
Schiphol introduceert programmatic digitale buitenreclame
Schiphol heeft, in samenwerking met LDSK, programmatic advertising beschikbaar gemaakt op het digitale netwerk van mediaschermen op de luchthaven. Na eerdere implementaties op Eindhoven Airport en Rotterdam The Hague Airport is dit een volgende stap in de ontwikkeling van digitale out-of-home media.
Met deze uitbreiding kunnen merken hun campagnes afstemmen op real-time passagiersstromen en actuele activiteiten op Schiphol. Op basis van demografische gegevens en reismotieven wordt het mogelijk om campagnes gerichter en relevanter in te zetten.
Meer controle en transparantie voor adverteerders
Adverteerders behouden volledige controle over hun budget en profiteren tegelijkertijd van maximale zichtbaarheid. Omdat Schiphol zelf eigenaar is van alle mediakanalen, kan het uitgebreide en transparante data-inzichten bieden, waarmee de effectiviteit van campagnes wordt vergroot.
Djeremy Hoebee, Digital Lead, Royal Schiphol Group: "Dit is een belangrijke stap voor ons richting de toekomst van adverteren op Schiphol. Het stelt ons in staat om merken op een dynamische en meetbare manier eenvoudig in contact te brengen met Schiphol en onze passagiers. Het biedt meer flexibiliteit en de mogelijkheid om onze data te gebruiken voor effectievere en relevantere campagnes."
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
ACT.agency, Popcorn Stories en Initiative ontwikkelen Schiphol-campagne Get Ready for Security
ING en TBWA voorzien sluizen op Schiphol van verhalen rondom persoonlijke transformatie
Schiphol kiest voor ACT.agency als contentbureau
[Schiphol] Het topsegment bereiken met een exclusieve ervaring
[Schiphol] Maximale exposure met jouw marketing?
Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen