
Sonic branding pubquiz in Cannes door TAMBR en Embassy of Dutch Creativity
TAMBR en Embassy of Dutch Creativity organiseren op 20 juni de een pubquiz waarbij de winnaar beloond wordt met de TAMBR Sonic Branding Ninja Award.
Dit jaar is de Embassy of Dutch Creativity de perfecte plek voor een pubquiz. Gehost door sonic branding agency TAMBR, is dit je kans om je muzikale expertise te laten zien en audiogeschiedenis te schrijven. Verwacht iconische jingles, pakkende audiologo's en state of the art reclamemuziek. Bestel je ticket hier.
Kyra Roest, Founding Mother van de Embassy: “Dit jaar pakt de Embassy of Dutch Creativity het anders aan. Omdat alles in Cannes steeds groter en duurder wordt, kiezen we voor een gezellige bar als thuisbasis. Een goeie pubquiz mag daar natuurlijk niet ontbreken en met TAMBR hebben we daarin de perfecte partner.”
Niels de Jong van TAMBR: “TAMBR is op een missie om merken te redden van saaie muziek. Weg van betekenisloze stockmuziek, vage briefings en complexe licenties. Om deze missie te onderstrepen is er geen betere plek dan het festival van Cannes.”
www.embassyofdutchcreativity.com
OranjeBitterBallenBorrel – meld je gratis aan!
De OranjeBitterBallenBorrel is onze geweldige afsluiting van Cannes 2024. Op donderdag 20 juni in en bij het café van de Embassy of Dutch Creativity. De OranjeBitterBallenBorrel begint om 18:00 uur en valt daarmee samen met het laatste uur uitzending van Marketing Report Radio vanuit Cannes. Meld je hier GRATIS aan.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Countdown to Cannes - Britt Oude Lenferink
RA*W laat creatief talent pitchen tijdens vlucht naar Cannes
Bob Koigi: Cannes International Festival of Creativity
Countdown to Cannes - Emily Oostveen, Crip
Marketing Report en New Business Radio live vanuit Cannes
Gepubliceerd door: Saskia van Weert