Coen Swijnenberg en Sander Lantinga starten met JOE-ochtendshow op 6 mei

Coen Swijnenberg en Sander Lantinga starten maandag 6 mei met hun ochtendshow bij JOE. In september 2023 werd al bekend dat het radioduo naar DPG Media Radio en het merk JOE zou gaan. Door contractuele verplichtingen bij met name Talpa Network kon het radioduo pas per mei 2024 starten. Van ausgustus 2015 tot september 2022 was het duo dagelijks te horen bij Radio 538 en tot september 2023 elke week.

De ochtendshow die het duo bij JOE gaat maken onder de naam Coen & Sander Show, zal van 06:00 tot 10:00 uur te horen zijn. Presentatrice Merel Westrik gaat het nieuws lezen in de Coen & Sander Show. 

Edwin Noorlanders, Kai Merkx en Timur Perlin maakten eerder de overstap naar JOE.

Iwan Reuvekamp, programma directeur JOE: "JOE staat voor een vertrouwd, herkenbaar, verrassend maar vooral ook volwassen geluid. Dat is precies wat luisteraars van de Coen & Sander Show bij JOE mogen verwachten. Opstaan met een lach en de dag positief en goed geïnformeerd van start gaan."

Coen Swijnenberg: "Ik kijk er enorm naar uit om weer dagelijks de Coen & Sander Show te gaan maken. Na 18 jaar samen met de luisteraar de werkdag af te sluiten, gaan we nu voor het eerst met ze opstaan. En dat op JOE: het relatief nieuwe radiostation, waar ik met veel plezier aan mee bouw."

Sander Lantinga: "Ik heb vooral heel veel zin om weer samen met Coen dagelijks radio te maken. Onze carrière leest als een groot jongensboek waar we een veelbelovend hoofdstuk aan toe mogen voegen"

Merel Westrik: "Terug naar een oude liefde! Nieuwslezen. Maar dan wel op een, voor mij, nieuw medium. Radio. Daar ben ik onwijs nieuwsgierig naar. Ik kan niet wachten tot het maandag is!"

www.joe.nl

www.dpgmediagroup.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

 

Lees ook:

Consument zoekt zekerheid in onzekere tijden

24-06-2025 | 12:45:00
Uit recent onderzoek van DPG Media blijkt dat mensen zich steeds bewuster, maar ook bezorgder gedragen als het gaat om hun geldzaken

Radiostation JOE sponsor van PSV

23-06-2025 | 00:14:00
Het landelijke radiostation JOE (van DPG Media) zal per 1 juli 2025 mouwsponsor en official music partner worden van PSV. Daarnaast zal JOE de club actief ondersteunen met muzikale activaties rondom wedstrijden

DPG Media en Tribe Company starten videoserie Padelpraat

20-06-2025 | 11:20:30
De reeks laat kijkers kennismaken met padel, dat in Nederland sterk in opkomst is

3 uitdagingen van de B2B-markt en hoe jij hierop inspeelt

20-06-2025 | 10:19:33
Het onderzoek toont aan dat zakelijke beslissers sterk behoefte hebben aan richting en duiding.

Hoe Nederland kiest, koopt en kookt: 3 inzichten

19-06-2025 | 14:27:14
Waarom kiezen ze voor een bepaalde winkel of juist voor een specifiek product?
 

Gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.