
The Spirit of Amsterdam lanceert activatiecampagne kunst- en muziekfestival
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Megawatt realiseert festivalcampagne voor Heineken
De strategie van Megawatt richt zich op het herontdekken van de authentieke Nederlandse bierbeleving, geïnspireerd op het klassieke brouwerijcafé.
Playground brengt bol Festivalwinkel terug naar Lowlands
Het bureau vertaalt het online merk naar een fysieke winkel op de festivalcamping, met als doel gemak en service te bieden aan bezoekers.
Hoog Catharijne kiest Kumpany voor activaties
De samenwerking gaat van start met het Dribbelplein, een sportief programma op het plein tussen Utrecht Centraal en Hoog Catharijne.
FFF Studios en Queer Beer lanceren IPGAY ON THE WAY
De actie vraagt aandacht voor de zichtbaarheid en veiligheid van de queer community en is te zien in de straten van Amsterdam en via online kanalen.
Buutvrij for life en Denksport ontwikkelen festivalactivatie Pinkpop
Met de activatie Unlock je Hokje maakten duizenden bezoekers kennis met puzzels op het festivalterrein
Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen