
Martin de Boer commercieel directeur Corendon
Van 2014 tot en met 2021 werkte Martin de Boer al voor Corendon, in de functie van directeur marketing
Martin de Boer is benoemd tot commercieel directeur bij Corendon.
Van 2014 tot en met 2021 werkte Martin de Boer al voor Corendon, in de functie van directeur marketing.
De afgelopen jaren werkte hij als directeur marketing & communicatie bij EuroParcs.
Martin de Boer: "Terug naar de Corendon familie, voelt als een warm bad. Ontzettend veel zin in deze prachtige kans als commercieel directeur. Samen met het team gaan we ons richten op het verder versterken en uitbouwen van onze marketingactiviteiten."
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Curaçao North Sea Jazz onderdeel van reisaanbod Corendon
Het festival vindt plaats op donderdag 28, vrijdag 29 en zaterdag 30 augustus 2025.
[Interview] Gunay Uslu over Corendon
Corendon onderscheidt zich door een unieke combinatie van flexibiliteit, ondernemerschap en klantgerichtheid
Live happy van TUI bekendste soundlogo van touroperators
Het soundlogo van TUI is in korte tijd uitgegroeid tot de bekendste jingle in de reisbranche. Live Happy werd in 2022 gelanceerd, maar is inmiddels bekend bij driekwart van de consumenten.
[Marketing Report Radio] Dick Gussen (Corendon) over joined-promotions en de allround tour-operator
Dick Gussen is Director of Brand, Media & Partnerships bij Corendon International Travel. Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreekt Peter Wybenga hem over joined promotions en de allround tour-operator.
Blurring Lines: a Travel Retail Media Event
Blurring Lines: a Travel Retail Media Event werd op woensdag 6 maart door Schiphol en de Combinatie van Factoren georganiseerd met uitzicht op Amsterdam vanuit de Adam Tower
Gepubliceerd door: Bas Vlugt