[The List] Bijvoorkeur

BESCHRIJVING BUREAU

Bijvoorkeur is het bureau dat reclame terug wil brengen naar de kern: het creëren van merkvoorkeur. Marktaandeel wordt immers voor gemiddeld 78 procent bepaald door merkvoorkeur. Wij doen dat met alle middelen en innovaties van deze tijd. Maar met een stevig fundament van marketingwetenschap, bewezen psychologische inzichten en de nodige reclame-intuïtie en creativiteit.

CONTACTGEGEVENS

Tt. Vasumweg 44
1033 SC Amsterdam
[email protected]
0646-97 64 86

WEBSITE

www.bureaubijvoorkeur.nl

KLANTEN

vanHaren
Koninklijk Concertgebouw Orkest
Vaillant
Mitsubishi Motors Europe
gro-up
Saitaku
Wibra

CONTACTPERSOON 

Budi González de Chaves
[email protected]
0646-97 64 86

The ListTHE LIST

Marketing Report lanceert reclamebureau-database The List. Alle bureaus in Nederland kunnen zich gratis registreren.

Een wel heel makkelijke manier om je extra in de kijker te spelen bij marketeers en pitchbegeleiders.

Registreer jouw bureau voor The List hier

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

[The List] Forge

10-11-2025 | 17:01:00
Forge bouwt digitale oplossingen die merken helpen groeien.

[The List] Bengelmedia

21-10-2025 | 18:07:00
Wij zijn Bengelmedia, een fullservice marketing & PR-bureau.

[The List] N2D

23-09-2025 | 15:51:45
N2D is een influencer marketing agency dat merken helpt groeien met creators die écht bij hun merk en doelgroep passen.

[The List] Bloosem

15-09-2025 | 12:26:00
Sinds 2017 helpt REVITALIZE ondernemers, corporates en merkeigenaren om hun merkambities waar te maken.

[The List] Revitalize

12-09-2025 | 13:17:39
Sinds 2017 helpt REVITALIZE ondernemers, corporates en merkeigenaren om hun merkambities waar te maken.
 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

TBWA\NEBOKO maakt Sinterklaas-commercial voor Albert Heijn

13-11-2025 | 14:00:00
Albert Heijn bereidt zich voor op het jaarlijkse Sinterklaasfeest en richt zich dit jaar sterk op de traditie van het schoentje zetten.

Inter lanceert INTERISTA met DEPT

13-11-2025 | 11:00:23
Het Nederlandse verfmerk Histor is gestart met Geef kleur aan jouw verhaal, een social-first campagne waarin persoonlijkheid en verhalen worden vertaald naar een eigen verfkleur.

Volkswagen en TeamNL lanceren Hey, is dat niet?!

13-11-2025 | 10:42:00
Na een pauze van acht jaar is de samenwerking tussen Volkswagen en TeamNL opnieuw opgestart.

[Vacatures] INDIE zoekt een Account Manager / Account Director

13-11-2025 | 10:25:00
INDIE Amsterdam is per direct op zoek naar Account Manager / Account Director

Natwerk wint pitch Slachtofferhulp en start merkcampagne

13-11-2025 | 09:58:00
Natwerk is in september 2025 na een pitch verkozen als creatief bureau van Slachtofferhulp Nederland. Natwerk is direct aan de slag gegaan met de merkpositionering en een campagne voor Slachtofferhulp Nederland
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.