Personele wijzigingen bij Vertigo 6 en Vortex Agency

Vertigo 6 en Vortex Agency, twee creatieve bureaus en onderdeel van Happy Horizon, kondigen vandaag een serie personele wijzigingen aan. De wijzigingen in bezetting moeten de bureaus versterken en klaarstomen voor verdere groei en innovatie.

Sebastiaan Hoogendoorn is per 1 januari 2024 benoemd tot Managing Director van Vertigo 6 en Vortex Agency. In deze functie is hij verantwoordelijk voor het algehele operationele beleid van zowel Vertigo 6 als Vortex Agency. Ook neemt hij plaats in het MT van Happy Horizon, hub Arnhem.

Sebastiaan Hoogendoorn: "Ik heb ontzettend veel zin in deze nieuwe uitdaging. Vertigo 6 zit al jaren in een positief momentum en onder de vleugels van Happy Horizon laat ik Vertigo 6 en Vortex Agency graag verder groeien."

Mike Hendrixen, oprichter van Vertigo 6, is per 1 januari 2024 Client Service Director voor Vertigo 6, Vortex Agency en de rest van Happy Horizon, hub Arnhem geworden. Mike neemt plaats in het MT van Happy Horizon

Mike Hendrixen: "Ik draag het stokje met heel veel vertrouwen over aan Sebastiaan. Hij heeft de afgelopen 8 jaar bewezen wat hij in huis heeft en de combinatie van zowel sociale vaardigheden als analytische skills zijn uniek en precies wat Vertigo 6 en Vortex Agency nodig hebben om verder te groeien en deze volgende fase in te gaan. Ik kan me in mijn nieuwe rol weer bezighouden met inhoudelijke klantvragen, pitches, innovatie én met de expansie naar andere Europese landen."

Bart Kampschreur, oprichter van Vortex Agency, is per 1 februari 2024 benoemd tot Group Commercial Director binnen de Happy Horizon-groep. Hij zal zich richten op het ontwikkelen en implementeren van commerciële strategieën op groepsniveau. Bart blijft strategisch betrokken bij Vortex Agency.

Bart Kampschreur: "Ik ben heel trots op het label dat Vortex Agency is geworden. Er staat een supergetalenteerd team dat social content maakt voor bekende merken in allerlei branches, van gaming tot recruitment en onderwijs. Ik kijk ernaar uit om mijn commerciële creativiteit nu in te gaan zetten voor de gehele Happy Horizon-groep."

Op 1 april 2024 verwelkomden Vertigo 6 en Vortex Agency Jaap Stolk als Creative Director. Jaap zal een leidende rol spelen in creatieve klantprojecten van beide teams. Jaap brengt ervaring mee vanuit zijn vorige functie als Senior Visual Creative bij Universal Music. 

Arthur Vuijk startte op 1 april 2024 bij Vortex Agency in de rol van Junior AV Specialist. Arthur brengt relevante ervaring met zich mee als content creator, zowel als zelfstandige als in dienstverband, en heeft ook waardevolle ervaring opgedaan in nieuws- en social-redacties bij onder andere Ziggo Sport. Hij zal een breed scala aan activiteiten binnen shortvideo-producties uitvoeren, met een speciale focus op conceptontwikkeling, social media, editing en adverteren voor het groeiend aantal klanten en projecten.

Tot slot zal Nicky Maatman op 15 april in dienst treden als Marketing & PR Executive bij Vertigo 6. Hij komt over van Game Drive en schreef jarenlang voor gamewebsite XGN. Nicky is gespecialiseerd in copywriting en communitymanagement.

Wouter van den Berg, hub manager Happy Horizon Arnhem: "Behoorlijk wat wijzigingen voor deze labels binnen hub Arnhem, maar dit geeft ook aan waar we staan in onze volwassenheid. Onze hub wordt langzaam maar zeker gevormd en daar hoort ook het aantrekken en doorschuiven van sterk talent bij. En uiteraard met behoud van oprichters Mike en Bart binnen de groep."

www.happyhorizon.com

www.vertigo6.nl

www.vortexagency.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Charley Peereboom Business Lead bij Happy Horizon

06-11-2025 | 09:00:00
Charley Peereboom is gestart als Business Lead Commercie Brand, Content & PR bij Happy Horizon.

Happy Horizon wint pitch van Tricorp Workwear

30-10-2025 | 15:38:12
De samenwerking is gericht op het realiseren van de internationale groeidoelstellingen van het merk.

Twaalf awards voor Happy Horizon bij Digital Impact Awards

20-10-2025 | 15:50:11
De Nederlandse bureaugroep, met in totaal twaalf nominaties, wist ze allemaal te verzilveren.

Martin Verdult wordt COO van Happy Horizon

24-09-2025 | 09:30:00
Met zijn internationale ervaring bij bureaus als Monks, Ogilvy en Lost Boys brengt hij expertise in operatie, cultuur en groei mee

Mike Hendrixen: AI neemt je baan niet, nog niet

05-09-2025 | 09:37:00
Ik ben niet op zoek naar een andere baan, maar ik zag dat er meer dan 315 vacatures openstaan op de website van OpenAI


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Joe Public ontwikkelt kerstcommercial ALDI met Andy van der Meijde

06-12-2025 | 20:00:00
De door Joe Public ontwikkelde kerstcommercial van ALDI brengt met Andy van der Meijde brengt dit jaar de boodschap Bij ALDI kan je meer kerst vieren.

Hotel L’Amour ontwikelt Jumbo-kerstcommercial a la Dickens

06-12-2025 | 07:45:00
Hotel L’Amour heeft de Jumbo-kerstcommercial ontwikkeld onder de noemer a la Dickens. De boodschap is dat de mooiste kerst die je kunt wensen, met elkaar is en dat kerst niet helemaal perfect hoeft te zijn

TBWA\NEBOKO ontwikkelt kerstwereld-campagne Albert Heijn

06-12-2025 | 05:45:00
TBWA\NEBOKO heeft de kerstcampagne van Albert Heijn ontwikkeld waarin emotie, inspiratie, productaanbod, winkelcommunicatie en digital samenkomen in één herkenbare wereld

Natwerk ontwikkelt campagne ‘t Feest begint bij Gall & Gall

06-12-2025 | 02:08:00
Natwerk heeft de feestdagencampagne van Gall & Gall ontwikkeld onder de noemer ’t Feest begint bij Gall & Gall

TBWA\NEBOKO ontwikkelt Staatsloterij-kerstcommercial: Geef elkaar een beetje geluk

06-12-2025 | 01:52:21
TBWA\NEBOKO heeft de kerstcommercial Geef elkaar een beetje geluk voor de Staatsloterij ontwikkelt. Daarmee wil de Staatsloterij uitstralen dat echt geluk niet in het winnen van grote prijzen zit, maar in de warmte en aandacht die we elkaar geven
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.