Adswag lanceert Dynamic Branded Content platform met Azerion als eerste partner

Adswag heeft in samenwerking met Azerion, het digitale entertainment- en mediaplatform, het Dynamic Branded Content platform gelanceerd. Dit platform biedt merken en adverteerders de mogelijkheid om hun content automatisch en efficiënt te verspreiden over een groot netwerk van publishers, met een focus op automatisering en prestaties.

Automatische contentdistributie en optimalisatie

Het Dynamic Branded Content platform is ontwikkeld om de verspreiding van branded content te verbeteren. Het integreert met publishers en geeft adverteerders tools om content geautomatiseerd te distribueren. Dankzij realtime data, dashboards en nauwkeurige targeting kunnen merken hun publiek effectiever bereiken en content optimaliseren op basis van prestaties.

Samenwerking met Azerion

Azerion speelt als eerste partner een belangrijke rol in de lancering van het platform. Adswag ontwikkelde de technologie, terwijl Azerion zijn netwerk van meer dan 100 publishers inzet. Door deze samenwerking kunnen merken hun content breed verspreiden, ondersteund door de technologische mogelijkheden van het platform. Merken zoals Volkswagen, Jack’s, BMW, BetMGM, Univé en Lidl hebben al campagnes via het platform gedraaid.

Sjoerd van der Meijden, Managing Director Adswag: "Azerions netwerk van publishers, gecombineerd met onze technologie, creëert een krachtige oplossing voor adverteerders die op zoek zijn naar geautomatiseerde, prestatiegerichte contentdistributie die ook nog eens volledig kan worden afgerekend op performance KPI’s."

Marcel Schuyt, Regional Manager Azerion Benelux: "Dankzij deze geavanceerde technologie kunnen we de contentdistributie naar een hoger niveau tillen, waarbij we onze klanten meer waardevolle inzichten, transparantie en meetbare resultaten bieden."

www.azerion.com

www.adswag.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Willem-Albert Bol: Azerion wil het Europese alternatief voor Big Tech zijn

11-11-2025 | 15:33:00
Bij Marketing Report TV vertelt hij over zijn overstap, de ambities van het mediabedrijf en zijn missie om Azerion steviger op de kaart te zetten

Willem Albert Bol wil Azerion zichtbaar maken als trots van Nederland

10-10-2025 | 15:11:00
Marketing Report spreekt op Schiphol-Rijk met Willem Albert Bol, sinds kort country director van Azerion Nederland

Hawk by Azerion en Adsquare breiden samenwerking uit

18-09-2025 | 15:29:00
Hawk by Azerionen en Adsquare breiden hun samenwerking uit naar Latijns-Amerika, het Midden-Oosten, de Verenigde Staten en extra Europese landen.

[Forum] Wat is goede content?

17-09-2025 | 23:59:00
In de rubriek [Forum] stellen wij bepalende spelers in de markt een actuele vraag. Deze keer stellen we juryleden van de Influencer & Content Marketing Awards 2025 de vraag

Willem-Albert Bol: Azerion, de grote snoepwinkel vol kansen

12-09-2025 | 12:47:00
In aanloop naar de Influencer & Content Marketing Awards 2025 spreken we met de juryleden. Vandaag spreken we met Willem-Albert Bol van Azerion

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Joe Public ontwikkel kerstcommercial ALDI met Andy van der Meijde

06-12-2025 | 20:00:00
De door Joe Public ontwikkelde kerstcommercial van ALDI brengt met Andy van der Meijde brengt dit jaar de boodschap Bij ALDI kan je meer kerst vieren.

Hotel L’Amour ontwikelt Jumbo-kerstcommercial a la Dickens

06-12-2025 | 07:45:00
Hotel L’Amour heeft de Jumbo-kerstcommercial ontwikkeld onder de noemer a la Dickens. De boodschap is dat de mooiste kerst die je kunt wensen, met elkaar is en dat kerst niet helemaal perfect hoeft te zijn

TBWA\NEBOKO ontwikkelt kerstwereld-campagne Albert Heijn

06-12-2025 | 05:45:00
TBWA\NEBOKO heeft de kerstcampagne van Albert Heijn ontwikkeld waarin emotie, inspiratie, productaanbod, winkelcommunicatie en digital samenkomen in één herkenbare wereld

Natwerk ontwikkelt campagne ‘t Feest begint bij Gall & Gall

06-12-2025 | 02:08:00
Natwerk heeft de feestdagencampagne van Gall & Gall ontwikkeld onder de noemer ’t Feest begint bij Gall & Gall

TBWA\NEBOKO ontwikkelt Staatsloterij-kerstcommercial: Geef elkaar een beetje geluk

06-12-2025 | 01:52:21
TBWA\NEBOKO heeft de kerstcommercial Geef elkaar een beetje geluk voor de Staatsloterij ontwikkelt. Daarmee wil de Staatsloterij uitstralen dat echt geluk niet in het winnen van grote prijzen zit, maar in de warmte en aandacht die we elkaar geven
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.