
AI kan geen grappen maken, dat is technisch onmogelijk
Marketing Report is op bezoek bij De Speld & Partners. We spreken met managing director Jerome Kuijken
Jerome Kuijken: "AI kan geen grappen maken, dat is technisch onmogelijk. We hebben het wel geprobeerd. Al onze artikelen ingeladen, kwam niets grappigs uit. AI wordt natuurlijk wel slimmer dus het gaat nu misschien wat beter maar wat wij doen; een grap met een diepere betekenis - nee, dat kunnen wij vooral zelf."
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Salsa Shop kiest New Story als digitaal bureau
Met plannen voor uitbreiding in Nederland en daarbuiten wil Salsa Shop zijn digitale fundament versterken
Un/School opent tijdens Dutch Design Week in Eindhoven
Het initiatief richt zich op de vaardigheden die nodig zijn voor de toekomst, zoals inclusief ontwerpen, toekomstdenken en creatief werken met AI.
The Kitchen, Dentsu en PRSSKD werken samen aan Heinz-campagne
Heinz mengt zich de komende weken in de campagnekoorts met het grote Friet vs. Patat debat 2025.
mønaerk produceert Organic-campagne voor Prominent
Prominent zet rust en zitcomfort centraal tijdens de woonmaand en presenteert de Organic collectie.
Zandbeek ontwikkelt merkidentiteit voor YaWorks
Het Amsterdamse bedrijf, gespecialiseerd in digitale infrastructuur, wilde een uitstraling die aansluit bij de groeiambities.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Salsa Shop kiest New Story als digitaal bureau
Met plannen voor uitbreiding in Nederland en daarbuiten wil Salsa Shop zijn digitale fundament versterken
The Kitchen, Dentsu en PRSSKD werken samen aan Heinz-campagne
Heinz mengt zich de komende weken in de campagnekoorts met het grote Friet vs. Patat debat 2025.
mønaerk produceert Organic-campagne voor Prominent
Prominent zet rust en zitcomfort centraal tijdens de woonmaand en presenteert de Organic collectie.
Dawn ontwikkelt merkidentiteit voor Wehkamp
Wehkamp heeft een nieuwe merkidentiteit geïntroduceerd: Altijd Wehkamp, sinds 1952.
Heineken zet rode ster op groene daken voor verbinding
Daarmee wil Heineken het spanningsveld doorbreken waarin moderne steden wel zijn gebouwd voor verbinding
Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt