
Megawatt ontwikkelt campagne rondom erotische realityshow voor EasyToys
EasyToys ondersteunt de recent gelanceerde realityshow The Clitoris Conquest met een uitgebreide campagne, ontwikkeld door Megawatt. De campagne bestaat uit onder meer een landingspagina en interactieve online game.
De campagne richt zich op sensuele bewustwording. Ook krijgen bezoekers en deelnemers inzichten over seksuele gezondheid en welzijn. Deze online-campagne is live in meerdere Europese markten, waaronder Nederland, België, Spanje, Italië en Polen.
Marcel Zweedijk, Global Brand Manager bij EasyToys: "The Clitoris Conquest haalt op een humoristische manier een onderwerp aan waar te veel koppels nog steeds niet voldoende over praten. Bij EasyToys hebben we geleerd dat open communicatie tussen partners altijd de eerste stap is naar een bevredigender seksleven. Met deze campagne hopen we precies dat te bereiken."
Officer & Gentleman agency was verantwoordelijk voor het bedenken en produceren van de realityshow.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
ESN en Megawatt zetten in op wereldrecordpoging in Rotterdam
Megawatt begeleidt entree ESN op Nederlandse markt
HappyLife en Megawatt lanceren essence-campagne
Megawatt realiseert festivalcampagne voor Heineken
[Vacatures] Megawatt zoekt een Promoter
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Dawn maakt merkcampagne voor Exact
Fitzroy en Draft Digital bouwen aan merk Overstappen.nl
TomTom kiest STROOM voor lancering dashboardassistent Tom
Zilveren Kruis en KNVB starten campagne mentale gezondheid
Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers
Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert