Adswag lanceert Dynamic Branded Content platform met Azerion als eerste partner

Adswag heeft in samenwerking met Azerion, het digitale entertainment- en mediaplatform, het Dynamic Branded Content platform gelanceerd. Dit platform biedt merken en adverteerders de mogelijkheid om hun content automatisch en efficiënt te verspreiden over een groot netwerk van publishers, met een focus op automatisering en prestaties.

Automatische contentdistributie en optimalisatie

Het Dynamic Branded Content platform is ontwikkeld om de verspreiding van branded content te verbeteren. Het integreert met publishers en geeft adverteerders tools om content geautomatiseerd te distribueren. Dankzij realtime data, dashboards en nauwkeurige targeting kunnen merken hun publiek effectiever bereiken en content optimaliseren op basis van prestaties.

Samenwerking met Azerion

Azerion speelt als eerste partner een belangrijke rol in de lancering van het platform. Adswag ontwikkelde de technologie, terwijl Azerion zijn netwerk van meer dan 100 publishers inzet. Door deze samenwerking kunnen merken hun content breed verspreiden, ondersteund door de technologische mogelijkheden van het platform. Merken zoals Volkswagen, Jack’s, BMW, BetMGM, Univé en Lidl hebben al campagnes via het platform gedraaid.

Sjoerd van der Meijden, Managing Director Adswag: "Azerions netwerk van publishers, gecombineerd met onze technologie, creëert een krachtige oplossing voor adverteerders die op zoek zijn naar geautomatiseerde, prestatiegerichte contentdistributie die ook nog eens volledig kan worden afgerekend op performance KPI’s."

Marcel Schuyt, Regional Manager Azerion Benelux: "Dankzij deze geavanceerde technologie kunnen we de contentdistributie naar een hoger niveau tillen, waarbij we onze klanten meer waardevolle inzichten, transparantie en meetbare resultaten bieden."

www.azerion.com

www.adswag.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Willem Albert Bol wil Azerion zichtbaar maken als trots van Nederland

10-10-2025 | 15:11:00
Marketing Report spreekt op Schiphol-Rijk met Willem Albert Bol, sinds kort country director van Azerion Nederland

Hawk by Azerion en Adsquare breiden samenwerking uit

18-09-2025 | 15:29:00
Hawk by Azerionen en Adsquare breiden hun samenwerking uit naar Latijns-Amerika, het Midden-Oosten, de Verenigde Staten en extra Europese landen.

[Forum] Wat is goede content?

17-09-2025 | 23:59:00
In de rubriek [Forum] stellen wij bepalende spelers in de markt een actuele vraag. Deze keer stellen we juryleden van de Influencer & Content Marketing Awards 2025 de vraag

Willem-Albert Bol: Azerion, de grote snoepwinkel vol kansen

12-09-2025 | 12:47:00
In aanloop naar de Influencer & Content Marketing Awards 2025 spreken we met de juryleden. Vandaag spreken we met Willem-Albert Bol van Azerion

Rebranding Azerion markeert focus op digitale advertising

11-09-2025 | 13:42:00
Azerion heeft een rebranding doorgevoerd met een vernieuwde visuele identiteit, een herontworpen website en een versterkte aanwezigheid op sociale media.

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Stacey Rookhuizen voelt als campagneleverancier deel van het VVD-team

07-11-2025 | 21:52:39
Stacey Rookhuizen is oprichter/eigenaar van Bombilate Media. Matthijs van de Burgwal is hoofd strategie bij de VVD.  We spreken beiden over de verkiezingscampagne voor de VVD die Bombilate Media voor de vierde keer maakte

Nasser El Kamouchi: De wake-up call voor marketeers

07-11-2025 | 15:20:00
Succes wordt niet langer bepaald door wie het meeste mediabudget heeft, maar door wie het meest consequent zijn merkverhaal weet te vertellen.

Bob Koigi: De toekomst is voor de menselijke merken

07-11-2025 | 11:12:15
De toekomst is niet voor de merken met de slimste technologie, maar voor de merken die drie tijdloze menselijke principes begrijpen

Fightclub en WeCare lanceren Good for you!

07-11-2025 | 09:33:00
Tijdens deze gratis middagsessie krijgen marketeers een praktische toolkit aangereikt om richting 2026 hun positie te versterken.

Studio FIK ontwikkelt campagne rond gezond schermgebruik

06-11-2025 | 12:12:00
Gemeente Haarlem en GGD Kennemerland vragen deze maand aandacht voor beschermtijd, momenten die je bewust vrijhoudt van digitale prikkels.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.