CHOICE insights + strategy ISO27001 gecertificeerd

CHOICE insights + strategy is sinds juli dit jaar ISO 27001:2022 gecertificeerd, een wereldwijde norm voor informatiebeveiliging. Deze certificering onderstreept de inzet van CHOICE voor het beschermen van gevoelige gegevens en het waarborgen van de vertrouwelijkheid, integriteit en beschikbaarheid van informatie.

Wat betekent dit voor de klanten van CHOICE?

Voor de klanten betekent de ISO 27001:2022-certificering dat zij kunnen rekenen op de hoogste standaarden van informatiebeveiliging bij alle diensten die CHOICE levert. Of het nu gaat om marktonderzoek, strategische advisering of data-analyse, klanten kunnen erop vertrouwen dat hun gegevens veilig worden behandeld. Deze certificering biedt een extra laag van zekerheid dat CHOICE voortdurend werkt aan het verbeteren van processen en het minimaliseren van risico’s.

Martin Siebelhoff, Founder & Strateeg at CHOICE Insights & Strategy: "Het behalen van de ISO 27001:2022-certificering is een belangrijke mijlpaal voor CHOICE insights + strategy. Volgens de auditor zijn we misschien wel de partij die dit in de minste tijd voor elkaar heeft gekregen. Dat zegt iets over de toewijding van ons team aan het beschermen van de gegevens van onze klanten en het waarborgen van de hoogste mate van beveiliging in alles wat we doen. We blijven ons inzetten voor het leveren van betrouwbare en veilige diensten, waardoor onze klanten met een gerust hart kunnen focussen op hun kernactiviteiten."

www.choice-insights.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

Hoe speel je in op woonbehoeften van leeftijdsgroepen?

12-06-2025 | 16:03:00
Het koopgedrag van consumenten in de woonmarkt verandert continu.

Teamleader onderzoekt Europese bureaus in derde benchmarkeditie

12-06-2025 | 14:43:11
Onderzoek richt zich op prestaties, processen, positionering en teams

Kruidvat en Armoedefonds slaan alarm over verzorgingsarmoede

10-06-2025 | 14:00:00
Steeds meer Nederlanders kunnen zich geen verzorgingsproducten veroorloven. Dat blijkt uit de Verzorgingsarmoedebarometer van Ipsos I&O in opdracht van Kruidvat

Digital stuwt groei netto-mediabestedingen in 2024

10-06-2025 | 09:53:19
De netto mediabestedingen in Nederland zijn in 2024 met 6,9 procent gestegen tot 6,41 miljard euro.

NMO Luistercijfers mei 2025: Qmusic overal marktleider

06-06-2025 | 15:31:13
Marketing Report heeft de mei 2025-maandcijfers verkregen uit het NMO Luisteronderzoek. Hieruit blijkt dat de ingevoerde minutenregistratie nauwelijks effect heeft op de cijfers

Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.