Tijmen Mulder Creative Director Robot Kittens

Niels Filmer en Jesse Mons verlaten het bureau na jarenlange betrokkenheid

Niels Filmer en Jesse Mons stappen op bij productiebureau Robot Kittens. De oprichters geven aan ruimte te willen maken voor andere stappen in hun loopbaan. De dagelijkse leiding komt in handen van medeoprichter Tijmen Mulder.

Niels Filmer was negen jaar actief als Technical Director, Jesse Mons gaf de afgelopen drie jaar leiding aan het bureau als Managing Director. Beiden dragen hun verantwoordelijkheden nu over aan Tijmen Mulder, die zich richt op de verdere ontwikkeling van het bureau.

Leiderschapswissel

Tijmen Mulder: "In negen jaar hebben we veel bereikt en is Robot Kittens uitgegroeid tot een van de meest vooruitstrevende productiebureaus. Niels en Jesse hebben altijd vanuit hun hart gewerkt; compromisloos, vasthoudend en met het gezamenlijke doel om werk te maken waar we achter staan. Na veel goede gesprekken – soms met een fles wijn erbij – kwamen we tot de conclusie dat onze visies voor de toekomst te ver uit elkaar liggen. Dit is het moment om focus aan te brengen en verder te bouwen aan één heldere richting. Ik ben dankbaar voor het vertrouwen om Robot Kittens naar de volgende fase te mogen leiden en kijk ernaar uit om onze positie in de creatieve industrie verder te versterken."

Overdracht vindt gefaseerd plaats

Jesse Mons stopt per 1 april met zijn werkzaamheden. Niels Filmer blijft nog tot 1 mei betrokken om de overdracht soepel te laten verlopen. De dagelijkse leiding ligt per direct bij Tijmen Mulder.

www.robotkittens.nl 

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Bob Koigi: PR balanceert tussen AI en authenticiteit

24-10-2025 | 11:48:00
De pr-industrie bevindt zich op een kritiek punt en navigeert in een landschap waarin mediagedrag gefragmenteerd is

SuperRebel wint ZILVER tijdens Dutch PR Awards

24-10-2025 | 09:00:00
De app Rijnmondveilig informeert inwoners bij rampen en incidenten. Toch werd de app nauwelijks gebruikt.

INDIE bouwt voort op OH YEAH-campagne voor Vodafone

23-10-2025 | 17:42:00
Iedereen die sinds 8 september 2022 een telefoon direct bij Vodafone heeft gekocht, ontvangt tot 3 jaar gratis Batterij Garantie.

TATOMA start Agency Circle om bureaus te helpen met AI-integratie

23-10-2025 | 15:59:29
De bureausector heeft te maken met krimpende marges, onzekere klantbudgetten en een krappe arbeidsmarkt.

FCB ontwikkelt Pets Know Best-campagne voor Purina PRO PLAN

23-10-2025 | 15:37:00
De campagne is gebaseerd op een herkenbaar inzicht: huisdieren lijken een gezondere levenshouding te hebben dan veel mensen en weten vaak wat goed voor ons is.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: PR balanceert tussen AI en authenticiteit

24-10-2025 | 11:48:00
De pr-industrie bevindt zich op een kritiek punt en navigeert in een landschap waarin mediagedrag gefragmenteerd is

[Vacancy Kinesso has a position for Paid Social Associate Account Director - Nike

24-10-2025 | 09:26:00
Kinesso is directly looking for Paid Social Associate Account Director - Nike - Amsterdam

DUDE en FM koppelen emotie en AI voor Maserati

24-10-2025 | 08:45:37
DUDE en FM hebben een wereldwijde campagne ontwikkeld voor Maserati rond de vraag in hoeverre kunstmatige intelligentie emotie kan begrijpen.

INDIE bouwt voort op OH YEAH-campagne voor Vodafone

23-10-2025 | 17:42:00
Iedereen die sinds 8 september 2022 een telefoon direct bij Vodafone heeft gekocht, ontvangt tot 3 jaar gratis Batterij Garantie.

FCB ontwikkelt Pets Know Best-campagne voor Purina PRO PLAN

23-10-2025 | 15:37:00
De campagne is gebaseerd op een herkenbaar inzicht: huisdieren lijken een gezondere levenshouding te hebben dan veel mensen en weten vaak wat goed voor ons is.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.