.webp)
Nick Maas creative director Being There
Creatief bureau Being There verwelkomt Nick Maas als creative director. Met een portfolio, opgebouwd bij N=5, Accenture Song en DDB & Tribal, brengt Maas ervaring mee op het gebied van activerende en vernieuwende concepten. Zijn aanstelling betekent voor Being There een belangrijke stap in de verdere ontwikkeling van het bureau en hun creatieve signatuur.
Bekroonde campagnes voor onder andere KLM
Maas heeft in zijn loopbaan gewerkt aan bekroonde campagnes voor onder andere KLM, Centraal Beheer en Rotterdam Zoo. Zijn werk werd meerdere malen genomineerd en bekroond met prestigieuze prijzen, waaronder acht Cannes Lions nominaties, twee D&AD nominaties, vier Webby nominaties en negen Dutch Creativity Awards. Daarnaast speelde hij een sleutelrol in de ontwikkeling van een Estée Lauder-app die mensen met een visuele beperking helpt bij het aanbrengen van make-up, een project dat werd bekroond met een Innovation by Design Award van Fast Company.
Nick Maas: “De afgelopen tien jaar werkte ik bij DDB & Tribal, Accenture Song en N=5 aan uiteenlopende projecten, van een app voor Estée Lauder tot een activatie voor KLM of een 360 graden campagne voor ABN AMRO. Being There ken ik als een bureau dat minstens zo’n gevarieerd portfolio heeft, en al ruim twintig jaar goed werk maakt. Onafhankelijk, en met een klein team. Toen er met dat team ook nog eens een goede klik bleek te zijn, was de keuze snel gemaakt
Robrecht Stoekenbroek, Managing Director van Being There: “Mensen met zijn achtergrond, veelzijdigheid en nieuwsgierigheid zijn zeldzaam. En zijn Rotterdams/Brabantse kantje zorgt ervoor dat hij ook de nodige humor en nuchterheid meeneemt. Super waardevol voor ieder bureau, de wereld en elke klant. Dus we hebben ons grootste schepnet gepakt om hem te vangen. Pak van mijn hart dat het gelukt is.”
Dr. Oetker introduceert Club Suprema
Being There ontwikkelt campagne Unox Nieuwjaarsduik
BeingThere lanceert campagne voor Dr. Oetker - Big Americans
Being There ontwikkelt campagne voor Unox Good Pasta
Ingrid Mostert van PROOF naar Being There, Robrecht Stoekenbroek MD
Gepubliceerd door: Laura Heerlien