St Jansdal en Snakeware ontwikkelen toegankelijke website

Ziekenhuis St Jansdal en digitaal bureau Snakeware werken samen aan de ontwikkeling van een nieuwe website. Met de ondertekening van het contract in Harderwijk is het project officieel van start gegaan. De nieuwe site komt in de plaats van de huidige versie op www.stjansdal.nl.

De overeenkomst werd ondertekend door Leonie Boven, voorzitter van de Raad van Bestuur van St Jansdal, en Ate van der Meer en Toine Dinkelberg namens Snakeware.

Digitale toegankelijkheid als uitgangspunt

De website richt zich op digitale toegankelijkheid, gebruiksvriendelijkheid en heldere informatie. Zowel techniek als content wordt afgestemd op de nieuwste richtlijnen. Daarbij is er aandacht voor visuele ondersteuning, begrijpelijke teksten en meertaligheid. Teksten kunnen worden voorgelezen of vertaald, zodat de website bruikbaar is voor een brede doelgroep.

Leonie Boven: "Onze ambitie is om patiënten, bezoekers en zorgprofessionals de best mogelijke digitale ervaring te bieden. Met Snakeware hebben we een ervaren partner die dit begrijpt, dit weet te vertalen naar digitale oplossingen én het kan realiseren."

Langdurige samenwerking

St Jansdal en Snakeware werken al bijna twintig jaar samen aan digitale oplossingen voor het ziekenhuis. Volgens Snakeware past het project in een duurzaam partnership.

Ate van der Meer: "We zijn trots dat we dit project samen in zo’n langlopend en duurzaam partnership met zo’n betrokken team mogen bedenken, bouwen en borgen. De gedeelde ambitie en straks het eindresultaat vormen een nieuwe standaard in de markt. Daarmee is St Jansdal ook digitaal klaar voor de toekomst."

De lancering van de website staat gepland voor eind 2025 of begin 2026.

www.snakeware.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Snakeware: Digitale kansen bij stijgende btw

19-09-2025 | 11:14:00
In een tijd van laag consumentenvertrouwen is simpelweg prijzen verhogen geen houdbare optie.

Ate van der Meer: Slechts 37% vertrouwt op de AVG

02-09-2025 | 00:00:00
We spreken met Ate van der Meer, CCO van Snakeware, over de aanleiding van het onderzoek en de opvallendste uitkomsten

Consument wil grip op data, transparantie schiet tekort

02-09-2025 | 00:00:00
Uit onderzoek in opdracht van digital agency Snakeware blijkt dat 76 procent van de Nederlanders wil weten in welk land hun data wordt opgeslagen

Ate van der Meer: 80% van je verkeer is géén mens

13-08-2025 | 11:16:00
Waar zoekmachines ooit verkeer en klanten opleverden, zien we nu dat AI-bots nauwelijks waarde teruggeven.

Bereid je met SPARC voor op AI en digitale groei

28-05-2025 | 10:51:35
Veel recreatiebedrijven proberen zich te onderscheiden met acties of lage prijzen, maar échte impact maak je met een sterke merkidentiteit en beleving.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Joe Public lanceert introductiecampagne voor BUUT

24-09-2025 | 11:24:36
Centraal staat het werken met potjes, waarmee gebruikers eenvoudig budgetten kunnen maken en inzicht krijgen in inkomsten en uitgaven.

[Vacatures] Alfred zoekt een Senior Producer

24-09-2025 | 08:00:00
Alfred  is per direct op zoek naar een Senior Producer - Full-time · Amsterdam

SuperRebel.Agency ontwikkelt internationale merkfilm VGP

23-09-2025 | 11:01:42
Het project vormt het centrale onderdeel van een campagne die deze week in achttien landen start

[Vacatures] DPG Media zoekt een Redacteur Video Qmusic

23-09-2025 | 09:27:00
DPG Media is per direct op zoek naar Redacteur Video Qmusic - Amsterdam

Joe Public en ALDI benadrukken bekroonde kwaliteit in campagne

23-09-2025 | 09:04:00
Joe Public Amsterdam heeft voor ALDI een vervolg ontwikkeld in de Fans van Voordeel-campagne.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.