Serviceplan Make Benelux bereikt 10 miljoen assets voor L'Oréal Benelux Group

Serviceplan Make Benelux heeft een mijlpaal bereikt met de creatie van meer dan 10 miljoen materialen voor L'Oréal Benelux Group. Deze assets ondersteunen meer dan 35 merken, verdeeld over vier divisies. Sinds het begin van de samenwerking in 2015 heeft het bureau zich gericht op het centraliseren en optimaliseren van de contentproductie voor het cosmeticabedrijf. 

Automatisering sleutelrol voor efficiëntie en flexibiliteit  

Monia Kayila, Managing Director van Serviceplan Make Benelux: "Ons DAM-platform vormt een belangrijk onderdeel van de contentstrategie van L'Oréal in de Benelux. Dit platform vergemakkelijkt de toegang tot onze gegevens, vermindert redundantie en bevordert het hergebruik ervan op verschillende platforms en markten." 

Kwaliteit en strategische afstemming prioriteit 

Monia Kayila: "Het beheren van een dergelijk volume aan assets gaat verder dan alleen kwantitatief beheer. Het gaat ook om het waarborgen van kwaliteit, consistentie en strategische afstemming over verschillende markten heen. Met AI-gedreven tools die duplicatie voorkomen, precieze trefwoorden toewijzen en directe vindbaarheid garanderen, stellen we zowel L'Oréal als ons team in staat slimmer te werken. Ons strikte copyrightbeheer garandeert ook het conforme gebruik van elke asset."  

www.house-of-communication.com

www.loreal.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Shirin Arfa-Kia: Europa’s antwoord op de agent-economie

27-10-2025 | 11:30:00
Shirin Arfa-Kia, AI & Innovation Consultant bij Mediaplus, legt uit waarom Europese alternatieven als Sōkosumi onmisbaar zijn en zet de voordelen op een rij

Serviceplan en MediaMarkt starten gezamenlijke merkcampagne

06-10-2025 | 15:15:00
MediaMarkt start een nieuwe fase in de merkcampagnes met een creatieve interpretatie van de bekende pay-off Ik ben toch niet gek.

SERVICEPLAN x ADNIGHT | The Deadline

19-09-2025 | 09:04:00
Tijdens deze editie van Adnight duikt Serviceplan Amsterdam dieper in het omgaan met deadlines en stress op de werkvloer.

Alex Turtschan: Gen Z herschrijft de sociale spelregels

18-08-2025 | 08:00:00
Media evolueert net als de natuur: van eenvoudige netwerken naar hypergedifferentieerde ecosystemen.

Marc Verschoor CEO Serviceplan Group Netherlands

12-08-2025 | 08:00:00
Marc Verschoor is per 1 september 2025 benoemd tot CEO en Managing Partner van de Serviceplan Group Netherlands. Hij neemt de functie over van de huidige CEO en Managing Partner Christiaan van Betuw die na 16 jaar de organisatie (tijdelijk) verlaat


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Blue Band en De Ruijter lanceren TikTok-serie

03-11-2025 | 15:28:00
Blue Band en De Ruijter slaan de handen ineen voor een gezamenlijke social-first campagne: Het Lekkerste Stel van Nederland.

Roorda ontwikkelt campagne Handig, van de Belastingdienst

03-11-2025 | 15:14:00
De Belastingdienst start een campagne waarin vragen en twijfels van burgers en ondernemers centraal staan.

Aidem agency creëert socialserie voor ICI PARIS XL

03-11-2025 | 14:48:00
Met het format wil het merk de wereld van beauty en lifestyle dichter bij de belevingswereld van Gen Z en jonge Millennials brengen.

Genomineerden Gouden Loeki Q3 zijn bekend

03-11-2025 | 10:27:00
Kruidvat is twee keer genomineerd met campagnes rond duurzaamheid en beauty. Ook de commercial van de Politie en Omroep MAX springt in het oog

Intertoys viert Sinterklaas met grote speelgoedavonturen

03-11-2025 | 10:17:00
De commercial en de socialcampagne zijn ontwikkeld met socialmedia-agency Modern Citizens en digital activatiebureau Engaged.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.