[Marketing Report Cannes] Interview with Kerrie Finch

Marketing Report is live in Cannes, speaking to key players in the market every day. Today we welcome in our studio Kerrie Finch, Cannes Lions Country Representatieve for NL.

Kerrie Finch: "As Orange Lions my rep buddy Kyra Roest and I are basically there to help Cannes Lions understand how the creative industry in The Netherlands punches well above its weight internationally.  We're also there to help The Netherlands understand why its important to attend festivals like Cannes Lions - to get outside our comfort zone and learn."

Listen to this interesting interview here:

www.canneslions.com

www.newbusinessradio.nl

Marketing Report Radio Cannes 2024 wordt gesponsord door:

Also read:


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: Creators leiden marketinginvesteringen

19-09-2025 | 09:26:39
CMO's wedden erop dat de geloofwaardigheid en het bereik van creators merkwaarde, handel en loyaliteit effectiever zullen opleveren dan traditionele media.

Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in

18-09-2025 | 15:46:00
Innocent en bureau DCVF hebben de superscanner ontwikkeld: een activatie die voorbijgangers koppelt aan een passende super smoothie

Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld

18-09-2025 | 13:11:02
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) start samen met bureau Monks de campagne Blijf in beeld

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.