
Megawatt versterkt zijn creatieve directie
Jesse van Maanen en Bram van der Kroon aangesteld als Creatief Directeuren
Megawatt, hét 360º-activatiebureau, heeft het team versterkt met de aanstelling van Jesse van Maanen en Bram van der Kroon als Creatief Directeuren. Bram van der Kroon is in januari 2025 gestart bij Megawatt en Jesse van Maanen is vijf jaar geleden bij Megawatt begonnen. Deze strategische stap komt voort uit de groeiende behoefte van Megawatt aan creatief leiderschap.
Jesse van Maanen: “We hebben een sterke basis gelegd en nu is het moment om door te pakken. De afgelopen jaren hebben Simon en ik een gedeelde visie ontwikkeld op de (inhoudelijke) groei van creatie. Tot voor kort ontbrak er één essentiële discipline. Met Bram aan boord is die leemte opgevuld, en kunnen we onze ambities waarmaken.”
Bram van der Kroon: “Ik geloof in het creëren van campagnes die opvallen, omdat het idee, de boodschap en de mediakeuzes onverwachts zijn. In ieder geval anders dan de doelgroep gewend is. En dan het liefst met een goed PR-element.”
Simon Coolen, Executive Creative Director: “We zochten naar iemand met het trackrecord van Bram. Iemand die leiding kan geven, graag meewerkend voorman/vrouw is en weet hoe het is om prijzen te pakken. We zijn pas net gestart maar het voelt nu al als de perfecte aanvulling voor ons team.”
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
HappyLife en Megawatt lanceren essence-campagne
Megawatt realiseert festivalcampagne voor Heineken
[Vacatures] Megawatt zoekt een Promoter
[Vacatures] Megawatt zoekt een (Senior) Concept Creative
Total Design herpositioneert Nierstichting
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Johan van der Zanden over Jeroen van Koningsbrugge
Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn
Fama Volat lanceert Hartmakers-campagne voor Hart van Brabant
ESH Media sluit netwerk aan op Cäsar-platform
Masha Kodden CMO De Koffiejongens
Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers