Serge Steijn partner Open Now

Serge Steijn wordt vanaf 1 mei partner bij Open Now, het reclamebureau op basis van gedragsstrategie. Door de grote interesse in gedragswetenschap ontwikkelt het bureau zich naar een volgende fase. Steijn, die het bureau in het verleden al regelmatig op de achtergrond adviseerde, wil als partner actief bijdragen aan de groei van het bureau en de mensen.

Gedragswetenschap, creativiteit en campagnes

Serge Steijn: "Nieuwe ontwikkelingen zoals gedragswetenschap veranderen ons vak fundamenteel. Daar lopen ze bij Open Now echt in voor. En er is daarnaast een goede balans met creatie. Maar het gaat hem ook om de mensen: de cultuur van Open Now is open, gedreven en integer. Ik vind het superleuk om daarbij te horen en aan verder te bouwen."

Joris van Amerom, Managing Partner Open Now: "Ik ken Serge al een aantal jaren als adviseur en ik zie het als een groot voordeel dat hij naast ervaren reclameman zich ook heeft ontwikkeld als leiderschapscoach."

Lukas van de Ven, Creatief Directeur Open Now: "Serge heeft een heel goede reputatie bij adverteerders, hij is ervaren en betrouwbaar en tegelijk heel open en inspirerend. Dat past goed bij ons."

Leiderschapscoach

Serge Steijn was in het verleden medeoprichter van reclamebureau Doom&Dickson dat in 2005 na vijf jaar Bureau van het Jaar werd en daarna verkocht werd aan TBWA/. Daarna werkte hij een periode in Latijns-Amerika, werd opgeleid als leiderschapscoach en werd hij recent ook partner bij coaching boutique Sterke Leiders. Hij gaat zijn tijd verdelen over deze twee rollen.

Recent was hij spreker op Adformatie CMO Day, over creatief leiderschap.

www.opennow.nl

Lees ook:

Jeroen Oppatja: Groei door de kracht van creatie & tech

05-12-2025 | 08:33:00
Oppatja vertelt hoe VML in Nederland is opgebouwd, hoe het internationale netwerk dagelijks waarde toevoegt

The Family 2.0: door fusie ontstond ander type bureau

01-12-2025 | 12:20:00
Het gesprek laat zien hoe creativiteit en gedragswetenschap elkaar versterken en hoe de fusie leidde tot een bureau met een scherpere strategische basis.

Klantengroei bij The Family na fusie met Open Now

29-07-2025 | 09:21:00
Het bureau verwelkomt onder meer Meerdervoort, Passend Lezen, Nederlands Centrum Jeugdgezondheid en Follow the Money.

The Family en Open Now fuseren

16-06-2025 | 10:44:00
Met gedragswetenschap als basis wil het bureau merken helpen met bewezen creativiteit en meer impact.

Open Now ontwikkelt campagne tegen vapen voor VWS

12-05-2025 | 14:02:00
Vapen onder jongeren neemt toe, terwijl veel ouders nog onvoldoende zicht hebben op de schadelijkheid ervan.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

McDonald's trekt AI-kerstcommercial terug

10-12-2025 | 19:54:00
McDonald's heeft de door TBWA\NEBOKO ontwikkelde kerstcommercial It’s the most terrible time of the year teruggetrokken

HvA-opleidingen lanceren positionering en campagne met Havas Lemz

10-12-2025 | 13:24:00
De opleidingen Communicatie en Creative Business van de Hogeschool van Amsterdam hebben een vernieuwde positionering, huisstijl en instroomcampagne geïntroduceerd

[Vacatures] Ocean Outdoor zoekt een Designer (o.a. 3D & Concept)

10-12-2025 | 08:36:00
Ocean Outdoor is per direct op zoek naar Designer (o.a. 3D & Concept) - Marketing

TBWA\NEBOKO maakt eerste (kerst)campagne voor Lindt LINDOR

10-12-2025 | 07:45:00
TBWA\NEBOKO heeft afgelopen zomer een pitch van Lindt gewonnen en heeft de eerste (kerst)merkcampagne voor onder de noemer Pak uit met Lindt LINDOR ontwikkel

Politie start Operatie 1337 voor werving digitaal talent

09-12-2025 | 15:32:00
De politie zet met Operatie 1337 een online game in om digitaal talent te bereiken
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.