Creative battles en comedy bij Lucy in Brussel

Jonas de Wit: Lucy zoekt talent met hoekje af tijdens ADNIGHT BXL

Marketing Report bezoekt ADNIGHT BXL. In aanloop naar deze eerste internationale ADNIGHT editie publiceren wij een serie interviews met deelnemende bureaus.

Dit keer spreken wij met Jonas de Wit, CEO en mede-oprichter van Lucy.

Kun jij Lucy introduceren?

Wij zijn Lucy, een creatief bureau uit hartje Brussel. In 2016 gestart met drie vennoten. Vandaag nog steeds onafhankelijk en zo’n kleine twintig experten groot. Wij specialiseren ons in Realityproof Creativity. Creativiteit met impact in de echte wereld van consumenten. Sinds dag één werken we voor mooie A-brands op nationaal niveau. 

Waarom doen jullie mee met ADNIGHT?

De eerste Brusselse editie wilden we niet missen, gezien ons groot hart voor onze hoofdstad. Het is een laagdrempelige manier om ons te tonen aan jong creatief (en ander) talent. 
En ohja, wij geven al eens graag een feestje. 

Hoe ziet jullie ADNIGHT programma eruit?

Wij transformeren ons bureau in een heuse ADFIGHT met doorlopend creatieve battles, gehost door stand-up comedian Dena Vahdani. De hoofdprijs is een plek in onze volgende teambuilding-reis! 

Wat voor soort jong talent zoeken jullie?

Van dat soort talent waar een hoekje af is. We kijken altijd uit naar leuke mensen die willen bijdragen aan de creatieve output van ons bureau, en die kunnen bijdragen aan een leuke positieve vibe op het werk. 

Wat is het laatste nieuws?

We zijn best veel nieuwe klanten aan het winnen de laatste tijd, dus tijd om te groeien

www.lucyagency.com

 

Marketing Report Netwerk Borrels Brussel & Antwerpen

Marketing Report is een aantal dagen in België.

Op donderdag 3 april bezoeken we ADNIGHT BXL. Op vrijdag 4 april organiseren we een netwerkwerk borrel om kennis te maken met de Brusselse bureauwereld.

Op maandag 7 april organiseren wij een netwerkwerk borrel om kennis te maken met de Antwerpse bureauwereld.

Leuk als je erbij bent!

 

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

W+K x ADNIGHT | GEDOGEN+Amsterdam Core

08-10-2025 | 08:42:14
Wieden+Kennedy Amsterdam presenteert tijdens ADNIGHT de tentoonstelling GEDOGEN+Amsterdam Core.

Boomerang zet mentale gezondheid centraal op Adnight

30-09-2025 | 08:42:00
Het programma onderzoekt thema’s als creativiteit onder druk, inclusiviteit in media en authentieke representatie in campagnes.

ADNIGHT start met Marketing Talks voor marketeers

22-09-2025 | 15:47:49
Deze mini-conferentie brengt een reeks presentaties over branding, creativiteit en de samenwerking tussen merken en bureaus.

SERVICEPLAN x ADNIGHT | The Deadline

19-09-2025 | 09:04:00
Tijdens deze editie van Adnight duikt Serviceplan Amsterdam dieper in het omgaan met deadlines en stress op de werkvloer.

ALFRED x ADNIGHT | Vrienden van Alfred Live

17-09-2025 | 11:08:44
Join us for drinks, dancing, and good vibes, while also diving deeper into the big questions of creativity today


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Dentsu Creative tekent voor eindejaarsfilm Rabobank

15-12-2025 | 16:13:14
Centraal staat de rol die de bank speelt op dagelijkse momenten die voor klanten van belang zijn.

Rebranding van Whello krijgt vorm via eigen merchandise

15-12-2025 | 12:01:51
De kledinglijn met abstracte designs maakt het merkverhaal zichtbaar op de werkvloer en versterkt het werkgeversmerk.

NOISE kiest user-generated aanpak in vuurwerkcampagne

15-12-2025 | 11:27:00
NOISE maakt onderdeel uit van het Only-netwerk en bestaat deze maand 20 jaar.

[Vacatures] Key Agency zoekt een Community Manager / Webcare Agent

15-12-2025 | 09:23:00
Key Agency is per direct op zoek naar een Community Manager / Webcare Agent - 5-15 uur per week - Remote

Bruut en Rraarr lanceren documentaire voor Over Morgen

15-12-2025 | 09:20:00
De campagne stelt de menselijke waarde van zorg centraal en toont het dagelijks werk van zorgmedewerkers van dichtbij.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.