Vlimse ontwikkelt merkcampagne voor Intertoys: Go Play

Op de allereerste International Day of Play lanceert Intertoys de 360-graden merkcampagne “Go Play". Spelen draagt o.a. bij aan de ontwikkeling van kinderen en werkt verbindend. Het doel van de campagne is iedereen aan het spelen krijgen. De campagne loopt door tot eind 2025 en is afgeleid van de merkpositionering die in 2022 is geïntroduceerd. Het is de eerste meerjarige merkcampagne van Intertoys.

De merkgerichte campagne zal zichtbaar zijn op TV, radio, bioscoop, online video, social, print en outdoor. Om de veelzijdigheid van spelen te benadrukken, wordt gedurende de looptijd de campagne continu doorontwikkeld en toegespitst op seizoenen en relevante (feest)dagen.

Go Play!

Voor deze campagne, gebaseerd op de eerder geïntroduceerde merkpositionering, hebben Intertoys en creatief bureau Vlimse wederom de handen ineen geslagen. Met deze merkcampagne versterkt Intertoys haar positionering als dé speelgoedspecialist en zet de volgende stap in haar missie om iedereen zo veel, vaak en lang mogelijk aan het spelen te krijgen. De campagne draait om spelen in de breedste zin van het woord: van actief bewegen en klimmen in bomen, tot ontspannen en tot rust komen met een speelboek in bed.

Celvin de Bie, Head of Marketing bij Intertoys: "Het is een grote en spannende stap om onze eerste meerjarige campagne te lanceren. We hebben de afgelopen twee jaar enorm veel gedaan om ons merk weer op de kaart te zetten en zijn toe aan deze volgende stap. Voor ons gaat spelen veel verder dan alleen plezier maken. Door te spelen leren we onszelf beter kennen, maken we nieuwe vrienden en brengen we generaties samen. Het is een universele taal voor iedereen."

Jeroen de Wit, creatief producent bij Vlimse: “We hebben een aanstekelijke, oprechte en gevarieerde kinderwereld neergezet. Het moet voor jong en oud een speels duwtje in de rug zijn om vaker het plezier van spelen op te zoeken.”

www.vlimse.com

www.intertoys.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

Nutricia start campagne tegen dreiging ondervoeding

03-10-2025 | 11:27:00
Uit onderzoek van Markteffect blijkt dat 85 procent van de Nederlanders zich (bijna) nooit zorgen maakt om zelf risico te lopen op ondervoeding.

Bob Koigi: Merken profileren zich als wereldwijde probleemoplossers

03-10-2025 | 11:10:58
Wereldwijde uitdagingen zijn te groot voor overheden of NGO’s om alleen aan te pakken. Steeds vaker stappen grote merken in dit domein

MediaMarkt brengt "Ik ben toch niet gek!" terug

03-10-2025 | 10:21:00
De slogan, die vanaf oktober weer te zien is in alle campagnes, krijgt een eigentijdse invulling die aansluit bij de huidige tijdsgeest.

[Vacatures] Springbok zoekt een Medior Projectmanager Marketing Automation

03-10-2025 | 09:47:00
Springbok is per direct op zoek naar een Medior Projectmanager Marketing Automation - Den Bosch

[Vacatures] PINK zoekt een Senior Social Advertising Consultant

03-10-2025 | 09:12:00
PINK is per direct op zoek naar Senior Social Advertising Consultant - Groningen  •  32-40 uur
 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Nutricia start campagne tegen dreiging ondervoeding

03-10-2025 | 11:27:00
Uit onderzoek van Markteffect blijkt dat 85 procent van de Nederlanders zich (bijna) nooit zorgen maakt om zelf risico te lopen op ondervoeding.

Bob Koigi: Merken profileren zich als wereldwijde probleemoplossers

03-10-2025 | 11:10:58
Wereldwijde uitdagingen zijn te groot voor overheden of NGO’s om alleen aan te pakken. Steeds vaker stappen grote merken in dit domein

MediaMarkt brengt "Ik ben toch niet gek!" terug

03-10-2025 | 10:21:00
De slogan, die vanaf oktober weer te zien is in alle campagnes, krijgt een eigentijdse invulling die aansluit bij de huidige tijdsgeest.

[Vacatures] Springbok zoekt een Medior Projectmanager Marketing Automation

03-10-2025 | 09:47:00
Springbok is per direct op zoek naar een Medior Projectmanager Marketing Automation - Den Bosch

[Vacatures] PINK zoekt een Senior Social Advertising Consultant

03-10-2025 | 09:12:00
PINK is per direct op zoek naar Senior Social Advertising Consultant - Groningen  •  32-40 uur
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.