Cogonez ontwikkelt arbeidsmarktcampagne voor Port of Amsterdam

Port of Amsterdam heeft Cogonez benaderd voor het ontwikkelen van een communicatiestrategie en campagne om vacatures te vervullen. De campagne zal in het eerste kwartaal van 2024 van start gaan, maar er zijn al eerste uitingen ingezet om medewerkers aan te trekken.

Het thema van de campagne is Werken bij Port of Amsterdam. Net ff anders. De sluiswachter verteld over de grootste sluis ter wereld en de schepen die dagelijks passeren, De IT-medewerker verteld over de verschillende locaties in de haven waar hij zijn diensten mag verlenen en een Projectmanager Milieu zegt iets over de energietransitie waar de Amsterdamse haven middenin zit.

Aanpak van videoproductie

Cogonez heeft de productie klein gehouden. In de basis is liggend beeld geschoten, maar in de edit worden ook korte staande video’s gemaakt voor social advertising. Er is gekozen voor een registrerende aanpak. Ze werken met echte medewerkers die niet gewend zijn om te acteren. Ze vragen hen dus niet om te acteren of om te praten voor de camera. In plaats daarvan worden hun dagelijkse werkzaamheden gefilmd. Daarnaast wordt er een interview afgenomen, dat wordt ingestoken als een normaal gesprek. Dit gesprek wordt geknipt tot een voice-over.

www.cogonez.nl

www.portofamsterdam.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

 

Lees ook:

Cogonez aan de slag voor Biota Nutri

04-07-2025 | 12:31:00
Biota Nutri heeft communicatiebureau Cogonez geselecteerd als strategisch partner.

Cogonez rebranded Port of Amsterdam voor SAIL Amsterdam

23-06-2025 | 17:28:00
Onder de noemer Port of SAIL Amsterdam laat het havenbedrijf zien hoe het gastvrijheid en betrokkenheid met de stad wil uitdragen.

Grassa kiest Cogonez als strategisch communicatiepartner

13-05-2025 | 16:01:00
Cogonez gaat de communicatie verzorgen voor Grassa, een bedrijf dat gras-eiwit produceert als lokaal alternatief voor geïmporteerde soja.

Arjan Leest: Haal meer uit je marketingbudget dankzij AI

24-04-2025 | 07:42:57
Het zijn mooie tijden voor marketing- en communicatiespecialisten. Sinds de intrede van AI kun je je output bijna verdubbelen met hetzelfde budget. Toch?

Arjan Leest: Cogonez groeit met AI zonder team uit te breiden

22-04-2025 | 09:23:00
Arjan Leest vertelde over de toepassing van AI in contentproductie, de samenwerking met Port of Amsterdam en de creatieve kracht van avatars.

Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.