Angela Eijlander CSMO ASN Bank

Angela Eijlander is per 1 juli 2025 benoemd tot Chief Sales & Marketing Officer (CSMO) van de Volksbank. Zij maakt in deze functie deel uit van het managementteam. De CSMO-rol is een nieuwe positie binnen de vereenvoudigde organisatiestructuur van de bank, die vanaf deze zomer verdergaat onder de naam ASN Bank.

De herpositionering is onderdeel van de strategie die in december 2024 werd aangekondigd: de huidige merken ASN Bank, RegioBank en SNS worden samengebracht onder één naam. Met deze stap wil de bank haar commerciële kracht vergroten en de dienstverlening aan klanten verbeteren.

Focus op positionering en klantgerichtheid

In haar nieuwe rol richt Angela Eijlander zich op de versterking van de merkpositionering van ASN Bank en de uitvoering van de commerciële strategie. De bank wil daarbij inspelen op maatschappelijke thema’s zoals duurzaamheid, financieel welzijn en toegankelijk wonen. Deze onderwerpen vormen de kern van het vernieuwde profiel van ASN Bank als maatschappelijk betrokken financiële instelling.

Angela Eijlander: “Met de nieuwe ASN Bank bouwen we door op de maatschappelijke betrokkenheid die de merken van de Volksbank zoals ASN Bank, SNS en Regiobank kenmerken. De door klanten hoog gewaarde online dienstverlening van ASN Bank wordt gecombineerd met de kracht van menselijk contact via ons franchisemodel. Zo bieden we buiten de online oplossingen voor dagelijks gemak een landelijk netwerk aan lokale kantoren. De kantoren worden geleid door franchisenemers waarbij we inzetten op een duurzaam verdienmodel voor zowel de franchisenemer als de franchisegever. Naast ons franchisemodel blijft voor de distributie van hypotheken ook het intermediaire kanaal cruciaal. Vooralsnog blijven we dit doen onder de huidige merknaam BLG Wonen. Op termijn wordt de merknaam BLG Wonen vervangen door ASN Bank. We werken aan een bank voor iedereen die de toekomst belangrijk vindt en daar draag ik vanuit mijn nieuwe rol graag aan bij.”

Van SNS naar ASN Bank

Angela Eijlander is sinds januari 2022 directeur van SNS. Eerder bekleedde zij functies bij Avéro Achmea en Centraal Beheer. Met haar ervaring in commerciële en klantgerichte rollen geeft zij invulling aan de strategie van ASN Bank als moderne, toegankelijke en maatschappelijk betrokken bank.

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

Nannick van Koningsbruggen naar Giesbers Retail

25-06-2025 | 14:53:00
Giesbers Retail breidt het strategisch team uit met Nannick van Koningsbruggen. Zij gaat aan de slag als merkstrateeg

Sanne Houterman Strategy Director bij Cheil Benelux

23-06-2025 | 09:00:00
Ze neemt de strategische leiding van het bureau op zich en ontwikkelt de strategische aanpak voor alle klanten.

Kaliber en KLM lanceren Always Aim Higher als werkgeversmerk

18-06-2025 | 14:25:31
Met deze strategie richt de luchtvaartmaatschappij zich op nieuwsgierige professionals die vooruit willen en bijdragen aan de toekomst van de luchtvaart.

Bart Helder Head of Account Management Teads Nederland

17-06-2025 | 16:05:00
Met zijn komst wil het internationale mediaplatform de klantgerichtheid en operationele werkwijze in Nederland verder ontwikkelen.

Megawatt breidt uit met Stefan Leendertse en Bas den Bode

16-06-2025 | 10:27:19
De uitbreiding is ook het gevolg van de ambitie om blijvend te investeren in bestaande samenwerkingen.

Gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.