[Vacatures] MediaTest zoekt een Senior Research Consultant

MediaTest is per direct op zoek naar:

Senior Research Consultant

Vind jij ook dat communicatie altijd effectiever kan? MediaTest wel! MediaTest is een dynamisch onderzoeksbureau dat gespecialiseerd is in communicatie- en mediaresearch. Denk hierbij aan onderzoek naar on- en offline communicatiemiddelen (mobiel, digitaal en print) tot gehele crossmediale campagnes en communicatiestrategieën. MediaTest verzorgt het welbekende Jongerenonderzoek, zet vol in op ontwikkelingen in de markt en heeft oog voor de maatschappij. Zo doen we ieder jaar kosteloos een volledig onderzoek in 24 uur voor een organisatie met een maatschappelijk relevant vraagstuk.

Met een klein, divers & gedreven team van 8 tot 10 specialisten voorzien we onze klanten van strategische insights en adviezen. MediaTest bedient klanten in zowel de non-profit sector als commerciële sectoren. Denk aan klanten zoals: McDonald’s, KLM, Rabobank, Noordhoff Uitgevers, AVROTROS, gemeente Amsterdam, CheapTickets.nl, Dela, Naturalis, WWF

Wie zoekt MediaTest?

  • Een senior research consultant met 5+ jaar ervaring in het uitvoeren van kwalitatief onderzoek (zelf focusgroepen en individuele interviews doen) en kwantitatieve onderzoeken.
  • Iemand met commerciële ervaring, die het leuk vindt om een mooi klantportfolio onder zijn of haar hoede te hebben en dit verder weet uit te bouwen.
  • Een sparringpartner voor klanten, die energie krijgt van het meedenken met en verder helpen van klanten.
  • Ervaring met onderzoek in (digitale) media en communicatie is een sterke pré.
  • Ervaring met UX-onderzoek is een pré.
  • Een consultant met een vlotte pen in perfect Nederlands (moedertaal is Nederlands).
  • Een professional die 32 – 40 uur per week beschikbaar is.

 

Wat biedt MediaTest jou?

  • Werken in een professionele en fijne werkomgeving, waarin je uitgedaagd wordt door een enthousiast team van gedreven en ervaren collega’s.
  • Ruime verantwoordelijkheid én vrijheid in een kleine organisatie
  • Zelf de focus van jouw rol bepalen (in overleg).
  • Een marktconform salaris inclusief een bonus
  • Reiskostenvergoeding
  • Ruime opleidingsmogelijkheden en veel ruimte voor persoonlijke groei
  • Flexibel t.a.v. hybride werken
  • Een fijn kantoor in Amsterdam (op loopafstand van station Amsterdam Sloterdijk en met parkeergelegenheid).
  • Een work hard, play hard mentaliteit. Naast hard werken is er aandacht voor elkaar tijdens borrels en teamuitjes.

 

Enthousiast?

Mail dan je C.V. en motivatie naar Stephan van Furth, Managing Partner via [email protected]. Voor aanvullende informatie kun je bellen naar 020 – 410 00 00.

www.mediatest.nl

Lees ook:

Zo meet je het effect van je (branded) podcast

30-10-2025 | 15:57:00
Podcasts zijn niet meer weg te denken uit het medialandschap.

Sanne Demir: Ons brein werkt ons soms flink tegen

28-10-2025 | 11:09:30
In recent onderzoek van Mediatest werd een zorgwekkend beeld opnieuw bevestigd: jongeren werken meer uren, maar sparen lukt nauwelijks

Media250 2026 | De Genomineerden

15-10-2025 | 09:12:00
De Media250 2025 komt eraan! De lijst met de 250 meest invloedrijke mensen in de Nederlandse media wordt bekendgemaakt tijdens het M100 Event, woensdag 3 december 2025 in PHIL Haarlem

CreativeAgency100 2026 | De Genomineerden

13-10-2025 | 19:30:00
CreativeAgency100 2026 komt eraan! De lijst met de 100 meest invloedrijke mensen in de Nederlandse creative agency wereld wordt bekendgemaakt tijdens het M100 Event, woensdag 3 december 2025 in PHIL HAARLEM

DigitalAgency100 2026 | De Genomineerden

12-10-2025 | 09:24:00
De DigitalAgency100 2026 komt eraan! De lijst met de 100 meest invloedrijke mensen in de Nederlandse digital agency-wereld wordt bekendgemaakt tijdens het M100 Event, woensdag 3 december 2024 in PHIL in Haarlem

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

TBWA\NEBOKO maakt Sinterklaas-commercial voor Albert Heijn

13-11-2025 | 14:00:00
Albert Heijn bereidt zich voor op het jaarlijkse Sinterklaasfeest en richt zich dit jaar sterk op de traditie van het schoentje zetten.

Inter lanceert INTERISTA met DEPT

13-11-2025 | 11:00:23
Het Nederlandse verfmerk Histor is gestart met Geef kleur aan jouw verhaal, een social-first campagne waarin persoonlijkheid en verhalen worden vertaald naar een eigen verfkleur.

Volkswagen en TeamNL lanceren Hey, is dat niet?!

13-11-2025 | 10:42:00
Na een pauze van acht jaar is de samenwerking tussen Volkswagen en TeamNL opnieuw opgestart.

[Vacatures] INDIE zoekt een Account Manager / Account Director

13-11-2025 | 10:25:00
INDIE Amsterdam is per direct op zoek naar Account Manager / Account Director

Natwerk wint pitch Slachtofferhulp en start merkcampagne

13-11-2025 | 09:58:00
Natwerk is in september 2025 na een pitch verkozen als creatief bureau van Slachtofferhulp Nederland. Natwerk is direct aan de slag gegaan met de merkpositionering en een campagne voor Slachtofferhulp Nederland
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Pie Kamau

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.