[Box Office] Napoleon verovert de Nederlandse bioscopen | Week 48

Drie nieuwe films in de ranglijst van best bezochte titels van afgelopen weekend. Bijna 120 duizend mensen keken naar Napoleon, het epos waarin Joaquin Phoenix de titelrol speelt en ook het liefdesleven van de krijgsheer aan bod komt. Op de tweede plek vinden we het nieuwste deel van The Hunger Games, meteen gevolgd door nieuwkomer Wish van Disney. Hekkensluiter van de top tien is Genie, de feelgood-film met Melissa McCarthy als geest uit de fles.

BoxOffice Week 48 (weekendbezoek)

1. (-) Napoleon | 119.038 bezoekers
2. (1) The Hunger Games: The Ballad of Songbirds & Snakes | 85.687 bezoekers
3. (-) Wish (2D) | 43.195 bezoekers
4. (2) Club Van Sinterklaas Film: De Gestrande Stoomboot | 32.957 bezoekers 
5. (6) De Grote Sinterklaasfilm En De Strijd Om Pakjesavond | 27.917 bezoekers  
6. (3) Hardcore never dies | 14.251 bezoekers
7. (4) The Marvels 2D | 13.334 bezoekers
8. (7) Alles Is Nog Steeds Zoals Het Zou Moeten Zijn | 12.459 bezoekers
9. (5) Killers Of The Flower Moon | 12.005 bezoekers
10 (-) Genie | 7.622 bezoekers

Top 10 - 2023

1. Barbie | 1.831.424 bezoekers  
2. Super Mario Bros | 1.687.773 bezoekers
3. Oppenheimer | 1.686.672 bezoekers
4. Avatar: The Way Of Water | 1.455.715 bezoekers
5. Mission: Impossible - Dead Reckoning Part One | 591.693 bezoekers 
6. De Tatta's | 558.521 bezoekers
7. Elemental | 557.437 bezoekers 
8. The Little Mermaid | 506.946 bezoekers
9. De Gelaarsde Kat 2 | 496.616 bezoekers
10. Indiana Jones And The Dial Of Destiny | 491.567 bezoekers

Bron: Maccsbox

www.jeanmineurmediavision.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.

SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport

17-09-2025 | 10:47:38
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor

Havas Lemz ontwikkelt campagne Bolletje: Ronduit lekker

16-09-2025 | 18:11:00
Havas Lemz heeft voor Bolletje ondder de noemer Rondom Lekker een campagne gelanceerd voor de Bolletje Bagel Cracker. Dit is een combinatie van de ronde, met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.