The Agentics en Your Second Opinion: AI-samenwerking

The Agentics Co. en Your Second Opinion starten een strategisch partnership. De samenwerking brengt de datagedreven mediastrategie van Your Second Opinion samen met de AI-platformen van The Agentics. Hiermee krijgen klanten toegang tot geautomatiseerde, op data gebaseerde optimalisatie en mixed-reality-toepassingen voor hun campagnes.

Your Second Opinion & The Agentics Co.

Your Second Opinion is het merk van Saskia van Gulick die daarmee als onafhankelijk mediaconsultant zich opwerpt als strategische partner voor internationale lanceringen, complexe commerciële trajecten en doorlopend mediabeleid. Your Second Opinion doet daarbij aan onafhankelijke evaluaties, kostenbewuste campagne-inrichting en efficiënte inzet van mediabudgetten. The Agentics Co. is een boutique adviesbureau uit Amsterdam van Nishith Srivastava dat bedrijven transformeert tot AI-native ondernemingen en AI-technologie levert voor creatieve analyse, voorspelling en optimalisaties.

AI-platforms

Voor klanten van Your Second Opinion zijn twee platformen van The Agentics beschikbaar:

  1. AI-Native Creative Intelligence Platform

Deze tool analyseert succesvolle advertenties, voorspelt prestaties, genereert on-brand creaties en optimaliseert campagnes automatisch. Het platform is al in gebruikgenomen door Consumer Packed Goods-, Fast Moving Consumer Goods- en Direct to Customer-merken en realiseert gemiddeld 27 procent lagere cost-per-lead en voorspelbare schaalbaarheid in ROAS.

  1. Mixed Reality Omnichannel Advertentieplatform

Een technologie waarmee mixed reality-ervaringen vanuit print, verpakking, OOH, social en retail kunnen worden geactiveerd via de smartphonecamera. Er zijn geen apps of headsets nodig. Interacties zijn volledig meetbaar en voorzien van uitgebreide performance-data.

Saskia van Gulick, eigenaar/oprichter van Your Second Opinion: “In mijn 18 jaar ervaring in de internationale mediawereld – van multinationals als Pandora, Under Armour, G-Star, Just Eat, Booking.com en Breitling tot scale-ups – heb ik één ding geleerd: klanten willen eerlijke, objectieve adviezen en een echt concurrentievoordeel, geen extra tools zonder context. Met het partnership met The Agentics geven we precies dat. Hun AI-platforms automatiseren creativiteit, voorspellen succes en creëren ervaringen die mensen raken. Samen helpen we merken niet alleen concurreren, maar ook converteren. Dit is de toekomst – en die begint vandaag.”

Nishith Srivastava, eigenaar/oprichter van The Agentics: “Wij maken AI concreet rendabel voor marketeers. Door samen te werken met Saskia en Your Second Opinion krijgen de scherpste onafhankelijke mediadenkers van Europa toegang tot onze AI-tools. Hun klanten gaan het direct merken: campagnes worden slimmer, data wordt praktische realiteit en ROI groeit duurzaam. Dit partnerschap verbindt AI-technologie met toepasbare mediastrategie – precies wat de markt nodig heeft.”

www.yoursecondopinion.eu

www.theagentics.co

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

AI-stem Harry Mulisch in campagne Passend Lezen

26-11-2025 | 09:10:38
De campagne moet duidelijk maken dat gesproken verhalen toegankelijk blijven voor mensen bij wie lezen door verminderd zicht moeilijker wordt.

Whitepaper VML: hoe digitale transformatie wél slaagt

26-11-2025 | 08:54:00
VML heeft een whitepaper uitgebracht waarin het bureau de belangrijkste oorzaken onderzocht waarom digitale transformatieprojecten vaak niet lukken

Michel van Velde: AI search is een slordige journalist

25-11-2025 | 13:32:00
AI-gestuurde zoekmachines veranderen het informatielandschap sneller dan veel organisaties beseffen.

Joyce Lopulalan: Waar blijft mijn persoonlijke AI-agent?

18-11-2025 | 09:25:00
Als ik mijn inbox open lijken we het over niets anders meer te kunnen hebben dan de AI-agent en agentic workflows.

Meerderheid Nederlanders herkent AI-beelden niet

18-11-2025 | 08:42:46
AI biedt creatieve kansen, maar kan ook verwarring veroorzaken. Wees daarom als merk transparant over AI-gebruik in advertenties of campagnes
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.