Zeekr Europe kiest Home als social media-partner

Het creatief bureau wordt verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van de social media strategie bij de introductie van het elektrische automerk in Europa.

Zeekr is onderdeel van de Chinese multinational Geely, waaronder ook Lynk & Co, Volvo, Polestar en Lotus vallen. De in Zweden ontworpen auto’s zijn sinds 2023 op de Nederlandse markt te verkrijgen en bestaan tot nu toe uit twee modellen.

Peter Jan Kok, Social Media Manager bij Zeekr Europe: "Wij zijn erg blij met de samenwerking met Home, een social-first bureau dat zich richt op sociale impact en diversiteit. Dit sluit perfect aan bij de snelle groei van Zeekr Europe en onze internationale teams."

Home, dat onlangs haar B-corp certificaat verkreeg, gaat zowel always-on content als op zichzelf staande campagnes voor het merk ontwikkelen. De eerste social productie heeft inmiddels plaatsgevonden in de Zwitserse Alpen en laat de Zeekr 001 in optima forma door het landschap zien.

Guy Lokhoff, ECD en founder van Home: "Zeekr is een ambitieus merk dat de transitie naar elektrisch rijden wilt versnellen. We zijn onwijs trots dat we hier onderdeel van mogen zijn."

www.home.agency

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Makro en Yune lanceren campagne over de hectiek van december

05-11-2025 | 10:43:00
Onder het motto De meest hysterische tijd van het jaar positioneert de groothandel zich als partner voor ondernemend Nederland in een periode vol hectiek

Feestcampagne Coca-Cola combineert creatie en AI

05-11-2025 | 09:15:00
Coca-Cola start de campagne Refresh Your Holidays, waarin de mensen worden geëerd die achter de schermen de magie van de feestdagen mogelijk maken

Stukje Van Mij uitgeroepen tot beste PR-campagne

05-11-2025 | 08:44:00
De KPN-campagne Stukje Van Mij is tijdens de Global SABRE Awards uitgeroepen tot de beste PR-campagne ter wereld.

Melvin Woudenberg lanceert Growth Agency Gangmakers

05-11-2025 | 08:00:00
Het bureau combineert digital marketing, technologie en AI om bedrijven te helpen groeiplafonds te doorbreken.

[Vacatures] Crocodile Agency zoekt een Senior Strategist

05-11-2025 | 07:31:00
Crocodile Agency is per direct op zoek naar Senior Strategist - 32u-40u · Amsterdam
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.