
Zandbeek lanceert campagne voor Bruynzeel cosmetic homecare
In samenwerking met Zandbeek lanceert Bruynzeel cosmetic homecare een user generated content-campagne, geïnspireerd door de aesthetic cleaning-trend op social media. De campagne, gericht op de #sundayreset, benadrukt het belang van een opgeruimd huis voor het geluk van Nederlanders.
Influencers brengen Bruynzeel tot leven
Influencers zoals Robin Pakvis, Yasemin Aydin en Tanja Sanders geven met hun content een invulling aan het gebruik van Bruynzeel-producten. De campagne sluit aan bij Bruynzeels merkbelofte Is van je huis houden.
Jasper van Zandbeek: "In de felle strijd om aandacht op social media is het noodzakelijk om direct op te vallen. Met deze campagne zijn we erin geslaagd om het Bruynzeel gevoel in korte tijd over te brengen bij de doelgroep. Door de inzet van content creators brengen we de Bruynzeel-producten van het scherm naar de huiskamer van de consument.”
In het verlengde van de user generated content-campagne is een mediapartnership aangegaan met &C en een schapactie ontwikkeld voor Albert Heijn. De campagne loopt tot oktober.
Credits:
Opdrachtgever: Bruynzeel cosmetic homecare | Bureau: Zandbeek | Creators: Robin Pakvis, Yasemin Aydin en Tanja Sanders | Media: Brandwebbing
www.facebook.com/bruynzeelcosmetichomecare
www.instagram.com/bruynzeelcosmetichomecare
www.tiktok.com/@bruynzeelhomecare
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Maarten Stal Creative Lead bij Zandbeek
Zandbeek, Lievens en Connect winnen aanbesteding Rijkswaterstaat
Zandbeek breidt uit
[Vacatures] Zandbeek zoekt een Senior Communicatieadviseur RWS
[Vacatures] Zandbeek zoekt een Medior Projectmanager
Gepubliceerd door: Saskia van Weert