Spotta en GfK presenteren folderbereik in gratis webinar
Spotta organiseert op 4 september samen met GfK een webinar over het bereik van folders in Nederland. Tijdens het online event worden de resultaten gedeeld van het Bereiksonderzoek Folders 2024/2025, uitgevoerd door GfK en begeleid door NMO.
Het webinar is gericht op marketeers, mediaplanners en communicatieprofessionals die brievenbusreclame inzetten of overwegen. Naast onderzoeksresultaten krijgen deelnemers ook inzicht in wat deze cijfers betekenen voor hun marketingstrategie.
Papieren folder blijft populair bij brede doelgroep
Uit het onderzoek blijkt dat de papieren folder nog steeds veel wordt gelezen. Volgens GfK besteedt negentig procent van de Nederlanders wekelijks gemiddeld vijftien minuten aan het doorbladeren ervan. Driekwart gebruikt folders actief om aanbiedingen te vinden en de helft van de lezers zou het medium missen als het verdwijnt.
Cijfers, context en interpretatie tijdens webinar
Tijdens de sessie worden niet alleen de belangrijkste cijfers gedeeld, maar geven Spotta en GfK ook duiding bij de onderzoeksresultaten. Daarmee willen zij marketeers beter laten begrijpen wat het bereik en gebruik van folders betekent voor hun campagnes.
De webinar vindt plaats op 4 september om 11:00 uur.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Michael Coreelmont, Georgios Petropoulos: Popup Padel kan echt overal
Campagne Het Lekkerste Stel verbindt generatie én eetmoment
Age Yska: edding wil aanwezig zijn op elke straathoek
Mathijs Pattinama: Creativiteit cruciaal bij OOH-campagnes
Ilona Welte: Mentos blijft populair bij jong én oud
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Bob Koigi: PR balanceert tussen AI en authenticiteit
[Vacancy Kinesso has a position for Paid Social Associate Account Director - Nike
DUDE en FM koppelen emotie en AI voor Maserati
INDIE bouwt voort op OH YEAH-campagne voor Vodafone
FCB ontwikkelt Pets Know Best-campagne voor Purina PRO PLAN
Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers