NHL Stenden kiest Happy Horizon als strategische partner

Happy Horizon is opnieuw gekozen door NHL Stenden als agency voor zowel nationaal als internationaal bereik. Happy Horizon gaat aan de slag met de online marketing, strategie en creativiteit.

Video-format HappyTV

Happy Horizon kwam als winnaar uit de pitch door innovatief gebruik van het video-format HappyTV. In combinatie met een team dat zich richt op de behoeften van de klant, sluit Happy Horizon goed aan bij de visie van het huidige onderwijsstelsel. Bovendien onderscheidde de digital agency zich van andere deelnemers door een aanpak die zich ook richt op de ouders/voogden van de studenten. 

Marina Pieters, Managing Director bij Happy Horizon: "Het laat zien dat we als team excelleren in uitdagende vraagstukken. Door teamwork, talentgedreven werken en onze uitgebreide vakkennis spelen we goed in op de vraag van onze klant en weten we samen het maximale resultaat te behalen."

Verhogen naamsbekendheid

NHL Stenden beschikt over zowel nationale als internationale opleidingen en is gevestigd op meerdere plekken in Nederland, waaronder Leeuwarden, Groningen en Amsterdam. De Hogeschool richt zich vooral op jongvolwassenen, mensen die willen studeren naast hun werk, omscholers en de ouders/voogden van studenten. Doelstellingen waar NHL Stenden in samenwerking met Happy Horizon aan gaat werken zijn onder andere de instroom van nieuwe studenten, bewerkstelligen van een groei van inschrijvers, verhogen van de naamsbekendheid in de provincie en het bereiken van jonge doelgroep via nieuwe kanalen.

www.happyhorizon.nl

www.nhlstenden.com

Mis geen nieuws meer en volg ons op LinkedIn.

Lees ook: 

Martin Verdult wordt COO van Happy Horizon

24-09-2025 | 09:30:00
Met zijn internationale ervaring bij bureaus als Monks, Ogilvy en Lost Boys brengt hij expertise in operatie, cultuur en groei mee

Mike Hendrixen: AI neemt je baan niet, nog niet

05-09-2025 | 09:37:00
Ik ben niet op zoek naar een andere baan, maar ik zag dat er meer dan 315 vacatures openstaan op de website van OpenAI

Happy Horizon kiest Ubbo Maagdenberg als topman

01-09-2025 | 07:00:00
Per 1 september 2025 is Ubbo Maagdenberg benoemd tot CEO van bureaugroep Happy Horizon. Hij volgt hiermee oprichter Walter van de Wege op

Happy Horizon kansrijk bij Digital Impact Awards

30-07-2025 | 11:19:00
Happy Horizon is genomineerd voor twaalf Digital Impact Awards. De bureaugroep viel vorig jaar al vier keer in de prijzen.

Heidi Anthonis: Klantactivatie blijft onze kern

11-06-2025 | 08:45:27
In het gesprek met Bas Vlugt ging zij in op de rol van data in marketing, het belang van klantactivatie

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Fitzroy en Draft Digital bouwen aan merk Overstappen.nl

13-10-2025 | 12:00:00
Met een always-on tv-campagne via STER, gericht op een breed publiek van dertig tot zestig jaar, wil Overstappen.nl gestaag bereik en herkenning opbouwen.

TomTom kiest STROOM voor lancering dashboardassistent Tom

13-10-2025 | 11:42:03
Met deze fysieke rij-assistent wil TomTom automobilisten helpen met meer focus en veiligheid de weg op te gaan.

Zilveren Kruis en KNVB starten campagne mentale gezondheid

13-10-2025 | 08:44:00
De campagne richt zich op het bespreekbaar maken van mentale druk onder jongeren op en rond het voetbalveld.

Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers

10-10-2025 | 16:07:00
Een aanzienlijke strategische kloof kost adverteerders miljoenen aan potentiële omzet en bereik. Nieuw onderzoek van DISH Media, ontwikkeld in samenwerking met Janus Strategy & Insights, onthult dat marketeers door het onderbenutten van addressable TV systematisch 31,6 miljoen Amerikaanse volwassenen over het hoofd zien, een segment dat alleen effectief via dit kanaal bereikt kan worden.

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 11:45:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.