Maud Burgers manager externe communicatie Albert Heijn

Maud Burgers is aangesteld als manager externe communicatie en woordvoerder van Albert Heijn. Hiervoor was zij Senior Corporate Communications & Corporate Affairs Manager bij Prinses Máxima Centrum voor Kinderoncologie.

Maud Burgers begon haar carrière in 2000 als Communicatie Adviseur bij de

Met veel passie heb ik meegebouwd aan de bekendheid van het Prinses Máxima Centrum voor kinderoncologie en alles gegeven om de externe communicatie goed vorm te geven. De corporate communicatie strategie, diverse documentaires en tv-programma’s zoals Niet Klein te Krijgen en Op1 en onlangs zelfs filmopnames voor een nieuwe Nederlandse jeugdfilm. Ik heb mijzelf kunnen ontwikkelen als Corporate Affairs professional. De trip naar Polen, waar we kinderen met kanker uit Oekraïne hebben opgehaald, zodat ze hun behandeling in Nederland konden voortzetten. En bijzondere acties zoals die van de Sponsorloper en Missie 538 zullen me altijd bijblijven.

Het was dan ook geen gemakkelijk besluit om een nieuw avontuur aan te gaan en het Máxima te verlaten. De verhalen van collega’s, kinderen en ouders die ik heb ontmoet, neem ik met me mee. Veel dank voor de onvergetelijke tijd.

Nu op naar Zaandam, voor een geweldige nieuwe uitdaging bij Ahold Delhaize - Albert Heijn, Etos en Gall & Gall, als manager externe communicatie en woordvoerder. Ik kijk er enorm naar uit om mijn ervaring in te zetten binnen zo'n dynamische organisatie en samen met mijn nieuwe collega's het verhaal van deze mooie merken verder te vertellen."

www.ah.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

mJourney lanceert whitepaper over toekomst fysieke retail

03-10-2025 | 10:51:58
Het document laat zien hoe locatie-intelligentie, data en technologie fysieke winkels een strategische rol geven in het medialandschap.

MediaMarkt brengt "Ik ben toch niet gek!" terug

03-10-2025 | 10:21:00
De slogan, die vanaf oktober weer te zien is in alle campagnes, krijgt een eigentijdse invulling die aansluit bij de huidige tijdsgeest.

Inzichten in het koopgedrag van de Nederlandse consument

03-10-2025 | 08:00:00
DPG Media onderzocht samen met Panel Inzicht het koopgedrag van 1000 Nederlanders. Ze keken naar hoe duurzaamheid, prijs en digitale winkelervaringen

Havas en Bolletje lanceren kruidnootburger als foodtrend

02-10-2025 | 16:30:00
De lancering is onderdeel van een campagne die inspeelt op de trend van onverwachte smaakcombinaties.

ESN en Megawatt zetten in op wereldrecordpoging in Rotterdam

02-10-2025 | 15:44:00
De poging maakt deel uit van de campagne Push Forward en brengt honderd sporters samen voor een gezamenlijke fysieke en mentale uitdaging.
 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Nutricia start campagne tegen dreiging ondervoeding

03-10-2025 | 11:27:00
Uit onderzoek van Markteffect blijkt dat 85 procent van de Nederlanders zich (bijna) nooit zorgen maakt om zelf risico te lopen op ondervoeding.

Bob Koigi: Merken profileren zich als wereldwijde probleemoplossers

03-10-2025 | 11:10:58
Wereldwijde uitdagingen zijn te groot voor overheden of NGO’s om alleen aan te pakken. Steeds vaker stappen grote merken in dit domein

MediaMarkt brengt "Ik ben toch niet gek!" terug

03-10-2025 | 10:21:00
De slogan, die vanaf oktober weer te zien is in alle campagnes, krijgt een eigentijdse invulling die aansluit bij de huidige tijdsgeest.

[Vacatures] Springbok zoekt een Medior Projectmanager Marketing Automation

03-10-2025 | 09:47:00
Springbok is per direct op zoek naar een Medior Projectmanager Marketing Automation - Den Bosch

[Vacatures] PINK zoekt een Senior Social Advertising Consultant

03-10-2025 | 09:12:00
PINK is per direct op zoek naar Senior Social Advertising Consultant - Groningen  •  32-40 uur
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.