
[AM Talks by Abovo Maxlead] Willem-Albert Bol & scholieren over hun online ervaringen
Duik samen met Abovo Maxlead in de dynamische mediawereld via de podcast AM Talks. , Ditmaal een speciale aflevering over media-uitdagingen door de ogen van de doelgroep. Twee scholieren, Olivia en Nees, nemen plaats achter de microfoon en praten met Willem-Albert Bol openhartig over hun media-uitdagingen.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Vacatures] Abovo Maxlead zoekt een Frontend Developer
Abovo Maxlead is per direct op zoek naar Frontend Developer
[Vacatures] Abovo Maxlead zoekt een Display, Video & Audio (DVA) Consultant
Abovo Maxlead is per direct op zoek naar een Display, Video & Audio (DVA) Consultant
[Vacatures] Abovo Maxlead zoekt een Senior Display, Video & Audio (DVA) Consultant
Abovo Maxlead is per direct op zoek naar een Senior Display, Video & Audio (DVA) Consultant
[Vacatures] Abovo Maxlead zoekt een HR-adviseur
Abovo Maxlead is per direct op zoek naar een HR-adviseur
[Vacatures] Abovo Maxlead zoekt een Performance Strateeg
Abovo Maxlead is per direct op zoek naar een Performance Strateeg
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Bekende Nederlandse vrouwen delen ervaringen in TENA-campagne
Rond Wereld Menopauze Dag lanceert TENA de campagne Het is stil voor de overgang, ontwikkeld in samenwerking met Publicis Groupe Nederland en Boomerang.
Diggy Dex en nabestaanden brengen herinneringslied uit voor Monuta
Monuta lanceert dit jaar de vierde editie van de campagne November 2 Remember met een bijzonder initiatief: een nieuw lied van Diggy Dex
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Projectmanager
Mediahuis is per direct op zoek naar Projectmanager - Amsterdam
Intertoys lanceert Speelboek 2025 op kinderinitiatief
Het jaarlijkse Speelboek geldt al decennialang als het startsein van het speelgoedseizoen richting de feestdagen en het samenstellen van verlanglijstjes voor Sinterklaas en kerst.
Tijjani Reijnders wordt gezicht van Rexona in Nederland
Rexona kondigt een samenwerking aan met profvoetballer Tijjani Reijnders, middenvelder van het Nederlands Elftal en Manchester City.
Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert