AI kan geen grappen maken, dat is technisch onmogelijk

Marketing Report is op bezoek bij De Speld & Partners. We spreken met managing director Jerome Kuijken

Jerome Kuijken: "AI kan geen grappen maken, dat is technisch onmogelijk. We hebben het wel geprobeerd. Al onze artikelen ingeladen, kwam niets grappigs uit. AI wordt natuurlijk wel slimmer dus het gaat nu misschien wat beter maar wat wij doen; een grap met een diepere betekenis - nee, dat kunnen wij vooral zelf."

www.despeld-partners.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

0to9 wint goud bij Dutch PR Awards met campagne drugsgebruik

20-10-2025 | 17:34:05
De campagne confronteerde inwoners met hun rol in de drugsproblematiek en zette een breed maatschappelijk debat in gang.

Twaalf awards voor Happy Horizon bij Digital Impact Awards

20-10-2025 | 15:50:11
De Nederlandse bureaugroep, met in totaal twaalf nominaties, wist ze allemaal te verzilveren.

PostNL en SuperRebel zetten klachten om in complimenten

20-10-2025 | 15:41:00
PostNL werkt met SuperRebel aan een social-aanpak die klachten omzet in waardering.

Youri Wanders: Als de cloud crasht, wie zijn wij dan nog?

20-10-2025 | 14:52:00
Amazon Web Services ligt eruit. En met AWS: de halve wereld.

Disney en CS Digital Media lanceren Tron-campagne in metro

20-10-2025 | 14:33:00
The Walt Disney Company Benelux start de lancering van de film Tron: Ares met een grootschalige reclamecampagne in het Rotterdamse metronetwerk.

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Twaalf awards voor Happy Horizon bij Digital Impact Awards

20-10-2025 | 15:50:11
De Nederlandse bureaugroep, met in totaal twaalf nominaties, wist ze allemaal te verzilveren.

[Vacatures] Abovo Maxlead zoekt een Social Advertising Consultant

20-10-2025 | 09:12:00
Abovo Maxlead is per direct op zoek naar Social Advertising Consultant - Hoorn

Bekende Nederlandse vrouwen delen ervaringen in TENA-campagne

17-10-2025 | 12:37:27
Rond Wereld Menopauze Dag lanceert TENA de campagne Het is stil voor de overgang, ontwikkeld in samenwerking met Publicis Groupe Nederland en Boomerang.

Diggy Dex en nabestaanden brengen herinneringslied uit voor Monuta

17-10-2025 | 11:30:46
Monuta lanceert dit jaar de vierde editie van de campagne November 2 Remember met een bijzonder initiatief: een nieuw lied van Diggy Dex

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Projectmanager

17-10-2025 | 09:20:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Projectmanager - Amsterdam
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.