Domino’s en Selmore lanceren tweede film in campagne

Domino’s en bureau Selmore hebben het tweede deel van de campagne Honour The Craving gelanceerd. De campagne draait om de herkenbare trek naar pizza op kantoor. Na de introductie van een groepje kantoormedewerkers in de eerste film, wordt in de tweede film ingezoomd op hun manager.

In deze vervolgfilm is te zien hoe de manager besluit over te werken wanneer er pizza wordt bezorgd. Hij kiest ervoor om te blijven, omdat hij vindt dat het team zijn leiding nodig heeft. De film eindigt pas als de laatste slice is opgegeten.

Tijd voor verdieping van de personages

Diederick Hillenius, oprichter en creatief directeur van Selmore: "Met het clubje office misfits hebben we een lekkere brand property te pakken. Overwerk staat tenslotte synoniem voor pizza bestellen. Uiteraard zullen we de verschillende karakters in de loop van de campagne verder uitdiepen."

Casper Mooyman, marketingdirecteur van Domino’s: "De campagne launchfilm had bijna geen ware out. Die heeft dan ook best een tijdje gelopen. Het is fijn dat we nu met de tweede film de campagne, de karakters, en hun wereld meer gestalte kunnen geven."

Vaste elementen in alle middelen

De campagne gebruikt dezelfde opvallende tone of voice als de eerste film. Ook het brand design is in alle middelen doorgevoerd, waaronder social video’s, radio, print, out of home en online uitingen.

Credits:

Klant: Domino’s | Verantwoordelijk klant: Casper Mooyman, Yahri Tillemans, Maxime van Dijck | Reclamebureau: Selmore Creative Agency | Productiemaatschappij: Czar Amsterdam | Regie: Floris Kingma | Muziek: Hielke Praagman | Voice-over: Chiem Vreeken

www.selmore.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Anja Froeling: Selmore werkt aan bureau van de toekomst

27-11-2025 | 12:19:00
Froeling vertelt hoe Selmore zijn creatieve fundament behoudt, waarom guiding ideas belangrijker zijn dan ooit en hoe de samenwerking met DotControl moet leiden tot een bureau dat in Nederland nog niet bestaat.

Selmore lanceert feestdagencampagne voor Bioscoopbon

18-11-2025 | 10:11:00
De campagne is eenvoudig opgebouwd: een herkenbare situatie en een filmische setting met een vleugje droge humor

Campagne van Selmore en Just speelt in op jongerencultuur

13-11-2025 | 09:38:32
Selmore Creative Agency heeft voor Just zorgverzekering een nieuwe campagne ontwikkeld die zich richt op digital natives.

Domino’s en Selmore breiden campagne uit met 13 films

10-09-2025 | 14:01:00
Domino’s en creatief bureau Selmore breiden hun Honour The Craving-universum uit met dertien films en een reeks memes.

Zwitserleven speelt in op emotie met Pensioenambities

28-08-2025 | 11:02:00
In deze campagne staan persoonlijke plannen en toekomstdromen centraal in plaats van cijfers en jargon

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

JOE pakt kerststress aan met ludieke themadiners

08-12-2025 | 11:18:00
Uit onderzoek van radiozender JOE komt naar voren dat 1 op de 5 luisteraars stress ervaart over de planning van de feestdagen

DEPT ontwikkelt Bijenkorf-campagne feestdagen

08-12-2025 | 09:34:29
DEPT heeft de feestdagen-campagne van de Bijenkorf ontwikkeld en maakt deel uit van de 155-jarige jubileumviering. Die jubileumviering startte tijdens de herfst/wintercampagne

DEPT ontwikkelt kerstcampagne Bol

07-12-2025 | 22:49:00
Het creatieve digitale bureau DEPT heeft voor internetwinkel Bol de kerstcampagne ontwikkeld. Bol duidt die met de gedachte van betekenisvol geven, met cadeaus die ertoe doen

Hotel L’Amour ontwikkelt kerstcommercial HEMA

07-12-2025 | 22:19:00
Hotel L’Amour heeft de kerstcommercial voor HEMA ontwikkeld met als thema Het mooiste dat je kunt geven is liefde, met als centrale boodschap iets doen voor een ander

Joe Public ontwikkelt kerstcommercial ALDI met Andy van der Meijde

06-12-2025 | 20:00:00
De door Joe Public ontwikkelde kerstcommercial van ALDI brengt met Andy van der Meijde brengt dit jaar de boodschap Bij ALDI kan je meer kerst vieren.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.