Tellent kiest Crisp PR voor groei in Benelux

Tellent, het internationale HR-platform dat is ontstaan uit de fusie met het Nederlandse Recruitee, heeft Crisp PR & Communicatie aangesteld als PR-partner voor de Benelux. Met de samenwerking wil Tellent zijn positionering en naamsbekendheid in de regio vergroten.

Het bedrijf biedt een geïntegreerd HR-platform dat recruitment, employee engagement en performance management combineert. Wereldwijd maken meer dan tienduizend organisaties in ruim negentig landen gebruik van de software, waaronder Toyota, Greenpeace en Miele.

Focus op thought leadership en zichtbaarheid

De keuze voor Crisp PR sluit aan bij de ambitie van Tellent om zich steviger te profileren in de Benelux. Naast het vergroten van de mediavisibiliteit richt de samenwerking zich op het neerzetten van Tellent als thought leader binnen modern HR-beleid, employer branding en talentontwikkeling.

Rinke Adema, Head of Marketing bij Tellent: "Waar velen ons nog kennen als Recruitee, zetten we met Tellent de stap naar groei en innovatie in een breder HR-ecosysteem. Het is belangrijk dat we onze kernwaarden in deze reis blijven uitdragen. Crisp PR & Communicatie heeft bewezen ervaring in het bouwen van merken in competitieve markten. Hun strategische aanpak en netwerk sluiten goed aan bij onze ambities."

Uitbreiding klantenportfolio Crisp PR

Crisp PR & Communicatie werkt voor uiteenlopende organisaties en scale-ups, waaronder Billink, Huidfonds en The Sharing Group, waar ook MyWheels en Hegg Energy deel van uitmaken. Met Tellent als nieuwe klant breidt het bureau zijn klantenportfolio in de tech- en HR-sector verder uit.

Tibbe Dolman, PR & Communicatie Specialist bij Crisp PR & Communicatie: "Wij kijken ernaar uit om samen met Tellent hun verhaal verder te ontwikkelen en hun positie als toonaangevend merk en thought leader te versterken."


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Nik Sluijs: Happiness Amsterdam werkt als één Benelux-club

29-10-2025 | 11:03:00
Nik Sluijs en Toprak Özturan vertellen over hun rollen, ambities, klanten en de samenwerking binnen de Benelux.

Cees Faes: Maar Lode, Thijs, Erik en Andy doen het ook best goed hoor, mam.

28-10-2025 | 16:25:00
Over mijn moeder en de Reclamebureau 100 van vorig jaar.

Voorkeursposities op radio vergroten herinnering spot

28-10-2025 | 11:17:00
Commercials die aan het begin van een blok staan, blijven duidelijk beter hangen bij luisteraars. Dat effect geldt ongeacht spotlengte

The Relevance Group stuwt conversie Suzuki met data

28-10-2025 | 10:51:00
Door slimmer gebruik van doelgroepdata stegen de conversies met bijna veertien procent, terwijl het budget gerichter is ingezet.

Sander van Gestel: Mediahuis kiest voor eigen innovatie

28-10-2025 | 10:08:06
Hij vertelde over zijn rol in het bouwen van bruggen tussen technologie en commercie, het belang van klantgerichte innovatie en strategische keuzes
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.