Coen Swijnenberg en Sander Lantinga starten met JOE-ochtendshow op 6 mei

Coen Swijnenberg en Sander Lantinga starten maandag 6 mei met hun ochtendshow bij JOE. In september 2023 werd al bekend dat het radioduo naar DPG Media Radio en het merk JOE zou gaan. Door contractuele verplichtingen bij met name Talpa Network kon het radioduo pas per mei 2024 starten. Van ausgustus 2015 tot september 2022 was het duo dagelijks te horen bij Radio 538 en tot september 2023 elke week.

De ochtendshow die het duo bij JOE gaat maken onder de naam Coen & Sander Show, zal van 06:00 tot 10:00 uur te horen zijn. Presentatrice Merel Westrik gaat het nieuws lezen in de Coen & Sander Show. 

Edwin Noorlanders, Kai Merkx en Timur Perlin maakten eerder de overstap naar JOE.

Iwan Reuvekamp, programma directeur JOE: "JOE staat voor een vertrouwd, herkenbaar, verrassend maar vooral ook volwassen geluid. Dat is precies wat luisteraars van de Coen & Sander Show bij JOE mogen verwachten. Opstaan met een lach en de dag positief en goed geïnformeerd van start gaan."

Coen Swijnenberg: "Ik kijk er enorm naar uit om weer dagelijks de Coen & Sander Show te gaan maken. Na 18 jaar samen met de luisteraar de werkdag af te sluiten, gaan we nu voor het eerst met ze opstaan. En dat op JOE: het relatief nieuwe radiostation, waar ik met veel plezier aan mee bouw."

Sander Lantinga: "Ik heb vooral heel veel zin om weer samen met Coen dagelijks radio te maken. Onze carrière leest als een groot jongensboek waar we een veelbelovend hoofdstuk aan toe mogen voegen"

Merel Westrik: "Terug naar een oude liefde! Nieuwslezen. Maar dan wel op een, voor mij, nieuw medium. Radio. Daar ben ik onwijs nieuwsgierig naar. Ik kan niet wachten tot het maandag is!"

www.joe.nl

www.dpgmediagroup.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

 

Lees ook:

Roger Verdurmen en René Zeedijk starten podcast: Whazzup!? in Media

15-07-2025 | 11:55:00
In Whazzup!? in Media praten Roger Verdurmen en René Zeedijk je bij over de belangrijkste highlights in de media, over de media.

NDP Nieuwsmedia: AI Code Europese Commissie schiet tekort

15-07-2025 | 01:37:00
NDP Nieuwsmedia stelt dat de door de Europese Commissie gepresenteerde General Purpose AI Code of Practice voor nieuwsuitgevers ernstig tekort schiet

Hoe challenger-merken de aandacht winnen

10-07-2025 | 09:06:00
In de strijd om aandacht hebben grote, gevestigde merken een duidelijke voorsprong: zij zijn top-of-mind, krijgen makkelijker aandacht

Crossmediale campagne vergroot bereik Discovery-serie

09-07-2025 | 15:09:00
Discovery wilde haar serie Jeroen’s Abandoned Adventures met Jeroen van Koningsbrugge groots lanceren.

DPG Media en StudioM maken docuserie over Audio Obscura

08-07-2025 | 14:49:00
DPG Media en StudioM werken samen aan een branded content-campagne voor CUPRA, in samenwerking met Audio Obscura.
 

Gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.