Angela Eijlander CSMO ASN Bank

Angela Eijlander is per 1 juli 2025 benoemd tot Chief Sales & Marketing Officer (CSMO) van de Volksbank. Zij maakt in deze functie deel uit van het managementteam. De CSMO-rol is een nieuwe positie binnen de vereenvoudigde organisatiestructuur van de bank, die vanaf deze zomer verdergaat onder de naam ASN Bank.

De herpositionering is onderdeel van de strategie die in december 2024 werd aangekondigd: de huidige merken ASN Bank, RegioBank en SNS worden samengebracht onder één naam. Met deze stap wil de bank haar commerciële kracht vergroten en de dienstverlening aan klanten verbeteren.

Focus op positionering en klantgerichtheid

In haar nieuwe rol richt Angela Eijlander zich op de versterking van de merkpositionering van ASN Bank en de uitvoering van de commerciële strategie. De bank wil daarbij inspelen op maatschappelijke thema’s zoals duurzaamheid, financieel welzijn en toegankelijk wonen. Deze onderwerpen vormen de kern van het vernieuwde profiel van ASN Bank als maatschappelijk betrokken financiële instelling.

Angela Eijlander: “Met de nieuwe ASN Bank bouwen we door op de maatschappelijke betrokkenheid die de merken van de Volksbank zoals ASN Bank, SNS en Regiobank kenmerken. De door klanten hoog gewaarde online dienstverlening van ASN Bank wordt gecombineerd met de kracht van menselijk contact via ons franchisemodel. Zo bieden we buiten de online oplossingen voor dagelijks gemak een landelijk netwerk aan lokale kantoren. De kantoren worden geleid door franchisenemers waarbij we inzetten op een duurzaam verdienmodel voor zowel de franchisenemer als de franchisegever. Naast ons franchisemodel blijft voor de distributie van hypotheken ook het intermediaire kanaal cruciaal. Vooralsnog blijven we dit doen onder de huidige merknaam BLG Wonen. Op termijn wordt de merknaam BLG Wonen vervangen door ASN Bank. We werken aan een bank voor iedereen die de toekomst belangrijk vindt en daar draag ik vanuit mijn nieuwe rol graag aan bij.”

Van SNS naar ASN Bank

Angela Eijlander is sinds januari 2022 directeur van SNS. Eerder bekleedde zij functies bij Avéro Achmea en Centraal Beheer. Met haar ervaring in commerciële en klantgerichte rollen geeft zij invulling aan de strategie van ASN Bank als moderne, toegankelijke en maatschappelijk betrokken bank.

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Vier op tien werkenden presteert slechter door relatieproblemen

22-10-2025 | 12:28:03
Veertig procent van de werkende Nederlanders presteert slechter door liefdesproblemen. Onder dertigers loopt dat op tot 53 procent.

Irene Duivestein: Verandering begint bij mensen

22-10-2025 | 10:19:00
Irene Duivestein heeft recentelijk promotie gemaakt naar de rol van Head of Change binnen de HR-afdeling van IPG Mediabrands.

Boj Nefkens: Onze kracht ligt in mens én machine

21-10-2025 | 17:27:00
We spreken Boj Nefkens, CEO van Markteffect, over de ontwikkelingen binnen het bureau, de gewonnen award en meer.

Hotel L’Amour breidt team uit met vijf professionals

21-10-2025 | 17:11:00
De aanwinsten zijn Astrid Meijer, Anna de Groot, Fay Boender, Martijn Klement en Maxime Karman.

Matter verenigt labels en richt zich op merken en retailmedia

16-10-2025 | 09:00:00
Matter werkt voortaan wereldwijd onder één naam. De labels MPG, SOCIAL.INC, Gicom en Matter New York verdwijnen


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: PR balanceert tussen AI en authenticiteit

24-10-2025 | 11:48:00
De pr-industrie bevindt zich op een kritiek punt en navigeert in een landschap waarin mediagedrag gefragmenteerd is

[Vacancy Kinesso has a position for Paid Social Associate Account Director - Nike

24-10-2025 | 09:26:00
Kinesso is directly looking for Paid Social Associate Account Director - Nike - Amsterdam

DUDE en FM koppelen emotie en AI voor Maserati

24-10-2025 | 08:45:37
DUDE en FM hebben een wereldwijde campagne ontwikkeld voor Maserati rond de vraag in hoeverre kunstmatige intelligentie emotie kan begrijpen.

INDIE bouwt voort op OH YEAH-campagne voor Vodafone

23-10-2025 | 17:42:00
Iedereen die sinds 8 september 2022 een telefoon direct bij Vodafone heeft gekocht, ontvangt tot 3 jaar gratis Batterij Garantie.

FCB ontwikkelt Pets Know Best-campagne voor Purina PRO PLAN

23-10-2025 | 15:37:00
De campagne is gebaseerd op een herkenbaar inzicht: huisdieren lijken een gezondere levenshouding te hebben dan veel mensen en weten vaak wat goed voor ons is.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.