Bewoners Madurodam kunnen auto opladen met Essent-laadpaal

Nederland verandert, de energietransitie is in volle gang. En als Nederland verandert, verandert Madurodam mee. Madurodam ontwikkelde samen met Essent een miniatuurversie van de Essent laadpaal en plaatst er twintig in de straten van Madurodam.  

Yvette Nieboer, manager Marketing, Sales en Events Madurodam: “Windmolens en zonnepanelen hadden we al in ons park. Madurodam is echter nooit af en met de toevoeging van de laadpaaltjes in het straatbeeld van Madurodam wordt de energietransitie nog zichtbaarder. Zo blijven we in ontwikkeling en gaan we mee met de tijd.”

Jaap van der Heijden, Brand Campaign Lead bij Essent: “Bij Essent helpen we iedereen om de volgende stap te zetten in de energietransitie. Dat doen we stad voor stad, straat voor straat, bedrijf voor bedrijf, huis voor huis, meter voor meter en nu dus ook centimeter voor centimeter in Madurodam. En we zijn er natuurlijk hartstikke trots op dat onze laadpaaltjes, een mini Freek (het boegbeeld van het merk) en de roze Essent bus te zien zijn in Madurodam.”

Het initiatief is onderdeel van een grotere campagne van het energiemerk, ontwikkeld door Accenture Song, waarin de dochter van Freek haar buurman aan een laadpaal helpt tijdens een ‘heitje voor een karweitje’.

www.madurodam.nl

www.accenture.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Dille & Kamille sluit op Black Friday en start Plantenservice

13-11-2025 | 15:30:17
Het merk kiest voor Green Friday en richt zich op zaaien en vergroenen in plaats van kopen en consumeren.

Prefab hoezen voor modulaire bouw

10-11-2025 | 15:49:00
In de modulaire bouw telt elke minuut. Productie en plaatsing volgen elkaar snel op, maar daartussen ligt een kwetsbare fase: transport en opslag.

Hokra wint aanbestedingen van Fontys Hogeschool en VolkerWessels

04-11-2025 | 17:35:49
Het bureau verzorgt voor beide organisaties de levering, webshop en logistiek van promotionele middelen, met nadruk op creativiteit, duurzaamheid en uniforme merkuitstraling.

JCDecaux biedt jongeren gratis toegang tot Amsterdam in Motion

23-10-2025 | 15:10:03
Op 27 oktober 2025, precies op de 750ste verjaardag van Amsterdam, opent burgemeester Femke Halsema Amsterdam in Motion in de Zuiveringshal Oost van Westergas.

Europese steden decor voor OOH-campagne Lynk & Co 08

07-10-2025 | 16:39:48
Met de 08 wil Lynk & Co het segment van plug-in hybrides verder ontwikkelen


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Joe Public ontwikkel kerstcommercial ALDI met Andy van der Meijde

06-12-2025 | 20:00:00
De door Joe Public ontwikkelde kerstcommercial van ALDI brengt met Andy van der Meijde brengt dit jaar de boodschap Bij ALDI kan je meer kerst vieren.

Hotel L’Amour ontwikelt Jumbo-kerstcommercial a la Dickens

06-12-2025 | 07:45:00
Hotel L’Amour heeft de Jumbo-kerstcommercial ontwikkeld onder de noemer a la Dickens. De boodschap is dat de mooiste kerst die je kunt wensen, met elkaar is en dat kerst niet helemaal perfect hoeft te zijn

TBWA\NEBOKO ontwikkelt kerstwereld-campagne Albert Heijn

06-12-2025 | 05:45:00
TBWA\NEBOKO heeft de kerstcampagne van Albert Heijn ontwikkeld waarin emotie, inspiratie, productaanbod, winkelcommunicatie en digital samenkomen in één herkenbare wereld

Natwerk ontwikkelt campagne ‘t Feest begint bij Gall & Gall

06-12-2025 | 02:08:00
Natwerk heeft de feestdagencampagne van Gall & Gall ontwikkeld onder de noemer ’t Feest begint bij Gall & Gall

TBWA\NEBOKO ontwikkelt Staatsloterij-kerstcommercial: Geef elkaar een beetje geluk

06-12-2025 | 01:52:21
TBWA\NEBOKO heeft de kerstcommercial Geef elkaar een beetje geluk voor de Staatsloterij ontwikkelt. Daarmee wil de Staatsloterij uitstralen dat echt geluk niet in het winnen van grote prijzen zit, maar in de warmte en aandacht die we elkaar geven
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.