Zandbeek lanceert campagne voor Bruynzeel cosmetic homecare

In samenwerking met Zandbeek lanceert Bruynzeel cosmetic homecare een user generated content-campagne, geïnspireerd door de aesthetic cleaning-trend op social media. De campagne, gericht op de #sundayreset, benadrukt het belang van een opgeruimd huis voor het geluk van Nederlanders.

Influencers brengen Bruynzeel tot leven

Influencers zoals Robin Pakvis, Yasemin Aydin en Tanja Sanders geven met hun content een invulling aan het gebruik van Bruynzeel-producten. De campagne sluit aan bij Bruynzeels merkbelofte Is van je huis houden.

Jasper van Zandbeek: "In de felle strijd om aandacht op social media is het noodzakelijk om direct op te vallen. Met deze campagne zijn we erin geslaagd om het Bruynzeel gevoel in korte tijd over te brengen bij de doelgroep. Door de inzet van content creators brengen we de Bruynzeel-producten van het scherm naar de huiskamer van de consument.”

In het verlengde van de user generated content-campagne is een mediapartnership aangegaan met &C en een schapactie ontwikkeld voor Albert Heijn. De campagne loopt tot oktober.

Credits:
Opdrachtgever: Bruynzeel cosmetic homecare | Bureau: Zandbeek | Creators: Robin Pakvis, Yasemin Aydin en Tanja Sanders  | Media: Brandwebbing

www.zandbeek.com

www.facebook.com/bruynzeelcosmetichomecare

www.instagram.com/bruynzeelcosmetichomecare

www.tiktok.com/@bruynzeelhomecare

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Zandbeek breidt team uit met strategen en projectmanager

27-10-2025 | 11:57:00
Zandbeek breidt het team uit met drie nieuwe medewerkers: Sophie Gijsbers, Frank van Oudhuizen en Loes Geerden.

Zandbeek ontwikkelt merkidentiteit voor YaWorks

30-09-2025 | 14:45:00
Het Amsterdamse bedrijf, gespecialiseerd in digitale infrastructuur, wilde een uitstraling die aansluit bij de groeiambities.

Univé Zakelijk kiest Zandbeek na creatieve pitch voor zakelijke marketingcampagnes

15-09-2025 | 12:31:00
Verzekeraar Univé heeft na een pitch Zandbeek verkozen als creatief bureau voor zakelijke marketingcampagnes en content

Maarten Stal Creative Lead bij Zandbeek

27-08-2024 | 11:08:31
Maarten maakt de overstap van George&Harrison, het designbureau waarvan hij mede-oprichter is. Bij Zandbeek gaat hij leidinggeven aan het creatieve team

Zandbeek, Lievens en Connect winnen aanbesteding Rijkswaterstaat

21-06-2024 | 08:59:00
Voor Zandbeek is dit de vijfde opeenvolgende winst bij Rijkswaterstaat.

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Accenture Song maakt kerstcampagne voor Smyths Toys

18-11-2025 | 11:53:00
De campagne zet de speelse dynamiek tussen een jongen en zijn hond centraal om de merkbeleving rondom Kerstmis te versterken in meerdere Europese landen.

Selmore lanceert feestdagencampagne voor Bioscoopbon

18-11-2025 | 10:11:00
De campagne is eenvoudig opgebouwd: een herkenbare situatie en een filmische setting met een vleugje droge humor

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Customer Success bij Bauer Media Outdoor Nederland

18-11-2025 | 09:06:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Customer success bij Bauer Media Outdoor Nederland

[Vacatures] Abovo Maxlead zoekt een Junior Projectmanager

18-11-2025 | 07:32:00
Abovo Maxlead is per direct op zoek naar een Junior Projectmanager - Hoorn

REVITALIZE ontwikkelt campagne voor ParkinsonNederland

17-11-2025 | 17:56:00
ParkinsonNederland start dit najaar een campagne die de groeiende impact van parkinson onder de aandacht brengt.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.