
Maarten van Maaren verlaat Schiphol Media
Directeur van Schiphol Media Maarten van Maaren gaat het bedrijf verlaten. Ruim vijf jaar heeft hij de functie vervuld. Daarvoor werkte hij bijna tien jaar als Head of Brand Partnerships bij RTL.
Maarten van Maaren: "Na vijf jaar met veel plezier bij Schiphol Media gewerkt te hebben, is het tijd voor een nieuwe stap. Ik kijk terug op een waardevolle periode, waarin Schiphol Media strategisch is gegroeid en ontwikkeld, met innovaties zoals programmatic advertising en de verdere digitalisering van de Out-of-Home-propositie. Hierdoor heeft Schiphol Media zijn marktpositie versterkt met een onderscheidende positionering. De samenwerking met nationale en internationale klanten en partners heb ik altijd zeer gewaardeerd en als inspirerend ervaren."
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
OOH-markt 2024: 8 procent stijging tot 300 miljoen euro
JIC BRO lanceert buitenreclame bereiksonderzoek BRO Next
Blurring Lines: a Travel Retail Media Event
[Marketing Report TV] Maarten van Maaren over het multilocale advertentiebereik van Schiphol Media
[MarketingReport Radio] Aaron Spijkers over de marketingproposities van Royal Schiphol Group
Gepubliceerd door: Laura Heerlien