DUNKD en Vlimse ontwikkelen najaarscampagne Intertoys

Intertoys lanceert in oktober de eerste fase van haar najaarscampagne met een focus op de meeste gestelde vraag in alle winkels: "is 'ie er al?". Deze campagne wordt ondersteund middels een commercial en de eerste digital out-of-home campagne van Intertoys. De campagne is ontwikkeld in samenwerking met bureaus DUNKD en Vlimse, en geregisseerd door Joris Noordenbos.

Samenwerking Joris Noordenbos

Celvin de Bie, Head of Marketing bij Intertoys: "Deze campagne is ontstaan vanuit de meest gestelde vraag in onze winkels en we hebben bewust gezocht naar de meest absurde en speelse manieren om hier vorm aan te geven. Tijdens het creatieve proces moesten we onszelf echt afremmen, want als je vanuit het perspectief van een kind denkt, zijn de mogelijkheden eindeloos. De keuze voor Joris Noordenbos als regisseur was een schot in de roos, gezien zijn stijl perfect aansloot bij ons concept en de speelse vormgeving van Intertoys."

Credits commercial:

Concept: Celvin de Bie (Intertoys), Jeroen de Wit (Vlimse) en Twan van Empelen (DUNKD) | Bureau: DUNKD en Vlimse | Producer: Bart Vonk | Director: Joris Noordenbos | DOP: Job Kraaijeveld | Edit: Gert-Willen Visser | First AD: Jet de Waal | 1st AC: Eli van Cleef | 2nd AC: Rick Maasen | Gaffer: Daan de Boer | Best girl: Maxime Pottuit | Light. Ass. 1: Simon Ruesink | Light. Ass. 2: Nick Kucera | Light. Ass. 3: Abel Berghuizen | Sound tech.: Leonardo Balparda de Fontana | HMU: Sabine van der Poel | Stylist: Fieke Nicolai | Art dir.: Paula Loos | Art dir.: Ass. Melvin Dierdorp | Gripper: Jorrit Haas | Grip. Ass. 1.: Melle Morel | Grip. Ass. 2.: Tim de Heer | Prod. Ass.: Mitchell van Empelen | Loc. Manag.: Stefan Leur | Loc. Manag. Ass. 1: Bart van Weerdenburg | Loc. Manag. Ass. 2: Remy Hogenboom | Sounddesign: Dennis Jonker & Thijs Gooszen | Color grader: Bart Voorsluis | Storyboards: Diederick Geers | Voice Over: Sarah van Diepen | Media inkoop: Celvin de Bie (Intertoys)

Credits digital out-of-home:

Concept: Celvin de Bie (Intertoys, Jeroen de Wit (Vlimse) en Twan van Empelen (DUNKD) | Bureau: DUNKD en Vlimse | Producer: Bart Vonk | Fotograaf: Sem Versluis (Studio No Point) | HMU: Doris Broers | Styling: Iris Mandemaker | Vormgeving: Roy Timman | Media inkoop: Celvin de Bie (Intertoys)

Casting: 

Dutch Casting Agency & Moederannecasting

www.vlimse.com

www.dunkd.nl

www.intertoys.nl

Lees ook:

[Interview] Carolien Bos (Menzis): Er voor iemand zijn is de kern

31-10-2025 | 15:07:00
Carolien Bos is directeur klant & markt bij zorgverzekeraar Menzis. Onlangs kondigde Menzis aan de door N=5 ontwikkelde campagne Dan is er Menzis te lanceren en voor een andere positionering te kiezen met de missie Wij kiezen voor de mens. We spreken met Carolien Bos hierover

Stan Molemaker hoofdambassadeur Movember 2025

31-10-2025 | 10:57:08
De campagne wil mannen aanmoedigen open te praten over mentale gezondheid en elkaar actief te steunen.

Bibliotheken starten campagne Heel Nederland Leest

31-10-2025 | 09:05:12
Bezoekers ontvangen gratis Onder de paramariboom van Johan Fretz om deze maand samen te lezen en het gesprek aan te gaan.

[Vacatures] Giesbers Retail zoekt een Campagnemanager

31-10-2025 | 08:13:00
Giesbers Retail is per direct op zoek naar Campagnemanager (HBO · 32/40 uur) Arnhem 

Media Reverse en Habufa lanceren XOOON-campagne op tv

30-10-2025 | 16:09:00
In de najaarscampagne van XOOON, onderdeel van Habufa Meubelen, staat de huiskamer centraal.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Interview] Carolien Bos (Menzis): Er voor iemand zijn is de kern

31-10-2025 | 15:07:00
Carolien Bos is directeur klant & markt bij zorgverzekeraar Menzis. Onlangs kondigde Menzis aan de door N=5 ontwikkelde campagne Dan is er Menzis te lanceren en voor een andere positionering te kiezen met de missie Wij kiezen voor de mens. We spreken met Carolien Bos hierover

Stan Molemaker hoofdambassadeur Movember 2025

31-10-2025 | 10:57:08
De campagne wil mannen aanmoedigen open te praten over mentale gezondheid en elkaar actief te steunen.

Bibliotheken starten campagne Heel Nederland Leest

31-10-2025 | 09:05:12
Bezoekers ontvangen gratis Onder de paramariboom van Johan Fretz om deze maand samen te lezen en het gesprek aan te gaan.

[Vacatures] Giesbers Retail zoekt een Campagnemanager

31-10-2025 | 08:13:00
Giesbers Retail is per direct op zoek naar Campagnemanager (HBO · 32/40 uur) Arnhem 

Media Reverse en Habufa lanceren XOOON-campagne op tv

30-10-2025 | 16:09:00
In de najaarscampagne van XOOON, onderdeel van Habufa Meubelen, staat de huiskamer centraal.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.