
Megawatt ontwikkelt campagne rondom erotische realityshow voor EasyToys
EasyToys ondersteunt de recent gelanceerde realityshow The Clitoris Conquest met een uitgebreide campagne, ontwikkeld door Megawatt. De campagne bestaat uit onder meer een landingspagina en interactieve online game.
De campagne richt zich op sensuele bewustwording. Ook krijgen bezoekers en deelnemers inzichten over seksuele gezondheid en welzijn. Deze online-campagne is live in meerdere Europese markten, waaronder Nederland, België, Spanje, Italië en Polen.
Marcel Zweedijk, Global Brand Manager bij EasyToys: "The Clitoris Conquest haalt op een humoristische manier een onderwerp aan waar te veel koppels nog steeds niet voldoende over praten. Bij EasyToys hebben we geleerd dat open communicatie tussen partners altijd de eerste stap is naar een bevredigender seksleven. Met deze campagne hopen we precies dat te bereiken."
Officer & Gentleman agency was verantwoordelijk voor het bedenken en produceren van de realityshow.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
HappyLife en Megawatt lanceren essence-campagne
Megawatt realiseert festivalcampagne voor Heineken
[Vacatures] Megawatt zoekt een Promoter
[Vacatures] Megawatt zoekt een (Senior) Concept Creative
Total Design herpositioneert Nierstichting
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
SuperRebel.Agency ontwikkelt internationale merkfilm VGP
[Vacatures] DPG Media zoekt een Redacteur Video Qmusic
Joe Public en ALDI benadrukken bekroonde kwaliteit in campagne
ARA Creative Agency ontwikkelt campagne Sok je mee
Hart voor de Zaak ontwikkelt actie Week van de Stamceldonor
Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert