Natwerk ontwikkelt Budget Mobiel-campagne met echte klanten

Natwerk heeft een campagne voor Budget Mobiel ontwikkeld met echte klanten. Kimberley, Richard, Miranda, Lorenzo, Cathrina, Jedidja, Cari, Joël, Petula, Arie, Hishaam én Els zijn daarin te zien.

Budget Mobiel (van Budget Thuis) is heeft zijn merkpositionering opnieuw bepaald in een traject met Natwerk. Centraal in de  positionering staat ook de betrouwbaarheid en eerlijkheid van het merk. Daarbij wordt de slogan Bewust Budget Mobiel gelanceerd.

Ella Tupan, Marketing & Communicatie Manager van Budget Thuis: “Ons merk heeft altijd gestaan voor betaalbaarheid, eenvoud en gemak. In een drukke, homogene markt zochten we naar een extra gelaagdheid om ons te onderscheiden. Met deze nieuwe campagne laten we zien dat Budget Mobiel de beste keuze is voor de portemonnee, zonder dat de klant hoeft in te leveren op kwaliteit. Aanbieders in onze markt proberen op allerlei manieren te claimen dat ze de beste deal hebben. Maar wie kan dat beter vertellen dan échte mensen en échte klanten? Om de beste deal voor iedereen waar te maken, zetten wij ons marketingbudget ook zo efficiënt mogelijk in. Geen dure acteurs, geen beroemdheden, maar échte klanten met hun échte redenen om voor ons merk te kiezen.”

Robbin de Waij, Creative Director Natwerk: "Met een enorm klantenbestand heeft Budget Mobiel een heleboel tevreden reviews om te delen. Door het delen van deze ervaringen weet straks heel Nederland waarom je bewust voor Budget Mobiel kiest."

Klanten Richard en Miranda zijn straks te zien op tv, radio en (D)OOH. De 10 andere klanten komen in andere media aan het woord. Naast traditionele media zullen er activaties en partnerships worden ingezet om het nieuwe merk verder tot leven te brengen. Zo staat er voor het komende jaar een gelaagd campagneplan klaar.

Bij de hernieuwde positionering hoort ook een ander design en fotografie. Daarnaast ontwikkelde Natwerk in samenwerking met MacLoud de sonic branding. Budget Mobiel is onderdeel van Budget Thuis, samen met Budget Energie en Budget Alles-in-1. In de huidige campagne staat Budget Mobiel in de spotlight, maar ook voor de andere productlabels staan de plannen klaar.

Credits:

Merk: Budget Mobiel | Bureau: Natwerk | Productie: UHU | Regie: Bram Schilling | Muziek: MacLoud

www.natwerk.nl

www.budgetmobiel.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

Natwerk ontwikkelt campagne ‘t Feest begint bij Gall & Gall

06-12-2025 | 02:08:00
Natwerk heeft de feestdagencampagne van Gall & Gall ontwikkeld onder de noemer ’t Feest begint bij Gall & Gall

TBWA\NEBOKO houdt huis bij Effies 2025

13-11-2025 | 22:53:00
Woeaaaaah! Het kan bijna niet anders dan dat TBWA\NEBOKO alle Nederlandse Effie-records heeft gebroken

Natwerk wint pitch Slachtofferhulp en start merkcampagne

13-11-2025 | 09:58:00
Natwerk is in september 2025 na een pitch verkozen als creatief bureau van Slachtofferhulp Nederland. Natwerk is direct aan de slag gegaan met de merkpositionering en een campagne voor Slachtofferhulp Nederland

Natwerk en ARTIS lanceren DONKER IN ARTIS!

11-11-2025 | 11:54:00
Terwijl Amsterdam oplicht in feestverlichting, kiest ARTIS bewust voor duisternis.

Marlies van Voorthuizen: Mentale gezondheid luistert nauw

29-10-2025 | 12:01:00
Op World Mental Health Day lanceerden Zilveren Kruis en de KNVB de campagne Trap het gesprek af. In het interview vertelt van Voorthuizen hier meer over
 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Dentsu Creative tekent voor eindejaarsfilm Rabobank

15-12-2025 | 16:13:14
Centraal staat de rol die de bank speelt op dagelijkse momenten die voor klanten van belang zijn.

Rebranding van Whello krijgt vorm via eigen merchandise

15-12-2025 | 12:01:51
De kledinglijn met abstracte designs maakt het merkverhaal zichtbaar op de werkvloer en versterkt het werkgeversmerk.

NOISE kiest user-generated aanpak in vuurwerkcampagne

15-12-2025 | 11:27:00
NOISE maakt onderdeel uit van het Only-netwerk en bestaat deze maand 20 jaar.

[Vacatures] Key Agency zoekt een Community Manager / Webcare Agent

15-12-2025 | 09:23:00
Key Agency is per direct op zoek naar een Community Manager / Webcare Agent - 5-15 uur per week - Remote

Bruut en Rraarr lanceren documentaire voor Over Morgen

15-12-2025 | 09:20:00
De campagne stelt de menselijke waarde van zorg centraal en toont het dagelijks werk van zorgmedewerkers van dichtbij.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.