[Marketing Report TV] Mitchell Duffree (Geminaes) about opening two agencies simultaneously
Marketing Report TV is visiting Abovo Maxlead. Mitchell Duffree, Founder & Chief Twin at Geminaes, is our guest. In a conversation with Bas Vlugt, he talks about opening two agencies simultaneously.
Mitchell Duffree: "We are opening an agency in Amsterdam and London at the same time. I grew up in a bilingual family, half English, half Dutch. So London has always been my second home, and combining two worlds feels very natural to me. London is a more internationally focused city, so the quality of work and the level of talent needed to create high-end results are much higher than in Amsterdam. Amsterdam used to try to keep up, and while it's starting to get there, it’s not quite there yet."
Watch the interview here:
Marketing Report TV is powered by Bruut en Abovo Maxlead

Bruut is dé one-stop-shop voor videocontent! Van strategie tot creatie, en van productie tot distributie. Wij doen het! Hoge kwaliteit video, slim en efficient gemaakt voor ieder scherm, dat is onze kracht. Met een hecht team van enthousiaste makers hebben maken we gepassioneerd content voor iedereen.

Wij zijn Abovo Maxlead; 230 specialisten in marketing en media, gevestigd in Hoorn en Oegstgeest. We zijn het grootste onafhankelijke marketing- en mediabureau van Nederland. We zijn eigenzinnig. Eigenzinnig in marketing en media.
Van een full funnel, crossmediale marketingcampagne tot een nieuwe website, en van een verse huisstijl tot een complete omnichannel marketingstrategie; we kunnen het allemaal voor je maken. We zijn continu op zoek naar de meest effectieve marketing- en mediamix, in nauwe samenwerking met onze klanten. Omdat we alle disciplines onder één dak hebben zijn de lijnen kort en kunnen we je optimaal bedienen. We kennen elke markt als onze broekzak.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Danny Thijssing: Buitenreclame werkt omdat je het echt beleeft
Liedewij Hentenaar: Hoe klinkt jouw merk?
Nik Sluijs: Happiness Amsterdam werkt als één Benelux-club
Sander van Gestel: Mediahuis kiest voor eigen innovatie
Dion Holla: Muziek is een strategisch wapen voor merken
Eduard van Bennekom en Lukas van de Ven: Creatieve fusie voelt als thuiskomen
Andy Mosmans: nexeye groeit in Europa met VENGEAN-power
Marco van de Lisdonk: YouTube vraagt om precisie en data
Nathalie Peters: Groei begint bij je eigen mensen
Patrick Molleman: Retail en digitaal maken Global sterker
Maurice Kaan: Van regio naar impact met Abovo Maxlead
Hans Bauman: Gouden Esprix bekroont 25 jaar Bob
Joeri Jansen: Creativiteit begint bij evidence-based denken
Antal van Pelt: Creativiteit doorbreekt taboes
Kyle Hassing: Van student naar Young Talent-genomineerde
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Marlies van Voorthuizen: Mentale gezondheid luistert nauw
Jurgen Retra: Een klein gebaar zegt meer dan duizend woorden
Monks ontwikkelt Veerkracht-campagne voor Pink Ribbon
DPG Media integreert Brand Metrics-technologie in Ad Manager
Onlyhumans laat Vlaanderen blauw kleuren voor Flitsmeister
Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers