Countdown to Cannes - Saber Aidarus

[RA*W] Maak kennis met de creatieve crew van de Summercourse 2025

RA*W is heading back to Cannes—- and they’re bringing a brand-new crew of curious, creative minds along for the ride! In the countdown to the festival, MarketingReport will be introducing you to the RA*W Summercourse 2025 delegation. Get to know the fresh talent who will be experiencing Cannes up close and their unique perspectives from the heart of the advertising world.

Who are you and what do you do in the creative industry?

I’m Saber Aidarus, a freelance creative specializing in social content for brands. I’ve worked with clients like JBL, Salams, and Albert Heijn, handling everything from the initial brief to the final edit. My goal is to help brands connect authentically with their audiences through meaningful and impactful content!

Separately, I’m the creator of @SaberOH!, an original animated series inspired by my personal experiences and Somali heritage, which has grown to over 1 million followers across social platforms.

When I say Cannes, what's the first word that comes to mind — and why?

Connection, because Cannes brings everyone together across the industry.

What are your expectations for Cannes?

I’m excited to connect with inspiring creatives, hear new stories, and explore opportunities to elevate my work and collaborations globally!

Will you end up in the gutter, or will you be at the Palais at 9 a.m. sharp?

I'll be there ready!

What's the one thing you must pack for Cannes?

Portable charger, this is a MUST!

What are you most looking forward to: the talks, the people, or the beach?

The people! I’m looking forward to meeting all the talented creatives from around the world!

Who's a speaker or brand you're hoping to see this year?

I’m hoping to see Samir Chaudry this year. He is the host of The Colin and Samir Show, a top source for news and insights about the creator economy.

What brand do you think is killing it creatively right now?

HEMA is killing it creatively on TikTok, thanks to amazing work by Gospooky! They consistently go viral with organic content and formats like “Sappige Tijden.” For me, it’s a 10/10.

What does creativity mean to you in one word?

Delusion!

How many more nights to sleep?

4 more nights!

Curious for more? Follow RA*W on Instagram for exclusive behind-the-scenes content, live stories, and a first-hand look at what the RA*W Summercourse is up to during the Cannes Lions Festival.

www.we-are-raw.com

Partners Marketing Report Cannes 2025


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

Cases insturen voor Esprix kan vanaf 22 december

17-12-2025 | 14:04:00
De inzendperiode voor de Esprix Awards start dit jaar al op 22 december. Daarmee krijgen inzenders de mogelijkheid om nog vóór de feestdagen hun cases aan te melden

RA*W opent inschrijving Cannes Summer Course 2026

04-12-2025 | 13:00:00
De organisatie wil jonge creatieven meer tijd geven om met hun bureau het gesprek aan te gaan over deelname en de benodigde investering.

Winnaars DOOH Challenge 2025 bekendgemaakt

03-10-2025 | 09:38:00
RA*W en Bauer Media Outdoor hebben de winnaars van de DOOH Challenge 2025 bekendgemaakt. Onder het thema Unlock the NextGen kregen studenten en starters de opdracht

Jong creatief talent pitcht ideeën voor AFC Ajax

18-09-2025 | 12:00:00
Tijdens deze dag krijgen jonge makers de kans om in één dag een briefing te vertalen naar concrete concepten.

Breaking & Entering Media spreekt talent toe bij ADNIGHT

02-09-2025 | 10:42:37
Het Talent Program wordt ieder jaar georganiseerd voor studenten en starters in de middag voorafgaand aan het festival.
 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Philips en Prusa lanceren Gen Fix in Praag

22-12-2025 | 15:08:00
Philips heeft samen met Prusa Gen Fix gelanceerd Met het programma leren kinderen en gezinnen praktische reparatievaardigheden via 3D-printen

Rodger Werkhoven: Schadenfreudevrije kerst gewenst, allemaal!

22-12-2025 | 11:54:00
Beeld- en mediatechnoloog Rodger Werkhoven droeg op uitnodiging van OpenAI vanaf ’21 bij aan de ontwikkeling van DALL·E en ’t inbouwen ervan in ChatGPT.

[Vacatures] DPG Media zoekt een Accountmanager Vtwonen

22-12-2025 | 08:16:00
DPG Media is per direct op zoek naar Accountmanager Vtwonen - Amsterdam

Bob Koigi: De ontwikkelingen die 2025 hebben gedefinieerd

19-12-2025 | 12:46:00
AI wordt in rap tempo de bepalende kracht achter de transformatie van marketing­leadership en prioriteiten voor 2026.

Philips zet refurbished producten centraal met Back Friday

19-12-2025 | 12:41:00
Philips Personal Health heeft Back Friday gelanceerd, een initiatief dat twee weken na Black Friday aandacht vraagt voor de hoeveelheid retouren
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.