Weesperplein volledig in Zalando-stijl door DOOH-campagne

Zalando heeft samen met mediabureau Dentsu en CS Digital Media (CSDM) een Nederlandse primeur gerealiseerd met de eerste Station Domination in ons land. Metrostation Weesperplein in Amsterdam werd volledig in de wereld van Zalando ondergedompeld.

De campagne omvatte 15 pilaren in de centrale verdeelhal en 2 pilaren op de perrons, die volledig waren bestickerd. Daarnaast werden twee hybride oppervlakten van ruim 25 vierkante meter ingezet, waarin analoge bestickering en full motion DOOH gecombineerd werden. Ook de gespiegelde posities op beide perrons droegen bij aan maximale zichtbaarheid en creatieve mogelijkheden.

Timing gericht op studenten

De lancering viel samen met de start van de eerste studieweken. Omdat station Weesperplein bekendstaat als hét studentenstation van Amsterdam, was de zichtbaarheid van de nieuwe collectie van Zalando optimaal afgestemd op de doelgroep.

Slimme mix van digitaal en analoog

Met deze samenwerking laten Zalando, Dentsu en CSDM zien hoe creatief en impactvol Digital Out of Home (DOOH) kan zijn. Door digitaal en analoog slim te combineren werd het station volledig omgetoverd en werd de campagne extra krachtig neergezet.

www.csdigitalmedia.nl

www.dentsu.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Radjen van Wilsem: BRO Next heeft de sector dichter bij elkaar gebracht

14-09-2025 | 11:48:00
Radjen van Wilsem: Digitale schermen bieden meer flexibiliteit, data-integratie en realtime optimalisatie

Marketing Report en CSDM nemen deel aan Museumnacht 2025

04-09-2025 | 15:34:58
Marketing Report en CSDM slaan de handen ineen voor een groots project tijdens de Amsterdamse Museumnacht

Mark Veenman: Realtime data zorgen voor eerlijke Out of Home

20-08-2025 | 09:49:00
Een gesprek over pionieren in digital out of home, kunst als content en de inzet van AI om bereik en transparantie te verbeteren.

Pride 2025 is aanleiding tot creatief AI-experiment in metro Amsterdam

01-08-2025 | 10:49:00
Pride 2025 is aanleiding tot creatief AI-experiment in metro Amsterdam. Een creatief experiment van CS Digital Media en Another Dimension

Recap: CS Digital Media over prijsmodellen in public video

22-05-2025 | 14:28:00
Het event vond plaats bij Bernie’s op Circuit Zandvoort en bracht vakgenoten samen rond thema’s als CTV, YouTube en Digital Out of Home (DOOH).
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.