[The List] Forge

BESCHRIJVING BUREAU

Forge bouwt digitale oplossingen die merken helpen groeien. We ontwikkelen websites, campagnes en digitale producten die schaalbaar, gebruiksvriendelijk en afgestemd zijn op de doelen van onze klanten.

CONTACTGEGEVENS

Forge
Zuid-Afrikaweg 12M, 1432DA Aalsmeer 
+31 8 533 32 047
[email protected]

WEBSITE

www.forge.nl

SOCIAL MEDIA

Instagram
TikTok
Linkedin

AANTAL WERKNEMERS

7

KLANTEN

Conversation Design Institute
BYD
Simyo
KPN
SuperRebel Agency
BlooSEM
Koninklijk Concertgebouworkest
TT Libre
APT Amstelveen

SPECIALISMEN

Website creatie
Merkidentiteit
App development
UX/UI design
SEO
Copywriting
A/B testen
Webprestaties
Hosting & onderhoud
Web design
Web development
Software development
Online ads
HTML5 banners
Rich Media

Gewonnen prijzen sinds 2022

Weborama - Creatie van de maand, september 2025
Weborama - Creatie van de maand, januari 2025
Weborama - Creatie van de maand, november 2024

NAAM CONTACTPERSOON

Nick Hartskeerl
[email protected]
+31 8 533 32 047

 

The ListTHE LIST

Marketing Report lanceert reclamebureau-database The List. Alle bureaus in Nederland kunnen zich gratis registreren.

 

Een wel heel makkelijke manier om je extra in de kijker te spelen bij marketeers en pitchbegeleiders.

Registreer jouw bureau voor The List hier


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: De ontwikkelingen die 2025 hebben gedefinieerd

19-12-2025 | 12:46:00
AI wordt in rap tempo de bepalende kracht achter de transformatie van marketing­leadership en prioriteiten voor 2026.

Philips zet refurbished producten centraal met Back Friday

19-12-2025 | 12:41:00
Philips Personal Health heeft Back Friday gelanceerd, een initiatief dat twee weken na Black Friday aandacht vraagt voor de hoeveelheid retouren

NS geeft jongeren 40 procent korting op treinreizen

19-12-2025 | 12:32:00
NS ontwikkelde de campagne samen met TBWA\NEBOKO. Met een lichte toon wil NS ouders helpen hun taxi-rol los te laten

HYPR groeit door en kijkt vol vertrouwen naar 2026

19-12-2025 | 10:15:00
HYPR noteert 20 procent omzetgroei en trekt aandacht met PR-actie Je bent zelf een suffertje

SuperRebel en Bruut ontwikkelen Europese campagne voor Goliath Games

18-12-2025 | 22:53:05
SuperRebel Agency en Bruut hebbben een Europese online campagne ontwikkeld voor Goliath Games en het kaartspel Shit Happens
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.