Serge Steijn partner Open Now

Serge Steijn wordt vanaf 1 mei partner bij Open Now, het reclamebureau op basis van gedragsstrategie. Door de grote interesse in gedragswetenschap ontwikkelt het bureau zich naar een volgende fase. Steijn, die het bureau in het verleden al regelmatig op de achtergrond adviseerde, wil als partner actief bijdragen aan de groei van het bureau en de mensen.

Gedragswetenschap, creativiteit en campagnes

Serge Steijn: "Nieuwe ontwikkelingen zoals gedragswetenschap veranderen ons vak fundamenteel. Daar lopen ze bij Open Now echt in voor. En er is daarnaast een goede balans met creatie. Maar het gaat hem ook om de mensen: de cultuur van Open Now is open, gedreven en integer. Ik vind het superleuk om daarbij te horen en aan verder te bouwen."

Joris van Amerom, Managing Partner Open Now: "Ik ken Serge al een aantal jaren als adviseur en ik zie het als een groot voordeel dat hij naast ervaren reclameman zich ook heeft ontwikkeld als leiderschapscoach."

Lukas van de Ven, Creatief Directeur Open Now: "Serge heeft een heel goede reputatie bij adverteerders, hij is ervaren en betrouwbaar en tegelijk heel open en inspirerend. Dat past goed bij ons."

Leiderschapscoach

Serge Steijn was in het verleden medeoprichter van reclamebureau Doom&Dickson dat in 2005 na vijf jaar Bureau van het Jaar werd en daarna verkocht werd aan TBWA/. Daarna werkte hij een periode in Latijns-Amerika, werd opgeleid als leiderschapscoach en werd hij recent ook partner bij coaching boutique Sterke Leiders. Hij gaat zijn tijd verdelen over deze twee rollen.

Recent was hij spreker op Adformatie CMO Day, over creatief leiderschap.

www.opennow.nl

Lees ook:

Jeroen Oppatja: Groei door de kracht van creatie & tech

05-12-2025 | 08:33:00
Oppatja vertelt hoe VML in Nederland is opgebouwd, hoe het internationale netwerk dagelijks waarde toevoegt

The Family 2.0: door fusie ontstond ander type bureau

01-12-2025 | 12:20:00
Het gesprek laat zien hoe creativiteit en gedragswetenschap elkaar versterken en hoe de fusie leidde tot een bureau met een scherpere strategische basis.

Klantengroei bij The Family na fusie met Open Now

29-07-2025 | 09:21:00
Het bureau verwelkomt onder meer Meerdervoort, Passend Lezen, Nederlands Centrum Jeugdgezondheid en Follow the Money.

The Family en Open Now fuseren

16-06-2025 | 10:44:00
Met gedragswetenschap als basis wil het bureau merken helpen met bewezen creativiteit en meer impact.

Open Now ontwikkelt campagne tegen vapen voor VWS

12-05-2025 | 14:02:00
Vapen onder jongeren neemt toe, terwijl veel ouders nog onvoldoende zicht hebben op de schadelijkheid ervan.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

DEPT ontwikkelt kerstcampagne Bol

07-12-2025 | 22:49:00
Het creatieve digitale bureau DEPT heeft voor internetwinkel Bol de kerstcampagne ontwikkeld. Bol duidt die met de gedachte van betekenisvol geven, met cadeaus die ertoe doen

Hotel L’Amour ontwikkelt kerstcommercial HEMA

07-12-2025 | 22:19:00
Hotel L’Amour heeft de kerstcommercial voor HEMA ontwikkeld met als thema Het mooiste dat je kunt geven is liefde, met als centrale boodschap iets doen voor een ander

Joe Public ontwikkelt kerstcommercial ALDI met Andy van der Meijde

06-12-2025 | 20:00:00
De door Joe Public ontwikkelde kerstcommercial van ALDI brengt met Andy van der Meijde brengt dit jaar de boodschap Bij ALDI kan je meer kerst vieren.

Hotel L’Amour ontwikelt Jumbo-kerstcommercial a la Dickens

06-12-2025 | 07:45:00
Hotel L’Amour heeft de Jumbo-kerstcommercial ontwikkeld onder de noemer a la Dickens. De boodschap is dat de mooiste kerst die je kunt wensen, met elkaar is en dat kerst niet helemaal perfect hoeft te zijn

TBWA\NEBOKO ontwikkelt kerstwereld-campagne Albert Heijn

06-12-2025 | 05:45:00
TBWA\NEBOKO heeft de kerstcampagne van Albert Heijn ontwikkeld waarin emotie, inspiratie, productaanbod, winkelcommunicatie en digital samenkomen in één herkenbare wereld
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.