Serviceplan Group en Lufthansa Airlines komen met reeks merkfilms

Serviceplan Group en Lufthansa Airlines hebben een merkfilm gelanceerd. Deze film vormt een centraal onderdeel van de Allegris-campagne en draait om Lufthansa's inzet om de passagierservaring naar een hoger niveau te tillen. Naast de merkfilm omvat de Allegris-campagne een serie van zes video's en acht stilstaande beelden die op diverse kanalen zullen worden getoond, waaronder Connected TV (zoals Peacock en Hulu), sociale media (Facebook, Instagram), op maat gemaakte samenwerkingen (met Vox en Conde Nast), audio, en prominente Out-of-Home plaatsingen in San Francisco en Chicago.

De 360°-campagne richt zich op de Lufthansa Allegris cabine-ervaring. Deze vliegervaring wordt tot leven gebracht door dynamische en snelle beelden, gecreëerd door het Londense regisseursduo Nono & Rodrigo. De stilstaande beelden zijn vastgelegd door de Franse fotograaf Alice Moitié.

Erick Barrios Hernández en Wolfgang Warzilek, Global Executive Creative Directors bij Serviceplan Americas: "Het tonen van de functies van Lufthansa Allegris was een spannende uitdaging. We hebben ervoor gekozen om speelse verhalen te vertellen over passagiers die hun reiservaringen verbeteren, met behulp van luchtige voice-overs en dynamische beelden. Door samen te werken met het regisseursduo Nono & Rodrigo en fotograaf Alice Moitié, hebben we de innovatie van de Allegris-cabine vastgelegd."

www.house-of-communication.com

www.lufthansa.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Menno Westinga: Mediaplus verbindt media en creatie

20-11-2025 | 15:26:00
Hij vertelt over het internationale karakter van de groep, de rol van het House of Communication en waarom CMO’s Mediaplus als strategisch consultant zien

[Vacatures] Serviceplan Amsterdam zoekt een Customer Journey Director bij Plan.Net

14-11-2025 | 08:36:00
Serviceplan Amsterdam is per direct op zoek naar een Customer Journey Director bij Plan.Net - Amsterdam

[Vacatures] Serviceplan Amsterdam zoekt een Assistant Business Controller

14-11-2025 | 08:21:00
Serviceplan Amsterdam is per direct op zoek naar Assistant Business Controller - Amsterdam

Tom Huijgen: Te gewaagd om te werken? Daarom werkt het!  

12-11-2025 | 08:40:00
Tom Huijgen, Strategy Director bij Serviceplan Amsterdam, laat aan de hand van drie cases zien dat het niet gaat om luid zijn of om rebels doen

Shirin Arfa-Kia: Europa’s antwoord op de agent-economie

27-10-2025 | 11:30:00
Shirin Arfa-Kia, AI & Innovation Consultant bij Mediaplus, legt uit waarom Europese alternatieven als Sōkosumi onmisbaar zijn en zet de voordelen op een rij


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Vacatures] De Nieuwe Zaak (DNZ) zoekt een SEA Specialist

21-11-2025 | 12:02:00
De Nieuwe Zaak (DNZ) is per direct op zoek naar SEA Specialist - Hybride, Zwolle

Being There wint pitch en lanceert Europese Melitta-campagne

21-11-2025 | 11:33:23
Always up for good coffee gaat deze maand live in NL, Zweden, Duitsland en Frankrijk en wordt via online kanalen, social en op de winkelvloer uitgerold.

Roorda en CoMensha roepen op om mensenhandel uit te sluiten

21-11-2025 | 11:16:00
Het initiatief vraagt aandacht voor signalen van uitbuiting, omdat slachtoffers vaak onzichtbaar blijven. Veel Nederlanders herkennen deze signalen niet

Glenn da Silva & Bente van Deventer: UNLIKE bouwt merken via social

21-11-2025 | 10:51:25
Glenn da Silva en Bente van Deventer van UNLIKE spreken met Bas Vlugt over de manier waarop social het vertrekpunt vormt voor merkontwikkeling

KPN opent de lijn om te appen met Sint

21-11-2025 | 08:55:21
Via een online ouderportaal kunnen ouders gegevens over hun kinderen invoeren, zoals naam, leeftijd en interesses.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.