
[Marketing Report Radio] Jhelisa Panfred (HERC): De Belofte 2023
Jhelisa Panfred is Strategist bij HERC. Te gast bij Marketing Report op New Business Radio spreken we haar over het winnen van de titel De Belofte 2023 en haar drijfveren.
Jhelisa Panfred: "Ik ben 28 jaar en strateeg bij HERC. Daarnaast heb ik een podcast en zit ik in het bestuur van We are RA*W om jonge creatievelingen te helpen in de industrie en alles vanuit de missie om iedereen het gevoel te geven dat ze normaal zijn. Sinds het winnen van De Belofte krijg ik van allerlei kanten felicitaties, maar ook de vraag: wat nu. Ik heb geen spannende plannen en wil gewoon blijven doen wat ik doe."
"Mijn podcast heet LIFE chats met Ezri en Jhelisa, ik doe dat samen met mijn goede vriendin die ook sociaal psycholoog is. We merkten dat we vaak gesprekken hadden waarin we zoveel leerden van elkaar dat we besloten om het op te nemen. Al luistert er maar één persoon, dan kunnen we die meenemen in onze reis."
Luister dit interessante interview hier:
Luister hier de volledige radio-uitzending van 21 november 2023 terug:
Marketing Report op New Business Radio is een initiatief van Media Meetings & Magazines en Media en performance bureau ZIGT en wordt mede mogelijk gemaakt door De Combinatie van Factoren.

Gedrag beïnvloeden met creativiteit. Niet op gevoel, maar op basis van gedragspsychologie en ervaring met grote merken. Dat is wat wij doen. Digital, social, winkelvloer of massamediaal. Zodat jouw doelgroep in beweging komt. Niet voor niets zit ACT in onze naam en in ons DNA.
Lees ook:
Teunie Welage: Cora blijft merkicoon van Mora
Marit Klooster: Advies slaat brug tussen data en actie
Rosanne Prinsen: Echte verhalen maken campagne Monuta sterk
Wouter Wunnink: Transparantie is de sleutel bij TAG Outdoor
Timo Vrijenhoek: Folders zijn nog steeds ijzersterk bij Spotta
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
ARTIS werkt met UNLIKE aan TikTok-strategie
Havas Lemz ontwikkelt Doe je Updates-campagne voor EZ
Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch van Makro
The Family ontwikkelt ledenwervingscampagne Follow The Money
Dawn maakt merkcampagne voor Exact
Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen