Countdown to Cannes - Saber Aidarus

[RA*W] Maak kennis met de creatieve crew van de Summercourse 2025

RA*W is heading back to Cannes—- and they’re bringing a brand-new crew of curious, creative minds along for the ride! In the countdown to the festival, MarketingReport will be introducing you to the RA*W Summercourse 2025 delegation. Get to know the fresh talent who will be experiencing Cannes up close and their unique perspectives from the heart of the advertising world.

Who are you and what do you do in the creative industry?

I’m Saber Aidarus, a freelance creative specializing in social content for brands. I’ve worked with clients like JBL, Salams, and Albert Heijn, handling everything from the initial brief to the final edit. My goal is to help brands connect authentically with their audiences through meaningful and impactful content!

Separately, I’m the creator of @SaberOH!, an original animated series inspired by my personal experiences and Somali heritage, which has grown to over 1 million followers across social platforms.

When I say Cannes, what's the first word that comes to mind — and why?

Connection, because Cannes brings everyone together across the industry.

What are your expectations for Cannes?

I’m excited to connect with inspiring creatives, hear new stories, and explore opportunities to elevate my work and collaborations globally!

Will you end up in the gutter, or will you be at the Palais at 9 a.m. sharp?

I'll be there ready!

What's the one thing you must pack for Cannes?

Portable charger, this is a MUST!

What are you most looking forward to: the talks, the people, or the beach?

The people! I’m looking forward to meeting all the talented creatives from around the world!

Who's a speaker or brand you're hoping to see this year?

I’m hoping to see Samir Chaudry this year. He is the host of The Colin and Samir Show, a top source for news and insights about the creator economy.

What brand do you think is killing it creatively right now?

HEMA is killing it creatively on TikTok, thanks to amazing work by Gospooky! They consistently go viral with organic content and formats like “Sappige Tijden.” For me, it’s a 10/10.

What does creativity mean to you in one word?

Delusion!

How many more nights to sleep?

4 more nights!

Curious for more? Follow RA*W on Instagram for exclusive behind-the-scenes content, live stories, and a first-hand look at what the RA*W Summercourse is up to during the Cannes Lions Festival.

www.we-are-raw.com

Partners Marketing Report Cannes 2025


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

Jong creatief talent pitcht ideeën voor AFC Ajax

18-09-2025 | 12:00:00
Tijdens deze dag krijgen jonge makers de kans om in één dag een briefing te vertalen naar concrete concepten.

Breaking & Entering Media spreekt talent toe bij ADNIGHT

02-09-2025 | 10:42:37
Het Talent Program wordt ieder jaar georganiseerd voor studenten en starters in de middag voorafgaand aan het festival.

RA*W en Bauer Media Outdoor lanceren DOOH Challenge

22-08-2025 | 12:30:20
RA*W en Bauer Media Outdoor starten op 11 september de Digital Out-of-Home Challenge 2025. Ontwerpers kunnen tot 24 september inzendingen insturen

RA*W: De vervanging van jong talent door AI

13-08-2025 | 15:30:48
AI als vervanger van jong talent voelt wat ons betreft niet als een toekomstbestendige toepassing, AI negeren overigens al helemaal niet

RA*W en Matt Sleeps blikken terug op de RA*W Vlieg Pitch

11-07-2025 | 08:47:00
Creatief duo Steffi Boom en Esther van Vliet van Dentsu Creative heeft de RA*W Vlieg Pitch gewonnen met een campagne-idee voor Matt Sleeps.
 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Joe Public lanceert introductiecampagne voor BUUT

24-09-2025 | 11:24:36
Centraal staat het werken met potjes, waarmee gebruikers eenvoudig budgetten kunnen maken en inzicht krijgen in inkomsten en uitgaven.

[Vacatures] Alfred zoekt een Senior Producer

24-09-2025 | 08:00:00
Alfred  is per direct op zoek naar een Senior Producer - Full-time · Amsterdam

SuperRebel.Agency ontwikkelt internationale merkfilm VGP

23-09-2025 | 11:01:42
Het project vormt het centrale onderdeel van een campagne die deze week in achttien landen start

[Vacatures] DPG Media zoekt een Redacteur Video Qmusic

23-09-2025 | 09:27:00
DPG Media is per direct op zoek naar Redacteur Video Qmusic - Amsterdam

Joe Public en ALDI benadrukken bekroonde kwaliteit in campagne

23-09-2025 | 09:04:00
Joe Public Amsterdam heeft voor ALDI een vervolg ontwikkeld in de Fans van Voordeel-campagne.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.