
Luuk Ros aan de slag als teamlead content & community bij DDMA
DDMA, de branchevereniging voor data en marketing, heeft Luuk Ros aangesteld als teamlead content & community. Eerder werkte hij als manager Merk & Media bij NIMA en hoofdredacteur van Marketingfacts.
Vanaf 1 januari leidt Ros het team bij DDMA dat verantwoordelijk is voor events, onderzoek, educatie en content.
Met jarenlange ervaring in marketing versterkt Ros DDMA. Bij Marketingfacts was hij bijna zes jaar hoofdredacteur. Daarnaast was hij actief betrokken bij NIMA, de beroepsvereniging en het opleidingsinstituut voor marketeers.
Luuk Ros: “Bij DDMA draait alles om de ethische, innovatieve en impactvolle inzet van data, en dat sluit aan bij mijn fascinatie voor de wisselwerking tussen technologie, marketing en maatschappij. DDMA is de omgeving waarin strategische diepgang en maatschappelijke relevantie hand in hand gaan – een combinatie die me inspireert en motiveert.“
Judith Oude Sogtoen, directeur van DDMA: “Luuk is een bekende naam in onze sector. Als een echte thought leader. Wellicht een modewoord, maar absoluut passend in Luuks geval. Ik ben dan ook heel blij dat hij ons team komt versterken. Zijn visie en expertise gaan van onschatbare waarde zijn voor het kennisaanbod dat wij aan onze leden bieden.”
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Tom Teunissen Digital Account Lead bij Giesbers Retail
Jeroen Oppatja Managing Director van VML Nederland
Linda van den Berg naar Counter Collective
WPP-topman Mark Read treedt terug, opvolger nog onbekend
Bibianne Roetert verlaat Tony's Chocolonely
Gepubliceerd door: Saskia van Weert