Roularta Printing drukkerijpartner voor magazines Financial Times

Roularta Printing, de in België gevestigde drukkerij van Roularta Media Group, gaat de magazines van de Financial Times drukken voor Europa, het Midden-Oosten en Zuid-Afrika.

Het gaat om How To Spend It, Art of Fashion, Business Education en FT Wealth.

Janet White, Global Director Print bij The Financial Times: "Aan de keuze voor Roularta Printing als strategische partner liggen verschillende overwegingen ten grondslag, waaronder een sterke nadruk op duurzaamheid, de voortdurende investeringen in baanbrekende technologieën en de ongeëvenaarde kwaliteitsnormen die Roularta Printing altijd hanteert. Daarnaast speelt hun langetermijnvisie een cruciale rol op een snel consoliderende markt."

Steven Renders, General Manager Roularta Printing: "Wij zijn vereerd dat FT ons heeft gekozen als haar betrouwbare partner voor het drukken van zijn magazines voor de EMEA-regio. Deze samenwerking benadrukt onze niet-aflatende toewijding aan uitmuntendheid en ons aanhoudend streven om ongeëvenaarde kwaliteit te bieden bij al onze projecten.

Ook onze continue aandacht voor duurzaamheid vormde een sleutelelement in de beslissing van FT. Zo investeerden we dit jaar 4,5 miljoen euro in de vervanging van onze ovens door energie-efficiënte alternatieven. Wij kijken uit naar een langdurig en vruchtbaar partnerschap."

aboutus.ft.com

www.roulartaprinting.be

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List






Lees ook:

Roularta en Zeeman lanceren diamant met virtuele influencer

08-09-2025 | 16:59:02
Tijdens de lancering van de labgrown diamant van Zeeman in Amsterdam maakte virtuele influencer Sassy Soeki haar eerste live optreden.

Roularta Media Group: dalende omzetten en verliescijfers in H1, 2025

22-08-2025 | 13:35:00
Roularta Media Groep heeft in het eerste half jaar van 2025 146,2 miljoen euro omzet gedraaid oftewel 8,3 procent minder dan over dezelfde periode in 2024. Het mediabedrijf zag daarbij ook een operationeel en netto verlies, terwijl in 2024 nog winst werd gemaakt

Belgische uitgevers voeren campagne om Belgisch te adverteren

01-08-2025 | 16:56:00
De Belgische uitgevers DPG Media, Mediahuis, Roularta, IPM en Rossel hebben in hun uitgaven campagne gevoerd om adverteerders te bewegen Belgisch te adverteren

Magixx Digital bundelt digitaal aanbod magazinemerken

22-07-2025 | 13:53:56
Roularta Advertising, DPG Media Advertising, IPM Advertising en Rossel Advertising introduceren Magixx Digital, een gezamenlijke digitale propositie

Bod op Roularta Media Group nog niet voldoende

17-07-2025 | 20:03:00
Het bod van de familie De Nolf om meer dan 95 procent van de aandelen van Roularta Media Group in handen te krijgen is niet geslaagd. De familie heeft via Koinon NV inmiddels 93,13 procent in handen gekregen


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Mediahuis Nederland en ANWB lanceren campagne met radiospel voor Wegenwacht

14-11-2025 | 14:12:00
Mediahuis Nederland en de Wegenwacht van de ANWB zijn een samenwerking gestart ten behoeve van de campagne Je hebt pas echt pech als je geen Wegenwacht hebt

Bob Koigi: De opmars van de B2B-influencer

14-11-2025 | 12:32:20
In een gefragmenteerde digitale wereld nemen de pogingen om de aandacht van invloedrijke trendsetters te trekken snel toe.

[Vacatures] Serviceplan Amsterdam zoekt een Customer Journey Director bij Plan.Net

14-11-2025 | 08:36:00
Serviceplan Amsterdam is per direct op zoek naar een Customer Journey Director bij Plan.Net - Amsterdam

TBWA\NEBOKO maakt Sinterklaas-commercial voor Albert Heijn

13-11-2025 | 14:00:00
Albert Heijn bereidt zich voor op het jaarlijkse Sinterklaasfeest en richt zich dit jaar sterk op de traditie van het schoentje zetten.

Inter lanceert INTERISTA met DEPT

13-11-2025 | 11:00:23
Het Nederlandse verfmerk Histor is gestart met Geef kleur aan jouw verhaal, een social-first campagne waarin persoonlijkheid en verhalen worden vertaald naar een eigen verfkleur.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.