Vlimse ontwikkelt merkcampagne voor Intertoys: Go Play

Op de allereerste International Day of Play lanceert Intertoys de 360-graden merkcampagne “Go Play". Spelen draagt o.a. bij aan de ontwikkeling van kinderen en werkt verbindend. Het doel van de campagne is iedereen aan het spelen krijgen. De campagne loopt door tot eind 2025 en is afgeleid van de merkpositionering die in 2022 is geïntroduceerd. Het is de eerste meerjarige merkcampagne van Intertoys.

De merkgerichte campagne zal zichtbaar zijn op TV, radio, bioscoop, online video, social, print en outdoor. Om de veelzijdigheid van spelen te benadrukken, wordt gedurende de looptijd de campagne continu doorontwikkeld en toegespitst op seizoenen en relevante (feest)dagen.

Go Play!

Voor deze campagne, gebaseerd op de eerder geïntroduceerde merkpositionering, hebben Intertoys en creatief bureau Vlimse wederom de handen ineen geslagen. Met deze merkcampagne versterkt Intertoys haar positionering als dé speelgoedspecialist en zet de volgende stap in haar missie om iedereen zo veel, vaak en lang mogelijk aan het spelen te krijgen. De campagne draait om spelen in de breedste zin van het woord: van actief bewegen en klimmen in bomen, tot ontspannen en tot rust komen met een speelboek in bed.

Celvin de Bie, Head of Marketing bij Intertoys: "Het is een grote en spannende stap om onze eerste meerjarige campagne te lanceren. We hebben de afgelopen twee jaar enorm veel gedaan om ons merk weer op de kaart te zetten en zijn toe aan deze volgende stap. Voor ons gaat spelen veel verder dan alleen plezier maken. Door te spelen leren we onszelf beter kennen, maken we nieuwe vrienden en brengen we generaties samen. Het is een universele taal voor iedereen."

Jeroen de Wit, creatief producent bij Vlimse: “We hebben een aanstekelijke, oprechte en gevarieerde kinderwereld neergezet. Het moet voor jong en oud een speels duwtje in de rug zijn om vaker het plezier van spelen op te zoeken.”

www.vlimse.com

www.intertoys.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

 

Lees ook:

Belgische gamingcampagne stimuleert orgaandonatie

15-08-2025 | 13:48:00
In België is Virtual Donors gelanceerd, een campagne die orgaandonatie direct integreert in multiplayergames zoals Minecraft, Baldur’s Gate 3 en Fortnite

Bob Koigi: Sportfans zijn nu communities met invloed

15-08-2025 | 11:34:27
Van miljardencontracten voor uitzendrechten tot straatvoetbal-geïnspireerde stunts: de sportwereld zit midden in een marketingrevolutie.

Mathieu Plassard: Strategie en lef in de Franse reclamewereld

15-08-2025 | 11:27:00
Marketing Report.One sprak met Mathieu Plassard, de President en CEO van Ogilvy Paris, over hoe het bureau creativiteit, cultuur en technologie samenbrengt

[Vacatures] LEQUAL zoekt een Senior SEO Consultant

15-08-2025 | 10:02:00
LEQUAL is per direct op zoek naar Senior SEO Consultant

Michelle Waweru: American Eagle wint, maar riskeert veel

13-08-2025 | 14:23:00
De reclame van American Eagle, met actrice en filmproducent Sydney Sweeney in de hoofdrol, heeft flink wat losgemaakt in de marketingwereld.
 

Gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.