[SHOWREEL!] PINK
A pink coloured cocktail with a subtle techy backbone, that combines wonderfully with sappy creativity and tender media sweetness… PINK dus: kort, krachtig, helder. Zoals de kleur. Zoals wat we doen. Want de wereld raast. Net als reclame. Het mag sneller, handiger, persoonlijker. Hier past een slimme bundeling van creatie, technologie en media. Doen wat juist is: juiste boodschap, juiste moment, juiste kanaal, juiste doelgroep, juiste gevoel.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
PEXI lanceert MCP-server voor AI-gestuurde campagnes
Elsbeth Wesselink: Efficiëntie is geen strategie: zeker niet in 2026!
PINK ontwikkelt identiteit SORTED
Youri Wanders: Als de cloud crasht, wie zijn wij dan nog?
PEXI: Enorme groeiversnelling bij Adserver
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
TBWA\NEBOKO en McDonald’s lanceren AI-kerstfilm
Joe Public ontwikkelt ALDI-commercial met teaser Andy van der Meijde
GH+O ontwikkelt campagne voor 113 over suïcidepreventie
INDIE Amsterdam maakt kerstcommercial voor Schoonenberg
[Vacatures] ACT.agency zoekt een Designer
Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert