Sonic branding pubquiz in Cannes door TAMBR en Embassy of Dutch Creativity

TAMBR en Embassy of Dutch Creativity organiseren op 20 juni de een pubquiz waarbij de winnaar beloond wordt met de TAMBR Sonic Branding Ninja Award.

Dit jaar is de Embassy of Dutch Creativity de perfecte plek voor een pubquiz. Gehost door sonic branding agency TAMBR, is dit je kans om je muzikale expertise te laten zien en audiogeschiedenis te schrijven. Verwacht iconische jingles, pakkende audiologo's en state of the art reclamemuziek. Bestel je ticket hier.

Kyra Roest, Founding Mother van de Embassy: “Dit jaar pakt de Embassy of Dutch Creativity het anders aan. Omdat alles in Cannes steeds groter en duurder wordt, kiezen we voor een gezellige bar als thuisbasis. Een goeie pubquiz mag daar natuurlijk niet ontbreken en met TAMBR hebben we daarin de perfecte partner.”

Niels de Jong van TAMBR: “TAMBR is op een missie om merken te redden van saaie muziek. Weg van betekenisloze stockmuziek, vage briefings en complexe licenties. Om deze missie te onderstrepen is er geen betere plek dan het festival van Cannes.”

www.tambr.nl

www.embassyofdutchcreativity.com

OranjeBitterBallenBorrel – meld je gratis aan!

De OranjeBitterBallenBorrel is onze geweldige afsluiting van Cannes 2024. Op donderdag 20 juni in en bij het café van de Embassy of Dutch Creativity. De OranjeBitterBallenBorrel begint om 18:00 uur en valt daarmee samen met het laatste uur uitzending van Marketing Report Radio vanuit Cannes. Meld je hier GRATIS aan.

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

RA*W opent inschrijving Cannes Summer Course 2026

04-12-2025 | 13:00:00
De organisatie wil jonge creatieven meer tijd geven om met hun bureau het gesprek aan te gaan over deelname en de benodigde investering.

Cannes Lions presenteert jury voor LIONS Scholarship 2026

26-11-2025 | 11:00:34
Vanuit Nederland is alleen Sadira E. Furlow, Global Chief Brand and Comms Officer bij Tony’s Chocolonely, onderdeel van het panel.

Lex Bradshaw-Zanger wordt Academy Dean bij Cannes Lions

17-11-2025 | 12:20:00
De Brand Marketing Academy helpt marketingprofessionals hun strategische en creatieve vaardigheden te verdiepen en verbinding te maken met vakgenoten

Cannes Lions introduceert de Creative Brand Lion

13-11-2025 | 11:46:58
Omdat commerciële creativiteit wereldwijd business blijft veranderen, erkennen de Awards in 2026 baanbrekend werk met de Creative Brand Lion

Meld je nu aan voor de Cannes Lions 2026 Jury!

22-09-2025 | 08:45:00
Ja, je leest het goed. Ook jij kunt zitting nemen in de jury van Cannes Lions 2026!


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

SEA Water positioneert Santa als waterambassadeur

23-12-2025 | 10:55:00
Na jarenlange samenwerking met een wereldwijd frisdrankmerk verruilt Santa Claus zijn vertrouwde rol voor een positie bij SEA Water.

Philips en Prusa lanceren Gen Fix in Praag

22-12-2025 | 15:08:00
Philips heeft samen met Prusa Gen Fix gelanceerd Met het programma leren kinderen en gezinnen praktische reparatievaardigheden via 3D-printen

Rodger Werkhoven: Schadenfreudevrije kerst gewenst, allemaal!

22-12-2025 | 11:54:00
Beeld- en mediatechnoloog Rodger Werkhoven droeg op uitnodiging van OpenAI vanaf ’21 bij aan de ontwikkeling van DALL·E en ’t inbouwen ervan in ChatGPT.

[Vacatures] DPG Media zoekt een Accountmanager Vtwonen

22-12-2025 | 08:16:00
DPG Media is per direct op zoek naar Accountmanager Vtwonen - Amsterdam

Bob Koigi: De ontwikkelingen die 2025 hebben gedefinieerd

19-12-2025 | 12:46:00
AI wordt in rap tempo de bepalende kracht achter de transformatie van marketing­leadership en prioriteiten voor 2026.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.