke marketing- en mediabureau van Nederland. We zijn eigenzinnig. Eigenzinnig in marketing en media.
Van een full funnel, crossmediale marketingcampagne tot een nieuwe website, en van een verse huisstijl tot een complete omnichannel marketingstrategie; we kunnen het allemaal voor je maken. We zijn continu op zoek naar de meest effectieve marketing- en mediamix, in nauwe samenwerking met onze klanten. Omdat we alle disciplines onder één dak hebben zijn de lijnen kort en kunnen we je optimaal bedienen. We kennen elke markt als onze broekzak.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Ruben Wollerich: Brandgang verbindt data, creatie en tech
Robert Essenstam: De Bonk is dé prijs van Brabant
Coca-Cola: Digital én live activeren met Megawatt
Stephan Kwast: AI versnelt activatieconcepten bij Megawatt
Heidi Anthonis: Klantactivatie blijft onze kern
Liridon Bejta: Data maken marketing meetbaar bij Springbok
Cees Faes: Belgen willen eerst echt kennismaken
Esther Goos: Scooperz groeit hard in social media met impact
Youri Harmsen: Marketing automation versterkt creatief werk
Stefan Niemer: Een sterk team trekt de juiste mensen aan
Vera Kops: TEAM LEWIS biedt internationale slagkracht
Michiel van Riemsdijk: Springbok is sparringpartner
Danielle Guirguis (Smarthouse) & Esther Smit (Remake Society) over impact maken
Joost van Gorsel (0to9): Een merk moet kloppen van binnen én buiten
Marianela Queme (DPDK Digital Agency): We go beyond tech delivery
Gepubliceerd door: Daan Dekkers