Megawatt versterkt zijn creatieve directie
Jesse van Maanen en Bram van der Kroon aangesteld als Creatief Directeuren
Megawatt, hét 360º-activatiebureau, heeft het team versterkt met de aanstelling van Jesse van Maanen en Bram van der Kroon als Creatief Directeuren. Bram van der Kroon is in januari 2025 gestart bij Megawatt en Jesse van Maanen is vijf jaar geleden bij Megawatt begonnen. Deze strategische stap komt voort uit de groeiende behoefte van Megawatt aan creatief leiderschap.
Jesse van Maanen: “We hebben een sterke basis gelegd en nu is het moment om door te pakken. De afgelopen jaren hebben Simon en ik een gedeelde visie ontwikkeld op de (inhoudelijke) groei van creatie. Tot voor kort ontbrak er één essentiële discipline. Met Bram aan boord is die leemte opgevuld, en kunnen we onze ambities waarmaken.”
Bram van der Kroon: “Ik geloof in het creëren van campagnes die opvallen, omdat het idee, de boodschap en de mediakeuzes onverwachts zijn. In ieder geval anders dan de doelgroep gewend is. En dan het liefst met een goed PR-element.”
Simon Coolen, Executive Creative Director: “We zochten naar iemand met het trackrecord van Bram. Iemand die leiding kan geven, graag meewerkend voorman/vrouw is en weet hoe het is om prijzen te pakken. We zijn pas net gestart maar het voelt nu al als de perfecte aanvulling voor ons team.”
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Vacatures] Megawatt zoekt een Experience Manager
[Vacatures] Megawatt zoekt een Content Creator
Charley Peereboom Business Lead bij Happy Horizon
ESN en Megawatt zetten in op wereldrecordpoging in Rotterdam
Megawatt begeleidt entree ESN op Nederlandse markt
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Dentsu Creative tekent voor eindejaarsfilm Rabobank
Rebranding van Whello krijgt vorm via eigen merchandise
NOISE kiest user-generated aanpak in vuurwerkcampagne
[Vacatures] Key Agency zoekt een Community Manager / Webcare Agent
Bruut en Rraarr lanceren documentaire voor Over Morgen
Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers