Cartier in podcast Maffe Monarchen

Podcast Tailor lanceert een samenwerking met de podcast Maffe Monarchen. In Maison Cartier: Vorstin onder de juweliers duiken Paul Rem en Cathelijne Blok in de rijke geschiedenis van het juweliersmerk Cartier. De special werd, zowel in beeld als geluid, opgenomen in de Cartier Boutique op de P.C. Hooftstraat in Amsterdam. 

Generaties van gekroonde hoofden

Luisteraars van deze aflevering ontdekken hoe Cartier generaties van gekroonde hoofden sierde met haar adembenemende diamanten en schitterende verhalen die tot op de dag van vandaag fascineren. De special heeft de best beluisterde eerste 24 uur van alle Maffe Monarchen afleveringen opgeleverd.

Kwaliteitsimpuls geven aan het podcastlandschap

Olivier Biggs, mede-eigenaar van Podcast Tailor: “Met producties als Maffe Monarchen willen we een kwaliteitsimpuls geven aan het podcastlandschap. We werken met makers die iets te vertellen hebben, met onderwerpen voor een meer geëngageerd publiek. We richten ons daarmee op de bovenkant van de markt. Deze Maffe Monarchen special in samenwerking met Maison Cartier is een goed voorbeeld van onze ambities en het feit dat de aflevering het zo goed doet is een signaal dat we op de juiste weg zitten. Binnenkort meer!”

Credits: 

Klant: Maison Cartier | Creatie en productie: Podcast Tailor, Julius van ‘t Hek, Olivier Biggs, Annie van Noortwijk | Branding: Jerome Kuijken | PR: Spice PR, Beau de Bruijn | Talenten: Paul Rem, Cathelijne Blok | Met speciale dank aan: Cartier Boutique P.C. Hooftstraat

www.podcast-tailor.nl

www.cartier.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Whazzup?! in Media #8: Politiek en media in balans

14-10-2025 | 15:09:01
In aflevering 8 van de podcast Whazzup?! in Media onderzoeken René Zeedijk en Roger Verdurmen het spanningsveld tussen journalistiek, eigenaarschap en politiek.

Whazzup?! in Media #7: AI-Shift - De strijd om traffic

09-10-2025 | 16:51:00
René Zeedijk en Roger Verdurmen reflecteren op een onderwerp dat steeds belangrijker wordt: de impact van Google AI op websiteverkeer.

MMA en Bakkie Media lanceren podcastreeks over De Mercurs

09-10-2025 | 12:18:00
De Magazine Media Associatie (MMA) en podcastplatform Bakkie Media lanceren een nieuwe podcastreeks ter gelegenheid van De Mercurs

Snakeware: AI-chantage

07-10-2025 | 13:38:24
Een poging tot chantage met AI-gegenereerde beelden vormde voor digital agency Snakeware de aanleiding om direct in actie te komen

Stichting ALS, Boldking, Albert Heijn en Michel Tiggelman winnen bij Audify Awards

03-10-2025 | 22:25:00
Stichting ALS, Boldking en Albert Heijn winnen bij Audify Awards; Michel Tiggelman (Randstad) is Audio-ambassadeur 2025


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bekende Nederlandse vrouwen delen ervaringen in TENA-campagne

17-10-2025 | 12:37:27
Rond Wereld Menopauze Dag lanceert TENA de campagne Het is stil voor de overgang, ontwikkeld in samenwerking met Publicis Groupe Nederland en Boomerang.

Diggy Dex en nabestaanden brengen herinneringslied uit voor Monuta

17-10-2025 | 11:30:46
Monuta lanceert dit jaar de vierde editie van de campagne November 2 Remember met een bijzonder initiatief: een nieuw lied van Diggy Dex

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Projectmanager

17-10-2025 | 09:20:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Projectmanager - Amsterdam

Intertoys lanceert Speelboek 2025 op kinderinitiatief

16-10-2025 | 18:14:00
Het jaarlijkse Speelboek geldt al decennialang als het startsein van het speelgoedseizoen richting de feestdagen en het samenstellen van verlanglijstjes voor Sinterklaas en kerst.

Tijjani Reijnders wordt gezicht van Rexona in Nederland

16-10-2025 | 17:53:00
Rexona kondigt een samenwerking aan met profvoetballer Tijjani Reijnders, middenvelder van het Nederlands Elftal en Manchester City.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.