Angela Eijlander CSMO ASN Bank

Angela Eijlander is per 1 juli 2025 benoemd tot Chief Sales & Marketing Officer (CSMO) van de Volksbank. Zij maakt in deze functie deel uit van het managementteam. De CSMO-rol is een nieuwe positie binnen de vereenvoudigde organisatiestructuur van de bank, die vanaf deze zomer verdergaat onder de naam ASN Bank.

De herpositionering is onderdeel van de strategie die in december 2024 werd aangekondigd: de huidige merken ASN Bank, RegioBank en SNS worden samengebracht onder één naam. Met deze stap wil de bank haar commerciële kracht vergroten en de dienstverlening aan klanten verbeteren.

Focus op positionering en klantgerichtheid

In haar nieuwe rol richt Angela Eijlander zich op de versterking van de merkpositionering van ASN Bank en de uitvoering van de commerciële strategie. De bank wil daarbij inspelen op maatschappelijke thema’s zoals duurzaamheid, financieel welzijn en toegankelijk wonen. Deze onderwerpen vormen de kern van het vernieuwde profiel van ASN Bank als maatschappelijk betrokken financiële instelling.

Angela Eijlander: “Met de nieuwe ASN Bank bouwen we door op de maatschappelijke betrokkenheid die de merken van de Volksbank zoals ASN Bank, SNS en Regiobank kenmerken. De door klanten hoog gewaarde online dienstverlening van ASN Bank wordt gecombineerd met de kracht van menselijk contact via ons franchisemodel. Zo bieden we buiten de online oplossingen voor dagelijks gemak een landelijk netwerk aan lokale kantoren. De kantoren worden geleid door franchisenemers waarbij we inzetten op een duurzaam verdienmodel voor zowel de franchisenemer als de franchisegever. Naast ons franchisemodel blijft voor de distributie van hypotheken ook het intermediaire kanaal cruciaal. Vooralsnog blijven we dit doen onder de huidige merknaam BLG Wonen. Op termijn wordt de merknaam BLG Wonen vervangen door ASN Bank. We werken aan een bank voor iedereen die de toekomst belangrijk vindt en daar draag ik vanuit mijn nieuwe rol graag aan bij.”

Van SNS naar ASN Bank

Angela Eijlander is sinds januari 2022 directeur van SNS. Eerder bekleedde zij functies bij Avéro Achmea en Centraal Beheer. Met haar ervaring in commerciële en klantgerichte rollen geeft zij invulling aan de strategie van ASN Bank als moderne, toegankelijke en maatschappelijk betrokken bank.

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Herbert Visser stopt als statutair directeur Mediahuis Radio

13-11-2025 | 16:52:00
Herbert Visser stopt per eind 2025 als statutair directeur bij Mediahuis Radio. Hij blijft het radiobedrijf ondersteunen in een adviserende rol.

RTL Group en Bertelsmann krijgen andere leiding

13-11-2025 | 11:49:00
De Fransman Clement Schwebig wordt per 1 mei 2026 CEO van RTL Group en Thomas Coesfeld wordt per 1 januari 2027 bestuursvoorzitter van Bertelsmann

De candidate journey als marketingstrategie: automatisering die werkt

12-11-2025 | 09:34:06
De candidate journey – van eerste contact tot plaatsing – is uitgegroeid tot een marketinginstrument van formaat

WPP Media presenteert Benelux-leiding

07-11-2025 | 10:53:00
WPP Media heeft bekend gemaakt dat Maiko Valentijn (CEO), Atva van Zanten (COO), Lisette Doodeheefver-Otten (Chief People Officer) en Matthijs Brouwer (CFO) voortaan de leiding vormen in de zogeheten ExCo Benelux

Els Dijkhuizen verlaat Heineken

06-11-2025 | 19:09:00
De huidige nummer 1 van de Marketing250, de lijst van de meest invloedrijke marketeers in Nederland, werkte de afgelopen 17 jaar voor Heineken


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Mediahuis Nederland en ANWB lanceren campagne met radiospel voor Wegenwacht

14-11-2025 | 14:12:00
Mediahuis Nederland en de Wegenwacht van de ANWB zijn een samenwerking gestart ten behoeve van de campagne Je hebt pas echt pech als je geen Wegenwacht hebt

Bob Koigi: De opmars van de B2B-influencer

14-11-2025 | 12:32:20
In een gefragmenteerde digitale wereld nemen de pogingen om de aandacht van invloedrijke trendsetters te trekken snel toe.

[Vacatures] Serviceplan Amsterdam zoekt een Customer Journey Director bij Plan.Net

14-11-2025 | 08:36:00
Serviceplan Amsterdam is per direct op zoek naar een Customer Journey Director bij Plan.Net - Amsterdam

TBWA\NEBOKO maakt Sinterklaas-commercial voor Albert Heijn

13-11-2025 | 14:00:00
Albert Heijn bereidt zich voor op het jaarlijkse Sinterklaasfeest en richt zich dit jaar sterk op de traditie van het schoentje zetten.

Inter lanceert INTERISTA met DEPT

13-11-2025 | 11:00:23
Het Nederlandse verfmerk Histor is gestart met Geef kleur aan jouw verhaal, een social-first campagne waarin persoonlijkheid en verhalen worden vertaald naar een eigen verfkleur.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.